• ik vind dat het echt niet kan hoor ik heb niks tegen moslims enzo maar dit gaat me echt te ver, je hebt toch wel meer plekke in new york waar je en moskee kan bouwen, ik vind het gewoon niet normaal hoor, die mense denken niet na ofsow ><




    zo dit moest er eve uit x]


    =

    HEARTCRASH schreef:
    Pff, ik vind het echt niet kunnen.
    Veels te confronterend voor de familieleden van de slachtoffers.

    bah, varkens.

    je hoeft geen 'varkens' te roepen om een discussie te starten hoor. En als je echt zo nodig aandacht nodig hebt, kun je daar zelf wel een topic over openen.
    Als je er gewoon een mening mee wilde uiten raad ik je aan dat anders te formuleren.


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    je hoeft geen 'varkens' te roepen om een discussie te starten hoor. En als je echt zo nodig aandacht nodig hebt, kun je daar zelf wel een topic over openen.
    Als je er gewoon een mening mee wilde uiten raad ik je aan dat anders te formuleren.


    dat is ook zeker niet om een discussie te starten hoor.


    It's not the same without you.

    ik zou juist zeggen, dat moet er juist komen. ik bedoel, dan hebben die mensen juist een kans om meer in contact te komen met die cultuur, en dat is beter dan er bang voor zijn vanwege die aanslag. dan krijgen ze begrip voor die cultuur, en kunnen ze leren om te begrijpen dat de moslims niet degenen waren die die aanslag deden, dat was een moslim en dat is nog altijd een verschil met dé moslim. snapje? xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik vind dat er ook wel een moskee moet komen, dit zal laten zien. Dát niet alle moslims slecht zijn, en dat we best in vrede samen kunnen leven.


    SLOAN.

    HEARTCRASH schreef:
    (...)

    dat is ook zeker niet om een discussie te starten hoor.


    waarom dan wel?


    =

    ZeroGravity schreef:
    ik zou juist zeggen, dat moet er juist komen. ik bedoel, dan hebben die mensen juist een kans om meer in contact te komen met die cultuur, en dat is beter dan er bang voor zijn vanwege die aanslag. dan krijgen ze begrip voor die cultuur, en kunnen ze leren om te begrijpen dat de moslims niet degenen waren die die aanslag deden, dat was een moslim en dat is nog altijd een verschil met dé moslim. snapje? xD

    helemaal mee eens.


    Alis volat propriis

    Laat ze lekker een moskee bouwen joh, daar is helemaal niks mis mee. De twintowers zijn weg, klaar uit. De twintowers waren geen symbool voor een bepaalde religie hoor.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    waarom dan wel?


    Dat is hoe ik over ze denk. ;]


    It's not the same without you.

    Het is inderdaad niet slim om die moskee daar te zetten. Maar hoogstwaarschijnlijk komt die er toch niet, aangezien 3/4 van Amerika Christelijk is en sinds 9/11 iets tegen moslims heeft. -no offence-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    twiddict schreef:
    (...)
    de 1e wereld oorlog kwam door modern imperialisme. Het Ottomaanse rijk viel uit elkaar, oostenrijk-hongarije wilde het gebied hebben, en rusland ook. De kroonprins van oostenrijk hongarije werd in de balkan neergeschoten, Rusland mobiliseerde, en toen besloot Duitsland dat als er toch een oorlog kwam, ze een betere kans maakten om te winnen.
    Voor als je nog wat geschiedenisles nodig had.

    En dat is 'landen die Al Quada steunen' niet een beetje kort door de bocht?

    Wijsneus. Ik zei het gewoon even kort maar iniedergeval het komt dus door Duitsland en dat is wat ik zei.
    En nee vind ik niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Wijsneus. Ik zei het gewoon even kort maar iniedergeval het komt dus door Duitsland en dat is wat ik zei.
    En nee vind ik niet.

    je zei "Duitsland vond dat ze meer land nodig hadden, dus gingen ze maar vechten." ik zeg;"Alle landen waren aan het uitbreiden, en Duitsland voelde zich bedreigd, dus gingen ze vechten." dat is iets heel anders. Je kunt nooit iets op 1 partij afschuiven.


    Alis volat propriis

    Sardonyx schreef:
    Ik heb inderdaad niks tegen Moslims, en ik vind best dat je een moskee in New York kunt bouwen, maar om dat nou dichtbij de Twin Towers te doen, lijkt me niet zo slim..(cat)



    Idd!


    Play The Best Memories.

    Niet alle moslims zijn terroristen hoor!(cat)
    Alsof ze dat expres doen(cat)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Van mij mogen ze het doen hoor. Het is een geloofshuis naast zoiets, dat is toch niet erg? Als er nou een hele markt kwam, dan zou het een ander verhaal zijn.
    En als er een paar Joden een synagoge er neer wilden zetten dan zouden de Amerikanen maar wat blij zij, want Joden doen niks.
    Die Amerikanen moeten hun mond houden, de moslims hebben er geen slechte bedoelingen mee. En daar is gewoon toevallig plaats. Neerzetten die handel.


    Today will be Girl's Day party with you~

    ATL schreef:
    (...)
    De aanslag op de twin towers is gepleegd door moslim extremisten. En vroeger bouwden moslims een moskée ter overwinning. En om dan op die plek een moskée te gaan bouwen gaat mij ook te ver.


    Nhou Niet elke moslim is zo, Kheb veel vriendinnen die moslim zijn en ze zijn heel erg aardig !