• Okee, ik heb het er wel eens over met iemand hier van Q over hoe het hier is en wat we er van vinden. En nu ben ik tot de conclusie gekomen dat het hier 1 grote populairheids wedstrijd is. Bijna iedereen reageert overal zo nep aardig en leuk op in de hoop zo op te vallen bij mensen. En je merkt gewoon dat de meeste zoveel mogelijk fb willen hebben in de hoop daar ook mee op te vallen -nu heb ik het echt niet over mezelf hoor (krul)

    Maargoed, dat is mijn mening over Q.
    Hoe denk jij echt over Q? _O_


    -

    Je zei dat bijna iedereen hier nep-aardig reageert, maar hoe weet jij dat zo zeker? Kun je een ander zijn gedachten lezen? Of doe je het zelf?
    Ik ben alvast altijd eerlijk!

    -Voel je trouwens niet aangevallen ofzo-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Serieus, iemand heeft me er net weer keihard aan herinnert waarom ik het zo met Jac eens ben. (duivel)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Guyana schreef:
    Je zei dat bijna iedereen hier nep-aardig reageert, maar hoe weet jij dat zo zeker? Kun je een ander zijn gedachten lezen? Of doe je het zelf?
    Ik ben alvast altijd eerlijk!

    -Voel je trouwens niet aangevallen ofzo-


    precies. jij snapt me. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    DarkEstrella schreef:
    (...)
    Welke site was da :Y)

    www.gosupermodel.nl xD
    En daar zat ik al zo'n 3 jaar op, echt geen idee wat ik daar drie jaar heb uitgespookt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Modgezeur aan sommigen: ontopic?


    I am an idiot, I move.

    Het is nou eenmaal zo als je in een grote groep bent (in real, online of weet ik veel waar) dat er een aantal mensen niet zichzelf is.
    Het kan zijn dat ze juist agressief zijn, heel aardig, en weet ik het allemaal.
    Maar word ik nu niet geloofd als ik zeg dat ik het leuk vind om mensen te helpen als ze ergens mee zitten of ben ik dan ook nep-aardig? Anders zit ik hier mijn tijd wel te verdoen.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    Het is nou eenmaal zo als je in een grote groep bent (in real, online of weet ik veel waar) dat er een aantal mensen niet zichzelf is.
    Het kan zijn dat ze juist agressief zijn, heel aardig, en weet ik het allemaal.
    Maar word ik nu niet geloofd als ik zeg dat ik het leuk vind om mensen te helpen als ze ergens mee zitten of ben ik dan ook nep-aardig? Anders zit ik hier mijn tijd wel te verdoen.(cat)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Smartiepants schreef:
    Het is nou eenmaal zo als je in een grote groep bent (in real, online of weet ik veel waar) dat er een aantal mensen niet zichzelf is.
    Het kan zijn dat ze juist agressief zijn, heel aardig, en weet ik het allemaal.
    Maar word ik nu niet geloofd als ik zeg dat ik het leuk vind om mensen te helpen als ze ergens mee zitten of ben ik dan ook nep-aardig? Anders zit ik hier mijn tijd wel te verdoen.(cat)

    Als je het écht leuk vindt, ben je toch niet nep? (nerd)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Smartiepants schreef:
    Het is nou eenmaal zo als je in een grote groep bent (in real, online of weet ik veel waar) dat er een aantal mensen niet zichzelf is.
    Het kan zijn dat ze juist agressief zijn, heel aardig, en weet ik het allemaal.
    Maar word ik nu niet geloofd als ik zeg dat ik het leuk vind om mensen te helpen als ze ergens mee zitten of ben ik dan ook nep-aardig? Anders zit ik hier mijn tijd wel te verdoen.(cat)


    Amen _O_


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Als je het écht leuk vindt, ben je toch niet nep? (nerd)

    Nep is als je doet alsof :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb laats nog gezecth dat ik het hier enorm nep vind en minstens de helft hier geen eigen mening heeft., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    oké (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    OHMYSE7EN schreef:
    ik heb laats nog gezecth dat ik het hier enorm nep vind en minstens de helft hier geen eigen mening heeft., ;x

    Dit topic bewijst anders, want er zijn toch echt al 18 pagina's vol mensen met een mening. (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Dit topic bewijst anders, want er zijn toch echt al 18 pagina's vol mensen met een mening. (cat)

    :'DDD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Dit topic bewijst anders, want er zijn toch echt al 18 pagina's vol mensen met een mening. (cat)

    :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.