• Okee, ik heb het er wel eens over met iemand hier van Q over hoe het hier is en wat we er van vinden. En nu ben ik tot de conclusie gekomen dat het hier 1 grote populairheids wedstrijd is. Bijna iedereen reageert overal zo nep aardig en leuk op in de hoop zo op te vallen bij mensen. En je merkt gewoon dat de meeste zoveel mogelijk fb willen hebben in de hoop daar ook mee op te vallen -nu heb ik het echt niet over mezelf hoor (krul)

    Maargoed, dat is mijn mening over Q.
    Hoe denk jij echt over Q? _O_


    -

    Genius schreef:
    Bedank mij maar even dan dat ik dit topic opende _O_ En Naomi (Hagelslag) ook want met haar praat ik er altijd over :'D


    pfff en niemand heeft je even bedankt hier? (cat) danke
    haha ik vind al die reacties echt geniaal. Lig hier plat

    ontopic: Ik vind dat je wel gelijk hebt, soms erger ik me daar ook aan. Maar misschien zijn ze niet nep-aardig, misschien zijn ze gewoon zo -.-

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Dit topic bewijst anders, want er zijn toch echt al 18 pagina's vol mensen met een mening. (cat)

    Ja, en de helft van die meningen waren bekend.
    en dat wil nog neit zeggen dat die meninig waar is, of op elkaar afgestemd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind er de laatste tijd geen ruk meer aan (: Maar ik blijf toch wel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    OHMYSE7EN schreef:
    (...)
    Ja, en de helft van die meningen waren bekend.
    en dat wil nog neit zeggen dat die meninig waar is, of op elkaar afgestemd.

    Ja klopt, iedereen weet zo'n beetje wel dat ik Q kut vind :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Reassurance schreef:
    Ik vind er de laatste tijd geen ruk meer aan (: Maar ik blijf toch wel.

    Je moet wel.
    Jij bent mod ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja klopt, iedereen weet zo'n beetje wel dat ik Q kut vind :'D

    Haha, ik wil je niet weg hebben of zo, maar, waarom ga je dan niet zeg maar? Zeggen dat Q kut is helpt ook niet echt voor de sfeer voor de mensen die Q wél leuk vinden zeg maar. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Je moet wel.
    Jij bent mod ;p

    Daar kan ik altijd mee stoppen :'D Niet dat ik dat wil ofzo.
    Maar ik vind 't niveau van de topics op het forum nogal laag de laatste tijd, haha.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 21:36 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het een geniale site.
    Nepheid heerst overal, net als populariteit. Ik heb aan niemand een hekel, & ik hoop ook niemand aan mij ;x

    Reassurance schreef:
    (...)
    Daar kan ik altijd mee stoppen :'D Niet dat ik dat wil ofzo.
    Maar ik vind 't niveau van de topics op het forum nogal laag de laatste tijd, haha.

    Ja, daar heb ik ook last van. 't is meer van hetzelfde snap je ;d
    Maar je bent een goeie mod, dus niet stoppen!
    _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Haha, ik wil je niet weg hebben of zo, maar, waarom ga je dan niet zeg maar? Zeggen dat Q kut is helpt ook niet echt voor de sfeer voor de mensen die Q wél leuk vinden zeg maar. (:

    Dat komt omdat ik al mijn vrijetijd die ik teveel heb steek in Quilzet nog kutter maken, DUH :9~:9~:9~ Hahaha nee uhm gewoon ik wil mijn storie afschrijven en dan ga ik hier ook weg tenzij het hier leuker word. Het is hier altijd zo: is er even leven in de site word het weer verpest en is het hier net een kerkhof. -grafhoofd-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ja, daar heb ik ook last van. 't is meer van hetzelfde snap je ;d
    Maar je bent een goeie mod, dus niet stoppen!
    _O_

    Als Elisa stopt worden we allemaal gehersenspoelt! ;o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ja, daar heb ik ook last van. 't is meer van hetzelfde snap je ;d
    Maar je bent een goeie mod, dus niet stoppen!
    _O_

    Jaaa idd :'D

    En nee ik stop niet hoor :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    NYC schreef:
    (...)
    Als Elisa stopt worden we allemaal gehersenspoelt! ;o

    Lol, waarom dat? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Lol, waarom dat? :'D

    Want jij was de enige normale mod, remember? 8)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Populariteit boeit me niet.
    Ik schrijf omdat ik dat leuk vind en ik het niet voor mezelf wil houden op een word document. Het is inderdaad fake hier maar ik zit hier omdat de stories opzich geweldig zijn om te delen. Als je het niet wilt lezen.
    Dan f*ck you. =) Voor de rest is het tokio hotel of Justin Bieber en anders lezen ze het niet. Daarom heb ik ook geen TH of JB verhalen =).

    Want ik loop niet mee [a]


    Levensgenieter.