• Okee, ik heb het er wel eens over met iemand hier van Q over hoe het hier is en wat we er van vinden. En nu ben ik tot de conclusie gekomen dat het hier 1 grote populairheids wedstrijd is. Bijna iedereen reageert overal zo nep aardig en leuk op in de hoop zo op te vallen bij mensen. En je merkt gewoon dat de meeste zoveel mogelijk fb willen hebben in de hoop daar ook mee op te vallen -nu heb ik het echt niet over mezelf hoor (krul)

    Maargoed, dat is mijn mening over Q.
    Hoe denk jij echt over Q? _O_


    -

    xJelena schreef:
    Ik zit nog niet zo lang op quizlet, of toch niet op het forum, hiervoor was ik vooral bezig met verhalen lezen en maken. Mijn eerste indruk van het forum van quizlet is dat het best gezellig is. Maar dat komt misschien omdat ik van een site kom waar dat populariteitsgedoe nog harder was, maar daar ben ik dan ook weggegaan.

    Welke site was da :Y)

    xJelena schreef:
    Ik zit nog niet zo lang op quizlet, of toch niet op het forum, hiervoor was ik vooral bezig met verhalen lezen en maken. Mijn eerste indruk van het forum van quizlet is dat het best gezellig is. Maar dat komt misschien omdat ik van een site kom waar dat populariteitsgedoe nog harder was, maar daar ben ik dan ook weggegaan.

    Wij zijn gewoon allemaal übercool man._O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    mijn neus kraakte net heel weird. (cat)
    ontopic : ik ben het niet met je eens.


    Life is a beautiful struggle

    Oké, ik ben weer mee. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ...

    Zo denk ik over heel het internet..


    Je moet worden wie je bent.

    Heb ik nou alle lol gemist? :S

    Af en toe is er wel erg snel ruzie, maar voor de rest vind i het wel heel leuk.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ok wacht eens eventjes, hiermee ga ik stoppen. Ik-Heb-Geen-Zin-In-Herhaling-Van-De-Geschiedenis.:X


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Wij zijn gewoon allemaal übercool man._O_

    Als ze nou die site zou zeggen zou ik het daar ff lekker kunnen verneuken! Gheghe

    Cornflakes schreef:
    Ok wacht eens eventjes, hiermee ga ik stoppen. Ik-Heb-Geen-Zin-In-Herhaling-Van-De-Geschiedenis.:X


    hihihihihihi$


    Life is a beautiful struggle

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ik ben niet van plan mezelf 10 keer te gaan herhalen, dus lees voor je reageert of laat het gewoon.
    En off-topic gaat te snel voor mij :'D

    Ik heb goed genoeg gelezen wat je zei en dat was mijn antwoord erop. (krul)

    Cornflakes schreef:
    Ok wacht eens eventjes, hiermee ga ik stoppen. Ik-Heb-Geen-Zin-In-Herhaling-Van-De-Geschiedenis.:X

    Ojee bedoel je die hoofdletter geschiedenis?

    Ik heb liever dat ze nep-aardig zijn, dan dat ze de boel hier komen verpesten.


    Some people make the world special just by being in it

    AtTheDisco schreef:
    (...)
    Ik heb goed genoeg gelezen wat je zei en dat was mijn antwoord erop. (krul)

    Ik heb al op precies dezelfde bedoeling als die van jou antwoord gegeven, dus blijkbaar niet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.