• Okee, ik heb het er wel eens over met iemand hier van Q over hoe het hier is en wat we er van vinden. En nu ben ik tot de conclusie gekomen dat het hier 1 grote populairheids wedstrijd is. Bijna iedereen reageert overal zo nep aardig en leuk op in de hoop zo op te vallen bij mensen. En je merkt gewoon dat de meeste zoveel mogelijk fb willen hebben in de hoop daar ook mee op te vallen -nu heb ik het echt niet over mezelf hoor (krul)

    Maargoed, dat is mijn mening over Q.
    Hoe denk jij echt over Q? _O_


    -

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Daar ben ik niet bang voor, die kan ik wel aan. -staat klaar met vuisten- x'D

    Ghehehehe, you wish (cat)


    No growth of the heart is ever a waste

    Rooftops schreef:
    (...)

    Wachten jullie maar op de evil-users. :Y)

    Evil-users ftw!
    @Bashuan: Maar hier lullen we wel over een onderwerp: Namelijk de Q-omstandigheden :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    @Genius; Disco is indeed fun. :Y)
    @Cornflakes; Try us and you know. :'D
    @FACEPLANT; Dat doe je maar in het off-topic, daar mag het. Hier dien je on-topic te blijven. (:

    On-topic: De meeste pubers strijden gewoon om vanalles en nogwat. Valt niet veel aan te doen denk ik. :'D

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Ghehehehe, you wish (cat)
    Sam en ik geen samenzweren, wacht maar tot Anouk er is (6)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Sam en ik geen samenzweren, wacht maar tot Anouk er is (6)

    Ja tuurlijk, maar wij zijn altijd nog met meer users.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    AtTheDisco schreef:
    @
    @FACEPLANT; Dat doe je maar in het off-topic, daar mag het. Hier dien je on-topic te blijven. (:

    Ik 'dien'?
    Tot nu toe heb ik alleen leraren dat woord horen zeggen X:
    Precies de reden waarom ik het eerst leuker vond: We 'dienen' nu dingen wel of niet te doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nightingale schreef:
    Hoe ik echt denk?
    Goed.
    Ik ben het met je eens dat er mensen zijn die overal nep-aardig op reageren. Maar als je die persoon helemaal niet kent, waarom zou je dan niet aardig doen? Ik probeer het gewoon zo gezellig mogelijk te houden.
    Ik erger me kapot aan mensen die verhalen schrijven, maar geen idee hebben waarover. Oh nog erger: zonder leestekens!
    Dat van die populariteitswedstrijd is misschien wel waar, ik merk er vrij weinig van. Maar ik heb echt o-ver-al een mening over, daarom reageer ik ook bijna overal op.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ik 'dien'?
    Tot nu toe heb ik alleen leraren dat woord horen zeggen X:
    Precies de reden waarom ik het eerst leuker vond: We 'dienen' nu dingen wel of niet te doen.

    Nou, je mag gerust plezier hebben. Maar hier is het gewoon de bedoeling dat je on-topic blijft. Als je daar geen zin in hebt, dan heb je nog altijd het off-topic gedeelte. (:

    Oké nu ben ik het beu!
    Wat de -puut- betekend fb? :') Ik denk altijd aan fotoboek... O.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ging ook eens een pipi pauze nemen seg.
    I've missed a lot.


    We'll never be as young as we are tonight

    Forum Bericht :'D


    -

    Guyana schreef:
    Oké nu ben ik het beu!
    Wat de -puut- betekend fb? :') Ik denk altijd aan fotoboek... O.o

    Forumberichten (of fotoboek)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oke ik mmoet me er nou echt mee bemoeien (cat)

    AtTheDisco schreef:
    (...)
    Nou, je mag gerust plezier hebben. Maar hier is het gewoon de bedoeling dat je on-topic blijft. Als je daar geen zin in hebt, dan heb je nog altijd het off-topic gedeelte. (:

    Ik ben niet van plan mezelf 10 keer te gaan herhalen, dus lees voor je reageert of laat het gewoon.
    En off-topic gaat te snel voor mij :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik zit nog niet zo lang op quizlet, of toch niet op het forum, hiervoor was ik vooral bezig met verhalen lezen en maken. Mijn eerste indruk van het forum van quizlet is dat het best gezellig is. Maar dat komt misschien omdat ik van een site kom waar dat populariteitsgedoe nog harder was, maar daar ben ik dan ook weggegaan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.