• Ik hoorde vanmorgen een verhaal van een klasgenootje van mij.. Gister was er een ex-collega van hem in de keuken van een hotel in Arcen –dacht ik, weet ik niet zeker- potjes met brandpasta aan het bijvullen. Deze gebruiken ze meestal voor bainmarie bakken, zodat ze eten warm kunnen houden. Zo’n metalen bakken zie je vaak op buffets staan en zo.

    Maar in ieder geval.. Dat meisje was die potjes aan het bijvullen en hoe of wat weet ik niet precies, aangezien ik er niet bij was, maar toen kwam er vlam in de pan, dus ik denk dat ze dicht bij het fornuis heeft gestaan, waardoor al die brandpasta in brand vloog en explodeerde. Die zooi die is zo brandbaar, je hoeft er maar een vlammetje bij te houden en alles staat in brand.. maar dat meisje zat dus ook onder, en zij is daar letterlijk levend verbrand o.o Het idee is gewoon zo ontzettend verschrikkelijk en ik vind het zo erg voor haar en voor al die mensen die dat hebben moeten zien. Ik wil niet weten hoe hard ze gegild moet hebben. Gewoon een beeld wat die collega’s van haar nooit meer zullen vergeten.

    Ik was gewoon echt helemaal misselijk toen ik het hoorde en nu ik er weer aan terug denk gaat er weer een rilling door me heen. Ik vind het zo vies en eng en weetikveelwat.. Echt dat het iemand overkomt, zo erg.

    Edit: De 24-jarige Eva die dinsdagmorgen ernstig gewond raakte bij een brand in een hotel in Arcen, is in het brandwondencentrum in Aken bezweken aan haar verwondingen.

    Dat meldt de politie. Het slachtoffer kreeg tijdens werkzaamheden in de hotelkeuken brandbare vloeistof over zich heen en dat vatte vlam. De 22-jarige man uit Straelen die haar te hulp schoot, liep minder ernstige brandwonden op.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 15:38 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Cornflakes schreef:
    Dat is echt erg! Hoeveel pijn zou zij wel niet gehad hebben...


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Genius schreef:
    Dat is gewoon zo ontzettend sick, wat een vreselijke manier om aan je einde te komen...


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Elphaba schreef:
    My god =\
    Ze heeft het toch wel overleefd, hè? ;o
    Ze hebben me daarstraks verteld hoe ze erbij lag toen het vuur eindelijk uit was. Hoe hard en hoe erg het ook klinkt hadden ze die reis naar het ziekenhuis wel kunnen besparen, omdat ze er toen al meer door als levend uit zag. Nee echt volgens mij maar heel kort nadat ze daar aankwam is ze overleden. En sowieso overleef je ook gewoon bijna niet, als je zo lang in brand staat .____.


    Wie du mir, so ich dir.

    Sprakeloos O_o
    Dit is echt érg!
    Sterkte aan al die mensen die dat meisje kenden!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Da's erg o.O


    never give up, even if you're falling down so hard

    Wow, wat vreselijk om zo aan je einde te moeten komen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Genius schreef:
    Dat is gewoon zo ontzettend sick, wat een vreselijke manier om aan je einde te komen...

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ze hebben me daarstraks verteld hoe ze erbij lag toen het vuur eindelijk uit was. Hoe hard en hoe erg het ook klinkt hadden ze die reis naar het ziekenhuis wel kunnen besparen, omdat ze er toen al meer door als levend uit zag. Nee echt volgens mij maar heel kort nadat ze daar aankwam is ze overleden. En sowieso overleef je ook gewoon bijna niet, als je zo lang in brand staat .____.
    My god, wat verschrikkelijk =\


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wow ;o
    das kei erg man! ;o