• De stelling van vandaag luidt:
    Populariteit wordt grotendeels bepaald door kleding, geld en sociale contacten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    tja, ergens ben ik het er wel mee eens

    Jep.


    Life is hard and then we die

    Nogal ja. Merendeels vooral...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Eens.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Zekers wel. En dan alles bij elkaar, hè? Kleding + geld + sociale contacten etc. Want de 'niet bekende' mensen kunnen best veel sociale contacten hebben, maar nog niet populair zijn.


    FML

    Eens.


    Life is a beautiful struggle

    Eens. Al ben ik het niet echt eens van met het geld gedeelte. Dat is misschien meer wat voor Amerika.


    it's so empty living behind these castle walls

    Eigenlijk ben ik het er wel mee eens, hoewel er wel mensen populair kunnen zijn zonder rijk te zijn en dure kleren te hebben.

    ja vooral merkkleding


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Eens en oneens. Populaire mensen kunnen gewoon sociaal zijn en aardig zijn. Het zijn merendeels de wannabe's die zich zo gedragen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jup.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben best populair op school, maar ik heb amper geld, draag geen merkkleding enzo. En veel sociale contacten heb ik ook niet echt. Het ligt er ook aan hoe je je gedraagd.


    Your make-up is terrible

    Eens

    Uhu, en uiterlijk ook wel.


    Some people make the world special just by being in it

    Eens. als je stijl hebt, krijg je meer vrienden. Hoe meer vrienden hoe populairder je word.