• De stelling van vandaag luidt:
    Populariteit wordt grotendeels bepaald door kleding, geld en sociale contacten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yup, maar toch ook door iemand z'n gedrag.


    "I shut my eyes in order to see.'

    yes


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    + zelf sociaal zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dutchess schreef:
    Zekers wel. En dan alles bij elkaar, hè? Kleding + geld + sociale contacten etc. Want de 'niet bekende' mensen kunnen best veel sociale contacten hebben, maar nog niet populair zijn.


    you were born original don't die as a copy

    Ehm niet mee eens als ik eerlijk ben, kleding en geld hebben er niks mee te maken. Dat is mijn mening :X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Voornamelijk sociale contacten denk ik zo.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Eens.
    Bij ons kun je duidelijk zien dat het om de kleding gaat. Die populairtjes hebben juist die dingen aan die elk populairtje draagt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat is jammergenoeg waar.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Kikkeli schreef:
    Eens.
    Bij ons kun je duidelijk zien dat het om de kleding gaat. Die populairtjes hebben juist die dingen aan die elk populairtje draagt.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oneens. Ik denk eerder dat het om het uiterlijk gaat en sociaal, intellectueel niveau (kinderachtig <=> volwassen gedrag). Ik heb namelijk zowel rijke als minder rijke vriendinnen en we hebben dan nog eens allemaal een verschillende kledingstijl.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 16:20 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Eens... geen commentaar xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    PUKKELxDING schreef:
    Jep.


    All this dampness is damp.

    Oneens; ik zit nu op een school met een uniform dus kan je er niet met de laatste trends rondlopen om zo populair te worden en echt niemand vind iemand anders leuker omdat hij een iPod heeft en zij maar een oud mp3tje. Volgens mij is het gewoon je persoonlijkheid dat telt, ben je niet sociaal, heb je ook maar weinig vrienden..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Populariteit wordt grotendeels bepaald door kleding, geld en sociale contacten

    half eens,
    het heeft niet altijd met geld en merkkleding te maken maar meer met opvallen op een manier die iedereen accepteerd.
    en vergeten we niet dat 'populaire mensen' altijd een woordje klaar hebben, vaak [onnodig] roddelen en dat ze vooral nog populairder worden is omdat iedereen[niet specifiek populair] zegt tegen elkaar dat die mensen populair zijn..

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 18:17 ]

    Nee, sorry maar die zogenaamde populaire kinderen hebben een rotkop of dragen rare kleren die je niet eens aan je zusje of buurkinderen wilt geven


    Today will be Girl's Day party with you~