• De stelling van vandaag luidt:
    Populariteit wordt grotendeels bepaald door kleding, geld en sociale contacten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    PUKKELxDING schreef:
    Jep.


    None but ourselves can free our minds.

    Helaas wel.


    Never say Never

    Vooral geld.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    DELICI0US schreef:
    Eens. Al ben ik het niet echt eens van met het geld gedeelte. Dat is misschien meer wat voor Amerika.


    If you're going to hell, keep going

    xBREATHLESSx schreef:
    helaas klopt deze stelling nog steeds grotendeels.
    Waarom wil iedereen bij de meisjes horen met de duurdere kleren, de grote mond en de stoere attitude terwijl ze er alleen maar problemen mee krijgen en geen echte vriendschap?


    sorry, dat is onzin. Waarom zouden populaire mensen geen echte vriendschap kunnen kennen?


    It's time to be happy again.

    98.5% eens.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    eens helaas wel...ik was niet populair in de klas omdat ik goedkoper kleren droog omdat mijn ouders minder geld hadden -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    eens

    Assassin schreef:
    Ik ben best populair op school, maar ik heb amper geld, draag geen merkkleding enzo. En veel sociale contacten heb ik ook niet echt. Het ligt er ook aan hoe je je gedraagd.


    Ja ligt er echt aan hoe je gedraagt. Ik bedoel als je chagerijnig tegen iedereen doet, dan kan je nog wel zo veel vrienden, merk kleding geld, whatever hebben, mensen gaan je er echt niet om mogen.


    Alleen maar tranen van geluk


    Eens, duh Ö


    How y'all doin'?

    das echt waar... o.o dat merk je bij mij op school zo erg.. al die meiden hebben op zn minst echte uggs, een blackberry, en een ipod touch...


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    SchoenVeter schreef:
    tja, ergens ben ik het er wel mee eens


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Eens


    people keep on talking

    Eens.


    -

    eens, het word grotendeels bepaalt door hoe je er uit ziet. jammergenoeg.


    Behind the laughter it actually means something.