• Wist je dat...

    In Red Bull STIERENPIS zit? ( < met dank aan Headstrong ;P)

    In rode M&M's LUIZEN zitten?

    Er gemiddeld 30 INSECTENPOOTJES zitten in 300 gram chocolade? Dit omdat als de chocolade in de fabriek hard word de insecten erop afkomen en als de chocolade hard is en ze weg willen vliegen de pootjes blijven zitten...

    WIE WEET ER NOG MEER FEITEN???

    Als in Mac Donalds een burger valt mag die gewoon verkocht worden als ie er niet meer dan 20 seconden ligt (heb er zelf gewerkt, eet er dus ook niet meer)
    GETVER, maar ik eet sowieso al niet meer bij de mac, GELUKKIG!!!

    (...)
    Nou dat is lekker :| Ik eet geen frikandellen meer-.-


    En weetje dat ganzenlevertjes worden gemaakt op een horror achtige wijze?
    Ze gaan met een stok achtig ding in de keel van de (levende) gans en rukken zo z'n levertjes eruit.

    Iemand nog trek in een lekkere leverpasta?

    IK weet niet of het waar is..Maar er zit iets in cola dat groeit op het akker,En als ze dat met een machine afsnijden Komen er allemaal beesten resten mee.En daar zitten vooral ratten,Dus het kan best zijn dat er wat rattenbloed achterblijft:| Geloof het of niet..
    auw... gelukkig drink ik amper colaxD

    (...)

    En weetje dat ganzenlevertjes worden gemaakt op een horror achtige wijze?
    Ze gaan met een stok achtig ding in de keel van de (levende) gans en rukken zo z'n levertjes eruit.

    Iemand nog trek in een lekkere leverpasta?
    omg iewl...

    IK weet niet of het waar is..Maar er zit iets in cola dat groeit op het akker,En als ze dat met een machine afsnijden Komen er allemaal beesten resten mee.En daar zitten vooral ratten,Dus het kan best zijn dat er wat rattenbloed achterblijft:| Geloof het of niet..


    Nee, maar er zit wel spul in wat heeeel slecht voor je is. Je kan met cola wc's schoonmaken en roest van fietsen en munten wegspoelen, of een hele biefstuk erin oplossen, heel slecht voor je tanden en ingewanden dus.

    En nu ga ik werken, later xD

    OMFG IK DRINK NOOIT MEER RED BULL :|


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080728062327AAiqRkT
    Kijk..Sommige zeggen van wel :O


    Pictures fade away, but memories are forever

    Als dit allemaal waar is....brrrr


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    zit het ook in goldenpower ?


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Wisten jullie dat er gemalen koeienbotten zitten in drop en dat er in bijna alles (van lampenkappen tot snoep) een stukje varken (leer of iets anders) zit?


    History is not hatred.

    ieks :O
    my gosh XD
    ik drink gelukkig niet veel cola,, ben verslaafd aan optimel drink limoen,, en naja over snoep en chocolade hou ik mijn mond XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Omg, dat van die red bull wist ik niet. ö

    Aaah ieuwl!!!
    WAAROM!!! IK EET ZO GRAAG CHOCOLADE!!!


    death to the one at the end of the serenade.

    Volgens mij is het niet waar van die engergydrank. Er staat meestal op dat er taurine in zit, en ik neem aan dat er dat bedoelt wordt, maar dat is geen stierenpis.

    Wikipedia;

    De naam „taurine“ is afkomstig van de Latijnse benaming voor stierengal, Fel tauri, en wordt in 1838 voor het eerst in de literatuur gebruikt.


    Dus volgens mij is het gewoon stierengal of zo. Er staat ook dat taurine een belangrijke rol speelt in de ooglens en het netvlies van een mens. Het is dus een lichaamseigen stof. Lijkt me niet dat het stierenpis is.


    blame the bully.

    Gelukkig lust ik geen Redbull xD nu snap ik waarom er een stier op dat blikje staat ^^