• Wist je dat...

    In Red Bull STIERENPIS zit? ( < met dank aan Headstrong ;P)

    In rode M&M's LUIZEN zitten?

    Er gemiddeld 30 INSECTENPOOTJES zitten in 300 gram chocolade? Dit omdat als de chocolade in de fabriek hard word de insecten erop afkomen en als de chocolade hard is en ze weg willen vliegen de pootjes blijven zitten...

    WIE WEET ER NOG MEER FEITEN???

    Gatverdamme, Red Bull is/was altijd mijn lievelingsdrankjexD

    Wisten jullie dat er gemalen koeienbotten zitten in drop en dat er in bijna alles (van lampenkappen tot snoep) een stukje varken (leer of iets anders) zit?
    sterker nog, wist je dat drop van aardolie wordt gemaakt? hetzelfde materiaal waar mensen PLASTIC van maken :S

    Gelukkig lust ik geen Redbull xD nu snap ik waarom er een stier op dat blikje staat ^^
    xD *plat*

    is het ook ni zoo,da keiveel Snoep [ik bedoel Napoleon bolletjes,en Superveel Snoep uit Kruidvat] word gemaakt van beenderen van Runderen xD
    Zo,ze schraapen hun huid eraf bij het slachten,en dn da bot,en die huid nzuu,da word in snoep Gemalen,:P
    ieuw xD
    xx


    everybody needs a song.

    Njaah zalwel q:
    Dat van die insectenpootjes nz. boeit me niet zo. Ik bedoel zo zit er achter alles wel een ranzig verhaal >.< Dus gewoon niet bij nadenken en vreten (:


    Mew <3

    Eeeuhm, dit is niet waar, toch .xd

    *VOELTZICHDOM*


    ok

    OMG. SORRY HOOR, MAAR GELOVEN JULLIE NOU ECHT DT ER STIERENPIS IN ENERGY DRINK ZIT ?
    DEZE RODDEL IS AL ZO'N 2 JAAR OUD.
    Het is niet waar, alsjeblieft, denk na. Denk je nou echt dat ze dat nog gaan verkopen =,='


    ok

    M&M's wist ik al, maar het blijft lekker xD


    I live for the applause, you will die for it.

    OMG. SORRY HOOR, MAAR GELOVEN JULLIE NOU ECHT DT ER STIERENPIS IN ENERGY DRINK ZIT ?
    DEZE RODDEL IS AL ZO'N 2 JAAR OUD.
    Het is niet waar, alsjeblieft, denk na. Denk je nou echt dat ze dat nog gaan verkopen =,='

    Ze zouden het dan niet eens mogen verkopen.


    blame the bully.

    wist ikxD
    daarom eet ik geen rode m&m's (jaja erg hé?:$)


    I am an idiot, I move.

    Waarom zetten ze niet meteen op de verpakking ;
    Redbull , nu met 45% Stierenurine !
    Dat is gewoon , gewoon VIES .

    OMG. Dat sommige het nog geloven ?,?


    ok

    Der zit echt geen stierenpis in -.-'


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee inderdaad.


    ok

    Ik zeg wel eens dat er Stierenpis in zit voor de gein. Maar dat is echt niet zo. Wie doet er nou zeik in van een stier _._' Alsof ze dat mogen verkopen.


    I live for the applause, you will die for it.