• Wist je dat...

    In Red Bull STIERENPIS zit? ( < met dank aan Headstrong ;P)

    In rode M&M's LUIZEN zitten?

    Er gemiddeld 30 INSECTENPOOTJES zitten in 300 gram chocolade? Dit omdat als de chocolade in de fabriek hard word de insecten erop afkomen en als de chocolade hard is en ze weg willen vliegen de pootjes blijven zitten...

    WIE WEET ER NOG MEER FEITEN???

    ja mense zeker en in cola zit zeker vissepis



    Nee, maar heel vroeger zaten er wel ingrediënten van Cocaïne in, daarom heeft het de naam Coca
    Cola ook.
    En je kan zeggen wat je wilt maar dat ís een feit door Coca Cola zelf verteld ook.
    Tegenwoordig niet meer maar toen het er net was wel. :)

    xD

    Ik weet niet of het al gezegd is maar in Taxi en Wicky enz. zit aftreksel van melk >.<" dat noemen ze wij ofzo "¬¬


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    zit er egt stierenpis in redbull? xD lol :')
    en ik drink dat zo veel xD

    mja, ga nu niet stoppen met drinken fzo (:


    en campari is rood omdat ze dat maken van rode insecten (: egt!

    Ieeuuwwl ik wil het nu al allemala niet meer eten.

    wist je dat er in lippenstift rattenstaarten zitten?

    boeit het niet echt dat er in m&m's luizen zitten ofzoo.. Zolang ik ze maar niet zie,, ik zou het wel heel vies vinden als ik een m&m eet en mijn mond vol met luizen zit ofzoo xD


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ieeuuwwl ik wil het nu al allemala niet meer eten.

    Nou ik wel hoor.'
    Voordat ik dit wist luste ik het ookal dus ik lus alles nog steeds.
    Als het maarlekker smaakt,dan lus is het want het intreseert me niet wat er in zit.'

    Kim heeft gesporken AMEN.

    Ja en nu ga ik je zin om make up op te doen verpesten x]

    Mijn ma en pa zegge me dat er in oogschaduw zo'n ding komt dat uit de jeweetwel komt na de geboorte x] Iewll !

    Maar ik geloof het eigenlijk niet (A)


    Placenta ? Daar worden cremes van gemaakt blijkbaar, dat zei mij biologie leerkracht toch.

    Mijn moeder werkt in een vleesfabriek.

    en alle afval die ze daar van het vlees weggooien, komt in de frinkandellen terecht ö
    ze gooien het in een container, en dan word het naar de frikandellendinges gebracht ö

    nu verpest je mijn eetlust.
    en ik eet al zo weinig.
    wel veel snoepjes uiteraard (A)

    Er zit geen stierenpis in Red Bull, maar taurine, wat dus al is uitgelegd.
    En er zitten geen luizen in M&M's, maar luizenbloed. Dit omdat rode kleurstof van luizenbloed gemaakt wordt. Alsnog erg vies, maar toch :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    zit er ook nog iets in lip gloss XD ?


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    IK weet niet of het waar is..Maar er zit iets in cola dat groeit op het akker,En als ze dat met een machine afsnijden Komen er allemaal beesten resten mee.En daar zitten vooral ratten,Dus het kan best zijn dat er wat rattenbloed achterblijft:| Geloof het of niet..
    Gelukkig lust ik geen cola :D

    Er zit geen stierenpis in Red Bull, maar taurine, wat dus al is uitgelegd.
    En er zitten geen luizen in M&M's, maar luizenbloed. Dit omdat rode kleurstof van luizenbloed gemaakt wordt. Alsnog erg vies, maar toch :)
    YUKKKK, wilt geen rode M&Ms meer, ik ga vanaf nu alleen de bruine eten want daar zitte het minste kleurstoffe in xD denk ik tog :P