• Wist je dat...

    In Red Bull STIERENPIS zit? ( < met dank aan Headstrong ;P)

    In rode M&M's LUIZEN zitten?

    Er gemiddeld 30 INSECTENPOOTJES zitten in 300 gram chocolade? Dit omdat als de chocolade in de fabriek hard word de insecten erop afkomen en als de chocolade hard is en ze weg willen vliegen de pootjes blijven zitten...

    WIE WEET ER NOG MEER FEITEN???

    OMG. SORRY HOOR, MAAR GELOVEN JULLIE NOU ECHT DT ER STIERENPIS IN ENERGY DRINK ZIT ?
    DEZE RODDEL IS AL ZO'N 2 JAAR OUD.
    Het is niet waar, alsjeblieft, denk na. Denk je nou echt dat ze dat nog gaan verkopen =,='


    Jawel, taurine is dat, het is maar heel weinig maar toch.
    En lekker boeiend, tuurlijk verkopen ze het, je wilt niet weten wat voor gekke dingen allemaal in eten en drinken en andere dingen gaan.

    Booeieend,Waarom discuseren jullie hier over? He recept Blijft gewoon een Grote vraag voor ons.Maar euhh Als ik iets eet denk ik echt niet ; Wat zou hier inzitten? Nhjaa zeg-.- Omg Ik drink cola ik drink redbull ik eet m&m's So what Je leeft maar 1 keer hoor=D


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik heb ooit eens geleze dat in hamburger vlees gemale slakken zitte

    Booeieend,Waarom discuseren jullie hier over? He recept Blijft gewoon een Grote vraag voor ons.Maar euhh Als ik iets eet denk ik echt niet ; Wat zou hier inzitten? Nhjaa zeg-.- Omg Ik drink cola ik drink redbull ik eet m&m's So what Je leeft maar 1 keer hoor=D


    Daarom boeit het me ook geen flikker, mensen denken dat er niks raars verkocht mag worden maar de meest 'simpele/gewone' dingen bevatten vaak de raarste ingrediënten.
    Die mensen boeit het niet, zolang ze hun geld maar krijgen en ze onder de normen en waarden blijven van het toegestane.
    Ik rook ik drink en ik eet nog steeds chocolade en frikandelen, met of zonder insectenpootjes. -.-

    Dankje voor het verpesten van mijn eetlust _O_


    I recycle my thoughts.

    1 woord > IEWLL

    Dankje voor het verpesten van mijn eetlust _O_

    Ja, inderdaad:S


    ok

    Okey dan xD

    Ja en nu ga ik je zin om make up op te doen verpesten x]

    Mijn ma en pa zegge me dat er in oogschaduw zo'n ding komt dat uit de jeweetwel komt na de geboorte x] Iewll !

    Maar ik geloof het eigenlijk niet (A)


    What's wrong whit loving someone?

    NOU BEDANKT WE HEBBE NET RED BULL GEHAD MET CHOCOLA EN M&M best wel toevallig dit is echt goor wat ik nu hoor

    I don't care xD ook al zouw er speeksel aan hange..ete is ete xD

    Stoel: Houtwormee
    Frikandel: Insecte
    Oogschaduw: Meelwormee
    Je ogen: Maaien
    Een gloeilamp: vuurvliegjes
    lolly's: Duizendpoten
    Kauwgom: gemale varkend oren
    Cupcakejee: bijen
    Kaas: paardenGal
    Pizza: Fijn gekouwde koeiestront'
    Chips: Gestampte darmen van een koe

    MENSE WAT BOEIT T JE SGIJT HET TOCH WEER UIT

    © GUSTIPIRAAT && FuckMyGuitar

    Dankje voor het verpesten van mijn eetlust _O_


    Graag gedaan.(nerd)

    Ja en nu ga ik je zin om make up op te doen verpesten x]

    Mijn ma en pa zegge me dat er in oogschaduw zo'n ding komt dat uit de jeweetwel komt na de geboorte x] Iewll !

    Maar ik geloof het eigenlijk niet (A)


    En in sommige mascara's zit vleermuizenstront omdat het dan langer vasthoud en beter dekt.
    Ruik maar eens aan sommige mascara flesjes, ranzíg. xD

    ja mense zeker en in cola zit zeker vissepis