• Ooit waren er nog 200 aanvragen, vandaag zijn er geen meer. Alle beta's wachten met smart op een aanvraag, ze vervelen zich nu er geen werk te doen is.

    Daarom hebben wij een oproep! Ben je onzeker over je verhaal? Denk je dat je verhaal moet verbeteren qua zinsbouw, spelling of verhaallijn? Misschien wil je wel een kritische lezer die zegt wat er allemaal kan verbeteren? Of heb je een eigen, specifieke vraag? Vraag dan een beta aan en bezorg ons werk! :9~

    Alvast bedankt. :Y)

    -ondertussen hebben we al terug rond de 10 aanvragen-
    (krul)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 17:07 ]


    Only losers can act the way you do

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Ikzelf heb zeer veel waardering voor bèta's, maar ik heb voor de rest dus ook geen ervaring met bèta's en het werk wat ze doen, want op die ene aanvraag na heb ik nog nooit aanvragen ingediend.

    Het gaat er niet zozeer om dat ik geen waardering heb voor het werk wat ze doen, míts ze het dan wel goed doen. 8D En dan spreek ik natuurlijk ook niet over álle betá-readers. :'D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ik zal eens een oude insturen x'D, ik kijk er namelijk nooit meer naar omdat ik amper schrijf O_o.. en weet ik gelijk ook hoe het werkt enzo xD


    Nvt

    okee ik voel me dom, ik weet even niet meer hoe ik een beta moet aanvragen,, O_o ik doe het ook nooit -gaat nog op zoek-


    Nvt

    je gaat gewoon naar 'mijn stories' dan klik je op een van de verhalen waar je aan werkt, en onder ieder hoofdstukje staat gewoon 'beta aanvragen' daarop klikken, en de rest wijst zich vanzelf :)

    had net gevonden, maar nog bedankt xD
    ik wou eerst een oude SA doen maar die staat niet bij stories dus kon het al niet vinden :P


    Nvt

    Ik heb er een paar ingestuurt, maar de nieuwe beta's moeten nog wel even inkomen. Ik zou zeggen geef ze wat tijd. Ik kreeg namelijk mijn hoofdstuk terug en er waren wat dingen gewijzigt, maar bij het wijzigen waren nogal wat zinsbouw fouten.
    Maarja, ik denk dat ze het snel genoeg een beetje gaan aanvoelen -hoop ik-

    Wow wtf? Hihi ik ben eens aardig voor n keer xd

    DarkEstrella schreef:
    Ik heb er een paar ingestuurt, maar de nieuwe beta's moeten nog wel even inkomen. Ik zou zeggen geef ze wat tijd. Ik kreeg namelijk mijn hoofdstuk terug en er waren wat dingen gewijzigt, maar bij het wijzigen waren nogal wat zinsbouw fouten.
    Maarja, ik denk dat ze het snel genoeg een beetje gaan aanvoelen -hoop ik-

    Wow wtf? Hihi ik ben eens aardig voor n keer xd

    Dit is niet iets waar je in moet komen, maar gewoon al hebt. Althans, dat is hoe ik het zie. (:


    A decision I will regret, until my dying breath.