• Heehooi,
    ik vroeg me dus af,
    heeft tokio hotel in nederland in 2010 of 2011 nog optredens

    dus, waar
    wanneer
    en waar kan ik dan tickets kopen

    alvast bedanktt


    Only brought u trouble since the day u met me.

    ieatyou schreef:
    dat is goedkoop!


    Vind je?
    Ik ga normaal gesproken altijd naar concerten die onder de €20 kosten of nét €20. Dus ik vind TH duur, maar ja.. Die betaalt mijn pa gelukkig. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Rooftops schreef:
    (...)

    Tussen de 40 en 60 euro.


    O_O
    Daar gaat mijn geld... XS
    Als mijn moeder me al zou willen brengen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik weet niet of jullie het weten, Maar Bill en Tom gaan inderdaad een nieuwe Tour maken.
    Maar.. Daarvoor gaan ze een tijdje in LA wonen.
    Hoelang ze daar blijven is nog onbekend, maar ik hoop dat ze weer snel terug naar Duitsland gaan :x

    x. Joy


    Joy is not in Things, it is in us.

    Binnekort vertrekken Bill en Tom naar LA, om aan nieuwe nr's te werken, dat is het enige dat ik weet.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Over de reebok-tour kwam binnenkort meer informatie. Maar volgens mij gaat die nog eind dit jaar ofwel begin volgend jaar door. Ik denk dat ze zich daarna eerst zullen bezig houden met het werken aan een nieuw album en ik denk dat daarna pas een nieuwe tour zal komen. Dus waarschijnlijk zal het nog even duren vooraleer ze terug zijn in Nederland. Maar als je vraagt aan je ouders of ze je naar België willen brengen kan je ze misschien eerder zien. Aangezien Brussel, volgens mij, wel op het lijstje stond bij de reebok-tour.


    One Day you'll remember me...

    secretangel schreef:
    Over de reebok-tour kwam binnenkort meer informatie. Maar volgens mij gaat die nog eind dit jaar ofwel begin volgend jaar door. Ik denk dat ze zich daarna eerst zullen bezig houden met het werken aan een nieuw album en ik denk dat daarna pas een nieuwe tour zal komen. Dus waarschijnlijk zal het nog even duren vooraleer ze terug zijn in Nederland. Maar als je vraagt aan je ouders of ze je naar België willen brengen kan je ze misschien eerder zien. Aangezien Brussel, volgens mij, wel op het lijstje stond bij de reebok-tour.

    Over de reekbok-tour ging oorspronkelijk op 30 september meer info gegeven worden --' Niet dus.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Over de reekbok-tour ging oorspronkelijk op 30 september meer info gegeven worden --' Niet dus.

    Is uitgesteld.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Is uitgesteld.

    Weetje toevallig wanneer wel dan? Dat ze info gaan geven?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    je kan je ook inschrijven bij zon kaart verkoop ding dan krijg je bericht als er kaartjes te krijgen zijn fzow XXX

    darkangelz schreef:
    je kan je ook inschrijven bij zon kaart verkoop ding dan krijg je bericht als er kaartjes te krijgen zijn fzow XXX

    weet je toevallig welke?


    Only brought u trouble since the day u met me.

    Leute, als jullie met die reebok tour de 'tour' bedoelen die bij die wedstrijd hoorde, van Tom met zijn tourbus, backstage blablabla filmpje. Er zijn al 2 winnaars bekend, en die moesten naar Tokio reizen en mochten daar een dag met Tom mee. Dus het is zo goed als zeker dat die hele tour er niet komt.


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Cosmopolitan schreef:
    Vast wel ergens in 2011. Maar, volgensmij staat er nog niets vast.


    Hope goes lost but never dies.

    Er gaan wel geruchten rond,, dat ze september 2011 (dit jaar dus) met een nieuw album uitkomen :D,, en ze willen in November dan met hun nieuwe album op wereldtour :D

    ook willen ze een nieuwe sound uitproberen,,

    maar ik weet niet of het waar is,, en als het zo is,, dan zal dat album +wereldtour wel weer uitgesteld worden ;-)

    Cavalry schreef:
    Dat is nog niet bekend dacht ik.
    Maar ik hoop/denk dat er in 2011 toch wel iets aan moet komen.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Normaal is er sprake van dat ze dit jaar in november een nieuwe Europese tour van start gaat, maar meer weet ik ook niet ;D x