• De stelling van vandaag luidt:
    Kauwgom kauwen tijdens de les moet toegestaan zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens. Ze zeggen wel dat kauwgom kauwen helpt om scherp te blijven, houdt de hersens bezig of zo. Plus als je een toets hebt, helpt het tegen de zenuwen. Maar dan moet je niet asociaal en smerig gaan kauwen d'r mee, met open mond en al, brr.


    FML

    Dutchess schreef:
    Eens. Ze zeggen wel dat kauwgom kauwen helpt om scherp te blijven, houdt de hersens bezig of zo. Plus als je een toets hebt, helpt het tegen de zenuwen. Maar dan moet je niet asociaal en smerig gaan kauwen d'r mee, met open mond en al, brr.

    Klopt. Je concentratievermogen blijft daarmee optimaal, zeggen ze.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    helemaal mee eens. (:
    k snap de logica van de leraren niet. kauwgom mag niet omdat iedereen het aan de tafels plakt. -bij ons op school- maar juist als het wel mag dan houd iedereen het in de mond weetjewel. en dan komt het ook niet onder de tafels. maar wij hebben daardoor al een paar leraren overgehaalt. (:
    en inderdaad je concetratie stijgt fso..


    Life is a beautiful struggle

    Resume schreef:
    helemaal mee eens. (:
    k snap de logica van de leraren niet. kauwgom mag niet omdat iedereen het aan de tafels plakt. -bij ons op school- maar juist als het wel mag dan houd iedereen het in de mond weetjewel. en dan komt het ook niet onder de tafels. maar wij hebben daardoor al een paar leraren overgehaalt. (:
    en inderdaad je concetratie stijgt fso..


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Dutchess schreef:
    Eens. Ze zeggen wel dat kauwgom kauwen helpt om scherp te blijven, houdt de hersens bezig of zo. Plus als je een toets hebt, helpt het tegen de zenuwen. Maar dan moet je niet asociaal en smerig gaan kauwen d'r mee, met open mond en al, brr.

    mee eens, maak dan gelijk een prullebakje om de kaugom in te doen. kauwgom onder je tafel of stoel is zoo vies...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    mij maakt het niet zo veel uit, bij ons mag het wel. behalve bij de vakken:
    natuur&techniek en beeldende vorming.

    dus op mijn scool mag het wel.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    bij mij mag het dus echt niet..-.- irri klote docenten.. maar tja ben et dr wel mee eens!


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Dutchess schreef:
    Eens. Ze zeggen wel dat kauwgom kauwen helpt om scherp te blijven, houdt de hersens bezig of zo. Plus als je een toets hebt, helpt het tegen de zenuwen. Maar dan moet je niet asociaal en smerig gaan kauwen d'r mee, met open mond en al, brr.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dutchess schreef:
    Eens. Ze zeggen wel dat kauwgom kauwen helpt om scherp te blijven, houdt de hersens bezig of zo. Plus als je een toets hebt, helpt het tegen de zenuwen. Maar dan moet je niet asociaal en smerig gaan kauwen d'r mee, met open mond en al, brr.

    Hier ben ik het helemaal mee eens.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eens,het is wetenschappelijk bewezen dat je je beter kaan concentreren als je kauwgom kauw. Volgens mij krijgen je hersens dan meer zuurstof net zo als bij gapen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oneens.


    -

    Mee eens.


    Your make-up is terrible

    ja.
    bij mij op school zien ze het wel maar de meeste zeggen er niks van.
    + ik kauw nu ook kauwgom haha.


    Smiling but close to tears.

    Eens, maar dan moet er wel fatsoenlijk gekauwd worden. Dat gesmak wat sommigen doen is echt ranzig (x


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.