• De stelling van vandaag luidt:
    Kauwgom kauwen tijdens de les moet toegestaan zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    eens!!
    dan kauw ik teminste mijn pennen niet meer kapot(cat)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Hmm.. Ik weet niet.
    Voor de leerling is het natuurlijk erg plezierig, maar stel je eens voor dat jij de leerkracht bent en moet kijken op een klas vol met kauwende mensen enzo. Vreselijk.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik normale mate: ja, dat bevordert het opletten alleen maar :)


    Life is hard and then we die

    MissyMe schreef:
    bij mij mag het dus echt niet..-.- irri klote docenten.. maar tja ben et dr wel mee eens!


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Oneens. Hoezo niet storend? Je hebt dan een hele smakkende klas en verdwenen basisrespect.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oneens, dat gesmak is goor.


    They call me dr. phil

    als je concentratie r echt mee stijgt... eens =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dutchess schreef:
    Eens. Ze zeggen wel dat kauwgom kauwen helpt om scherp te blijven, houdt de hersens bezig of zo. Plus als je een toets hebt, helpt het tegen de zenuwen. Maar dan moet je niet asociaal en smerig gaan kauwen d'r mee, met open mond en al, brr.

    Het is bewezen dat je dan beter kan denken.

    - Bericht aangepast i.v.m. hoofdletters -

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 sep 2010 - 20:47 ]


    TINKYWINKY<'3 DIPSY<'3 LALA<'3 POOO<'3333

    Dutchess schreef:
    Eens. Ze zeggen wel dat kauwgom kauwen helpt om scherp te blijven, houdt de hersens bezig of zo. Plus als je een toets hebt, helpt het tegen de zenuwen. Maar dan moet je niet asociaal en smerig gaan kauwen d'r mee, met open mond en al, brr.


    A woman's best make up is her smile

    Eens, maar op mijn school mag dat al!(nerd)


    You are beautiful, you are love.

    Eens, net als een slokje water drinken als het warm is of als je moet hoesten. Dat is tock menselijk.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Zolang je niet asociaal gaat kauwen, vind ik het kunnen.

    -stiekem heb ik een soort van kauwgom verslaving en eet ik in haast alle lessen gewoon kauwgom (A)-

    Dutchess schreef:
    Eens. Ze zeggen wel dat kauwgom kauwen helpt om scherp te blijven, houdt de hersens bezig of zo. Plus als je een toets hebt, helpt het tegen de zenuwen. Maar dan moet je niet asociaal en smerig gaan kauwen d'r mee, met open mond en al, brr.


    All this dampness is damp.

    Dutchess schreef:
    Eens. Ze zeggen wel dat kauwgom kauwen helpt om scherp te blijven, houdt de hersens bezig of zo. Plus als je een toets hebt, helpt het tegen de zenuwen. Maar dan moet je niet asociaal en smerig gaan kauwen d'r mee, met open mond en al, brr.


    I need you like a heart needs a beat