• De stelling van vandaag luidt:
    Kauwgom kauwen tijdens de les moet toegestaan zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou het echt geweldig vinden :'D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sailor schreef:
    Oneens. Ik kan mijn argumenten moeilijk uitleggen, maar het zou echt niet leuk zijn als het mocht. :'D

    Hoezo zou het niet leuk zijn?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Hoezo zou het niet leuk zijn?
    Ik kan niet echt tegen die smakgeluidjes, haha. :')


    Only losers can act the way you do

    Smartiepants schreef:
    Hoezo zou het niet leuk zijn?

    Sailor schreef:
    Oneens. Ik kan mijn argumenten moeilijk uitleggen, maar het zou echt niet leuk zijn als het mocht. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Oneens. Kauwgom is gewoon ranzig x]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Eens, iemand zei ooit dat het meer stoffen [?] vrijlaat en daardoor je beter kunt nadenken :3


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    mee eens
    kauwen verbetert het concentratie vermogen met ?10%?
    IS ECHT WAAR!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oneens. Sommigen kauwen echt ontzettend asociaal en ranzig. En dat helpt beslist niet bij mijn concentratie...


    To live would be an awfully big adventure

    Eens, bij ons mag het tijdens testen Frans x]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Oneens, ik heb geen zin om 8 uur per dag naar gesmak te horen. Dan wordt ik gewoon zot.

    Dutchess schreef:
    Eens. Ze zeggen wel dat kauwgom kauwen helpt om scherp te blijven, houdt de hersens bezig of zo. Plus als je een toets hebt, helpt het tegen de zenuwen. Maar dan moet je niet asociaal en smerig gaan kauwen d'r mee, met open mond en al, brr.

    Dutchess schreef:
    Eens. Ze zeggen wel dat kauwgom kauwen helpt om scherp te blijven, houdt de hersens bezig of zo. Plus als je een toets hebt, helpt het tegen de zenuwen. Maar dan moet je niet asociaal en smerig gaan kauwen d'r mee, met open mond en al, brr.

    Dutchess schreef:
    Eens. Ze zeggen wel dat kauwgom kauwen helpt om scherp te blijven, houdt de hersens bezig of zo. Plus als je een toets hebt, helpt het tegen de zenuwen. Maar dan moet je niet asociaal en smerig gaan kauwen d'r mee, met open mond en al, brr.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dutchess schreef:
    Eens. Ze zeggen wel dat kauwgom kauwen helpt om scherp te blijven, houdt de hersens bezig of zo. Plus als je een toets hebt, helpt het tegen de zenuwen. Maar dan moet je niet asociaal en smerig gaan kauwen d'r mee, met open mond en al, brr.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heb een grote kauwgomverslaving dus eens!
    Ik moet tijdens de les altijd op iets kunnen kauwen en op een pen vind ik nogal vies, dus daarom is kauwgom de perfecte vervanging.


    When I was born the devil said damn competition >.<