• Hallo lieve users =D
    Het is natuurlijk logisch dat wij op Quizlet normaal tegen elkaar horen te doen. Dat betekent dat je niet mag schelden en respect voor elkaars mening moet hebben.

    Dit was alleen nog niet terug te vinden in de huisregels en/of de forumregels.
    Vanaf nu wel, in de huisregel is het volgende (dikgedrukte) toegevoegd:

    Taalgebruik

    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.

    Het is niet toegestaan te schelden op Quizlet.nl.

    Etiquette

    Heb respect voor elkaar!


    Namens alle mods ^^.

    Edit: Deze regel is dus niet nieuw, hij staat nu alleen 'zwart op wit'.
    En de huisregels kan je onderaan elke pagina vinden.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 15:54 ]

    haha goed dat jullie het erbij hebben gezet, en slecht van de mensen die zich er niet aanhielden. Like, hun denken zeker 'mwuah, het staat niet erin dus ik doe het lekker toch'. Hello, dat is toch voor de handliggend. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    haha, oké. Maar ik zeg soms wel eens 'kut' in een berichtje ofzo (ja i know, mag niet, slechte ik (a) ) maar dat mag dus eigenlijk niet?


    It's time to be happy again.

    Oke. Ik scheld toch nooit, in het echt ook niet.


    Some people make the world special just by being in it

    Stomme regel ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Spreekt voor zich natuurlijk ;) Dat geldt op hyves, op school, en dus ook op quizlet. Helemaal niets raars aan, en het is dus ook geen stomme, maar een standaard regel :)


    Life is hard and then we die

    mag het ook niet in een gb-bericht ofzo? In het forum snap ik maar in een gb bericht scheld ik wel es ;$

    Handig om te weten. TOch vraag ik mij af waarom we geen Frans mogen praten, niet dat ik dat kan ofzo. Maar als je nou denkt, he laat ik mijn Franse schoolopdracht plaatsen bij Stand Alones. Mag dat dan niet?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Handig om te weten. TOch vraag ik mij af waarom we geen Frans mogen praten, niet dat ik dat kan ofzo. Maar als je nou denkt, he laat ik mijn Franse schoolopdracht plaatsen bij Stand Alones. Mag dat dan niet?

    Dat vroeg ik mij dus ook af!
    Maar voor de rest vind ik het een goede regel :')
    Maar mag "Wtf" of "omg" dan ook niet meer? Of hoort dat niet bij het schelden?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Dat doe ik sowieso niet. ;) Omdat ik het niet nodig vind.

    Ja, logisch, maar soms vind ik het wel heel schijnheilig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Synyster schreef:
    Handig om te weten. TOch vraag ik mij af waarom we geen Frans mogen praten, niet dat ik dat kan ofzo. Maar als je nou denkt, he laat ik mijn Franse schoolopdracht plaatsen bij Stand Alones. Mag dat dan niet?

    Als je Frans gaat praten op bv het forum, zijn er altijd mensen bij die je niet begrijpen (mensen die bv geen of nog geen Frans hebben (ge)had). Wie weet scheld die gene je dan wel uit in het Frans, dat weet je dan natuurlijk niet. Kort samengevat: Het is puur voor het overzicht(:

    OT: oké duidelijk (:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 17:03 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Als je Frans gaat praten op bv het forum, zijn er altijd mensen bij die je niet begrijpen (mensen die bv geen of nog geen Frans hebben (ge)had). Wie weet scheld die gene je dan wel uit in het frans, dat weet je dan natuurlijk niet. Kort samengevat: Het is puur voor het overzicht(:

    OT: oké duidelijk (:
    There you go :)


    Life is hard and then we die

    Kikkeli schreef:
    Ja, logisch, maar soms vind ik het wel heel schijnheilig.

    lol niet schelden vind ik sws schijnhelig iedereen scheld wel eens. (: Haha zelf de mensen die zeggen dat ze het niet doen. Op school scheld je wel eens ik roep wel eens kut of godverdomme door de klas perongeluk en de leraar lacht alleen maar kei hard en begint grapjes erover te maken. (: Ik zie dus gewoon echt niet in waar dit goed voor is. Schelden doe je toch wel (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DaKrulliCode schreef:
    Hallo lieve users =D
    Het is natuurlijk logisch dat wij op Quizlet normaal tegen elkaar horen te doen. Dat betekent dat je niet mag schelden en respect voor elkaars mening moet hebben.

    Dit was alleen nog niet terug te vinden in de huisregels en/of de forumregels.
    Vanaf nu wel, in de huisregel is het volgende (dikgedrukte) toegevoegd:
    (...)

    Namens alle mods ^^.


    Ik Snap niet waarom Frans niet Toegelaten is..

    Bvb Russisch ofzo ok, kan ik snappen.. Maar Frans is toch nog best begrijpbaar niet?

    Woepsie, Heb slecht gekeken, Der stond er al iets over in.. ;S

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 17:07 ]


    The People I Should Love, I Hate. And The People I Hate...

    Amen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO