• Hallo lieve users =D
    Het is natuurlijk logisch dat wij op Quizlet normaal tegen elkaar horen te doen. Dat betekent dat je niet mag schelden en respect voor elkaars mening moet hebben.

    Dit was alleen nog niet terug te vinden in de huisregels en/of de forumregels.
    Vanaf nu wel, in de huisregel is het volgende (dikgedrukte) toegevoegd:

    Taalgebruik

    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.

    Het is niet toegestaan te schelden op Quizlet.nl.

    Etiquette

    Heb respect voor elkaar!


    Namens alle mods ^^.

    Edit: Deze regel is dus niet nieuw, hij staat nu alleen 'zwart op wit'.
    En de huisregels kan je onderaan elke pagina vinden.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 15:54 ]

    @ Iedereen die het er niet mee eens is: Het draait meer om het feit dat je niet scheldt jegens iemand anders. Ik denk dat het nog wel is toegestaan om bijvoorbeeld iets over een video te zeggen dat ie 'fucking gaaf' is of iets dergelijks. Corrigeer me als ik verkeerd zit.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    NYC schreef:
    (...)
    Nee hoor, ik vind het gewoon een domme regel ik bedoel iedereen dat het toch wel of het nou een regel is of niet.

    Het was al een ongeschreven regel, die nu geschreven is.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    @ Iedereen die het er niet mee eens is: Het draait meer om het feit dat je niet scheldt jegens iemand anders. Ik denk dat het nog wel is toegestaan om bijvoorbeeld iets over een video te zeggen dat ie 'fucking gaaf' is of iets dergelijks. Corrigeer me als ik verkeerd zit.
    Ja, dat is eigenlijk precies wat we bedoelen. Dat zijn ook de dingen die echt voor onrust zorgen. Ik zeg zelf ook wel eens fucking graag ofzo :P

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 17:48 ]


    Life is hard and then we die

    Stripe schreef:
    (...)
    Het was al een ongeschreven regel, die nu geschreven is.

    Je dat weet ik maar wat ik bedoel is dat de meeste (lees: bijna iedereen) zich er toch niet aan houd (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ergens wel begrijpelijk, in de zin van andere mensen uitmaken.
    Maar als je in een of andere lastige situatie zit gaat bijna iedereen schelden, dus vind ik het nogal belachelijk dat je dat er niet eens meer bij kan doen.


    effort never betrays you

    NYC schreef:
    (...)
    Je dat weet ik maar wat ik bedoel is dat de meeste (lees: bijna iedereen) zich er toch niet aan houd (:

    Dan worden ze daar op geattendeerd. En door dit soort discussies kan ik je eigenlijk wel garanderen dat er des te meer op gaat worden gelet.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    @ Iedereen die het er niet mee eens is: Het draait meer om het feit dat je niet scheldt jegens iemand anders. Ik denk dat het nog wel is toegestaan om bijvoorbeeld iets over een video te zeggen dat ie 'fucking gaaf' is of iets dergelijks. Corrigeer me als ik verkeerd zit.

    Ja vooral dat, maar ook wel als iemand in één post echt 20 x 'kut' zegt bijvoorbeeld. Vandaar dat we zeggen dat schelden niet mag, en niet alleen iemand uitschelden.

    Stripe schreef:
    (...)
    Dan worden ze daar op geattendeerd. En door dit soort discussies kan ik je eigenlijk wel garanderen dat er des te meer op gaat worden gelet.

    ik weet nu al wie één van de volgende mods gaat worden --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind deze regel niet meer dan doodlogisch. En ik snap ook niet dat hij er niet al eerder was... Dus ik snap niet waarom je nou net van deze regel een probleem gaat maken. Volgens mij wil je gewoon iets om te rellen hebben
    .
    Hij was er wel eerder hoor ^^ Alleen was hij nog niet geschreven for some reason :P


    Life is hard and then we die

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Ja vooral dat, maar ook wel als iemand in één post echt 20 x 'kut' zegt bijvoorbeeld. Vandaar dat we zeggen dat schelden niet mag, en niet alleen iemand uitschelden.

    Volledig uitbannen is ook weer geen goed idee. Dan zouden we op de ouderwetse toer moeten gaan. Potverdriedubbeltjes, jeetjemina, etc.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik zeg soms 'godverdomme' of van die dingen, maar ik zal me de volgende keer in bedwang houden. ^^'


    All this dampness is damp.

    NYC schreef:
    (...)
    ik weet nu al wie één van de volgende mods gaat worden --'

    Hoezo? o_o


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Volledig uitbannen is ook weer geen goed idee. Dan zouden we op de ouderwetse toer moeten gaan. Potverdriedubbeltjes, jeetjemina, etc.
    Ergens is dat nog wel veel effectiever omdat niemand verwacht dat je op die toer gaat:P Maar volledig uitbannen werd geloof ik niet gezegd? Alleen dat er over 'schelden' werd gesproken vanwege het feit dat sommige mensen gewoon voor hun plezier ook iets te ver gaan in het scheldgedrag =']


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ergens is dat nog wel veel effectiever omdat niemand verwacht dat je op die toer gaat:P Maar volledig uitbannen werd geloof ik niet gezegd? Alleen dat er over 'schelden' werd gesproken vanwege het feit dat sommige mensen gewoon voor hun plezier ook iets te ver gaan in het scheldgedrag =']

    Krull formuleerde het zo, dat ik het ook zo interpreteerde. Ik vind gewoon dat je wel over een video mag zeggen dat ie fucking gaaf of iets dergelijks is. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    And what about dingen als 'Fuck' 'Kut' ed?


    No growth of the heart is ever a waste