• Hallo lieve users =D
    Het is natuurlijk logisch dat wij op Quizlet normaal tegen elkaar horen te doen. Dat betekent dat je niet mag schelden en respect voor elkaars mening moet hebben.

    Dit was alleen nog niet terug te vinden in de huisregels en/of de forumregels.
    Vanaf nu wel, in de huisregel is het volgende (dikgedrukte) toegevoegd:

    Taalgebruik

    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.

    Het is niet toegestaan te schelden op Quizlet.nl.

    Etiquette

    Heb respect voor elkaar!


    Namens alle mods ^^.

    Edit: Deze regel is dus niet nieuw, hij staat nu alleen 'zwart op wit'.
    En de huisregels kan je onderaan elke pagina vinden.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 15:54 ]

    Zhaley schreef:
    Tering oue je mag hier straks helemaal niks meer.
    Kun je dat toelichten? Want echt waar, volgens mij is er echt niets mis met deze regel. Sterker nog, op iedere school, op je evt. werk, op andere internetsites; overal wordt gemeld dat groftaalgebruik niet is toegestaan. Waarom is het dan zo radicaal als we dat op quizlet ook doen? Quizlet is toch geen uitzonderingssite? En het is toch niet zo dat er een groftaalgebruikpolitie is die je op elke fout op dit gebied wijst en straft?


    Life is hard and then we die

    NYC schreef:
    (...)
    Ik mag jou wel, iemand die mijn mening deelt. _O_


    Dan ga je maar weg, Renée. Het is niet meer dan logisch, ik vind het zelfs raar dat die regel er niet eerder was.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Kun je dat toelichten? Want echt waar, volgens mij is er echt niets mis met deze regel. Sterker nog, op iedere school, op je evt. werk, op andere internetsites; overal wordt gemeld dat groftaalgebruik niet is toegestaan. Waarom is het dan zo radicaal als we dat op quizlet ook doen? Quizlet is toch geen uitzonderingssite? En het is toch niet zo dat er een groftaalgebruikpolitie is die je op elke fout op dit gebied wijst en straft?


    Ik kan het best toelichten hoor :'). Je mag hier niet in andere talen dan Engels, Duits en Nederlands praten. En als ik nou een Russische tekst op m'n profiel wil? Mag dat dan ook niet? En 'Godverdomme', daar beledig je niemand mee, want ALS ik iemand beledig is het 'God' en in mijn ogen bestaat die niet eens. Maargoed k zal wel weer me bek houden.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    NYC schreef:
    (...)
    Ik mag jou wel, iemand die mijn mening deelt. _O_


    Gheghe.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Zhaley schreef:
    (...)

    Ik kan het best toelichten hoor :'). Je mag hier niet in andere talen dan Engels, Duits en Nederlands praten. En als ik nou een Russische tekst op m'n profiel wil? Mag dat dan ook niet? En 'Godverdomme', daar beledig je niemand mee, want ALS ik iemand beledig is het 'God' en in mijn ogen bestaat die niet eens. Maargoed k zal wel weer me bek houden.


    Eigenlijk is dat geen beleding. Ontleed dat woord eens. god-verdom-me. Je vraagt of God je wilt verdommen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan ga je maar weg, Renée. Het is niet meer dan logisch, ik vind het zelfs raar dat die regel er niet eerder was.

    Hahahahahahahaha, dat bepaal ik zelf wel. Maar het duurt niet meer lang voordat ik hier weg ben. Quizlet gata gewoon naar de klote.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahahahahahahaha, dat bepaal ik zelf wel. Maar het duurt niet meer lang voordat ik hier weg ben. Quizlet gata gewoon naar de klote.


    Zelfde liedje als vorig jaar geloof ik. De meesten die zeiden dat ze weggingen zitten er nog steeds.


    Your make-up is terrible

    Zhaley schreef:
    (...)

    Ik kan het best toelichten hoor :'). Je mag hier niet in andere talen dan Engels, Duits en Nederlands praten. En als ik nou een Russische tekst op m'n profiel wil? Mag dat dan ook niet? En 'Godverdomme', daar beledig je niemand mee, want ALS ik iemand beledig is het 'God' en in mijn ogen bestaat die niet eens. Maargoed k zal wel weer me bek houden.
    Allereerst: ik heb nergens gezegd dat je, je mond moet houden. Ik snap niet dat mensen altijd denken dat ik hun het zwijgen op wil leggen. :S Ik probeer alleen jouw gedachtegang te volgen.
    Over die talen: zie uitleg op pagina 1.
    Over 'Godverdomme': Ik ben het daarin met je eens dat het voor mij inderdaad niet beledigend is, maar ik kan me wel verplaatsen in een gelovige. Zo iemand geeft veel waarde aan Hem, en als iemand dan zulke opmerkingen maakt dan lijkt het net alsof een vriend van je wordt uitgescholden: je komt voor Hem op, omdat je van Hem houdt. En ja, dat vind ik ook heel moeilijk te bevatten, maar als mensen daarmee zijn opgegroeid, kan ik daar best respect voor opbrengen.


    Life is hard and then we die

    Waarom beginnen we nu over de talen die je hier wel en niet mag gebruiken?
    Dat gedeelte stond al heel lang in de regels.

    En voor er hier een misverstand ontstaat; deze regel is niet nieuw. We geven al een tijd waarschuwingen als een user echt te ver doorschiet met schelden. Dus 'je mag hier steeds minder' klopt niet want je mocht voor vandaag ookal niet schelden.

    Assassin schreef:
    (...)

    Zelfde liedje als vorig jaar geloof ik. De meesten die zeiden dat ze weggingen zitten er nog steeds.

    Vorig jaar zei ik dat als het zo door ging ik weg zou gaan en ik vind het behoorlijk zo door gaan dus ik ben hier binnenkort weg. (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Goedzo ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @ titel: Het is 'grof taalgebruik'.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    NYC schreef:
    (...)
    Vorig jaar zei ik dat als het zo door ging ik weg zou gaan en ik vind het behoorlijk zo door gaan dus ik ben hier binnenkort weg. (':


    Ik vind deze regel niet meer dan doodlogisch. En ik snap ook niet dat hij er niet al eerder was... Dus ik snap niet waarom je nou net van deze regel een probleem gaat maken. Volgens mij wil je gewoon iets om te rellen hebben
    .


    Your make-up is terrible

    Hmm, aan de ene kant vind ik sommige dingen nergens op slaan. Want sommige dingen zeg je bijvoorbeeld niet om te schelden zoals 'Fucking graag'. Daar bedoel ik dan mee heel erg graag. Maar ja, als je echt gaat schelden en je niet aan de regels houd, vind ik dit wel erg.


    SLOAN.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind deze regel niet meer dan doodlogisch. En ik snap ook niet dat hij er niet al eerder was... Dus ik snap niet waarom je nou net van deze regel een probleem gaat maken. Volgens mij wil je gewoon iets om te rellen hebben
    .

    Nee hoor, ik vind het gewoon een domme regel ik bedoel iedereen dat het toch wel of het nou een regel is of niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.