• Hallo lieve users =D
    Het is natuurlijk logisch dat wij op Quizlet normaal tegen elkaar horen te doen. Dat betekent dat je niet mag schelden en respect voor elkaars mening moet hebben.

    Dit was alleen nog niet terug te vinden in de huisregels en/of de forumregels.
    Vanaf nu wel, in de huisregel is het volgende (dikgedrukte) toegevoegd:

    Taalgebruik

    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.

    Het is niet toegestaan te schelden op Quizlet.nl.

    Etiquette

    Heb respect voor elkaar!


    Namens alle mods ^^.

    Edit: Deze regel is dus niet nieuw, hij staat nu alleen 'zwart op wit'.
    En de huisregels kan je onderaan elke pagina vinden.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 15:54 ]

    NYC schreef:
    (...)
    lol niet schelden vind ik sws schijnhelig iedereen scheld wel eens. (: Haha zelf de mensen die zeggen dat ze het niet doen. Op school scheld je wel eens ik roep wel eens kut of godverdomme door de klas perongeluk en de leraar lacht alleen maar kei hard en begint grapjes erover te maken. (: Ik zie dus gewoon echt niet in waar dit goed voor is. Schelden doe je toch wel (:

    Ik scheld echt nooit, buiten heel soms "Godverdomme", maar dat zeg ik echt zelden.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik scheld hier amper, maar ik was gisteren in het All Time Low topic misschien een beetje té blij, haha :x (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    NYC schreef:
    (...)
    lol niet schelden vind ik sws schijnhelig iedereen scheld wel eens. (: Haha zelf de mensen die zeggen dat ze het niet doen. Op school scheld je wel eens ik roep wel eens kut of godverdomme door de klas perongeluk en de leraar lacht alleen maar kei hard en begint grapjes erover te maken. (: Ik zie dus gewoon echt niet in waar dit goed voor is. Schelden doe je toch wel (:
    Overal is de basis dat het niet mag. En natuurlijk kan het wel eens gebeuren, we zeggen ook niet dat we je daar heel hard op gaan afrekenen, maar sommige mensen schijnen er niet tegen te kunnen dat er geen duidelijke regels zijn. Voor die mensen moeten wij helaas deze regels opstellen, die mensen die lekker doorgaan met schelden. En ja, die zijn er echt.


    Life is hard and then we die

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Ik scheld echt nooit, buiten heel soms "Godverdomme", maar dat zeg ik echt zelden.

    Kijk dus je scheld wel. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Overal is de basis dat het niet mag. En natuurlijk kan het wel eens gebeuren, we zeggen ook niet dat we je daar heel hard op gaan afrekenen, maar sommige mensen schijnen er niet tegen te kunnen dat er geen duidelijke regels zijn. Voor die mensen moeten wij helaas deze regels opstellen, die mensen die lekker doorgaan met schelden. En ja, die zijn er echt.

    Zet dan minstens in de regels dat je er geen één grote scheldpartij van moet maken maar gewoon een paar woorden wel want ik ga nu echt niet opeens geen gvd meer typen ofzo (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Alyssicious schreef:
    Oke. Ik scheld toch nooit, in het echt ook niet.


    Sure Tanya 8)
    Kidding.
    Maar ik scheld eigenlijk best wel veel, op irritante bruggertjes bijvoorbeeld ;'oo
    Is het wel goed als je het vriendschappelijk zegt? Want ik zeg best wel vaak 'rare' woorden tegen mijn vriendinnen die niet gemeen zijn bedoelt.


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik scheld heel vaak, like het is een gewoonte :'). Ik zal me inhouden. En als ik in het Russisch iets op m'n profiel wil zetten doe ik dat hoor :'). Het is toch je eigen profiel?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 17:12 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    NYC schreef:
    (...)
    Zet dan minstens in de regels dat je er geen één grote scheldpartij van moet maken maar gewoon een paar woorden wel want ik ga nu echt niet opeens geen gvd meer typen ofzo (:
    GVD mag je ook niet zeggen... dat is al zo vaak bij mij aangepast ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    NYC schreef:
    (...)
    Zet dan minstens in de regels dat je er geen één grote scheldpartij van moet maken maar gewoon een paar woorden wel want ik ga nu echt niet opeens geen gvd meer typen ofzo (:
    Nogmaals, het is een basis. Op school staan er ook altijd regels met 'Je mag niet te laat in de les komen, indien toch moet je een briefje halen en je 's morgens om 8 uur melden,' en die regel wordt bijvoorbeeld ook niet altijd nageleefd. Het punt is dat er gewoon een basis moet zijn, omdat mensen er anders misbruik van maken. En ja, die basis is streng, maar net zoals op school ligt het maar net aan de mod hoe streng de regel wordt nageleefd.


    Life is hard and then we die

    Ik vind het wel goed.

    Maar mag je dan ook geen kut en klote meer zeggen? :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kikkeli schreef:
    (...)GVD mag je ook niet zeggen... dat is al zo vaak bij mij aangepast ._.

    Dat slaat dus ook gewoon echt nergens op ._.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tering oue je mag hier straks helemaal niks meer.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    NeverxBefore schreef:
    (...)

    Ik Snap niet waarom Frans niet Toegelaten is..

    Bvb Russisch ofzo ok, kan ik snappen.. Maar Frans is toch nog best begrijpbaar niet?

    Woepsie, Heb slecht gekeken, Der stond er al iets over in.. ;S


    Russisch is net zo'n als Frans. Oké, Frans leer je, maar alsnog. Vind het zowieso nergens op slaan.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Niet meer dan logisch.


    Your make-up is terrible

    Zhaley schreef:
    Tering oue je mag hier straks helemaal niks meer.

    Ik mag jou wel, iemand die mijn mening deelt. _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.