• Hallo lieve users =D
    Het is natuurlijk logisch dat wij op Quizlet normaal tegen elkaar horen te doen. Dat betekent dat je niet mag schelden en respect voor elkaars mening moet hebben.

    Dit was alleen nog niet terug te vinden in de huisregels en/of de forumregels.
    Vanaf nu wel, in de huisregel is het volgende (dikgedrukte) toegevoegd:

    Taalgebruik

    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.

    Het is niet toegestaan te schelden op Quizlet.nl.

    Etiquette

    Heb respect voor elkaar!


    Namens alle mods ^^.

    Edit: Deze regel is dus niet nieuw, hij staat nu alleen 'zwart op wit'.
    En de huisregels kan je onderaan elke pagina vinden.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 15:54 ]

    Haha, mensen. Doe niet zo moeilijk 'dat je hier niets meer mag op Quizlet', hiervoor is het ook altijd al geweest, zonder dat het een echte regel was.
    Iemand uitschelden in het echt mag toch eigenlijk ook niet?
    Nou dan.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ivan schreef:
    And what about dingen als 'Fuck' 'Kut' ed?
    Als het maar niet veelvuldig gebruikt wordt en je het ook niet gebruikt om iemand belachelijk te maken. ^^


    Life is hard and then we die

    godv....

    (huil)


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    godv....

    (huil)
    Wat zei jij daar meneer! (cat)

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 okt 2010 - 18:23 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik sluit me bij Kevin aan.. :'(:'(


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik sluit me bij Geesz aan :3


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    Ik sluit me bij Geesz aan :3


    Laten we een rouwdienst organiseren. :'(


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    En ik sluit me bij Kevin en Geesz aan. : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stripe schreef:
    (...)
    Hoezo? o_o

    Denk dat je dat zelf wel weet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat een drama om een heel logisch regeltje die al bestond. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aan sommigen: ontopic?


    I am an idiot, I move.

    NYC schreef:
    (...)
    Denk dat je dat zelf wel weet.

    Nee, sorry. Ik heb geen idee waar je het over hebt, anders zou ik het ook niet vragen? ^^


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Wat weer een ophef over een regeltje. Like, je mag wel in een berichtje (bijv.)kut zetten, alleen niet het hele berichtje, in elke zin het woord kut neerzetten. Dat is wat ik ervan begrepen heb?
    Dat vind ik opzich wel logisch hoor, want zelf vind ik het niet bepaald beledigend als iemand zoiets doet, maar vooral irritant. >.<
    Ik hoop alleen dat het nu niet zo word dat je voor elk woord kut, gvd of whatever je waarschuwing/ban krijgt, want dat vind ik wel een beetje ver gaan.

    Amen.
    (cat)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 19:00 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Zolang ik Kut mag zeggen vind ik alles best. Hoewel ik eigenlijk nooit Kut zeg op Q.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lefevre schreef:
    Wat weer een ophef over een regeltje. Like, je mag wel in een berichtje (bijv.)kut zetten, alleen niet het hele berichtje, in elke zin het woord kut neerzetten. Dat is wat ik ervan begrepen heb?
    Dat vind ik opzich wel logisch hoor, want zelf vind ik het niet bepaald beledigend als iemand zoiets doet, maar vooral irritant. >.<
    Ik hoop alleen dat het nu niet zo word dat je voor elk woord kut, gvd of whatever je waarschuwing/ban krijgt, want dat vind ik wel een beetje ver gaan.

    Amen.
    (cat)

    Nee, ik denk dat we niet zo super streng hoeven te zijn op dit moment. Alleen als je écht te ver gaat, krijg je een waarschuwing.