• Gisteren vroeg mijn vriendin van m'n klas (een tokiohotelfan) of ik mijn handtekening van Bill eens wou meenemen, omdat zij er geen heeft, en ze hem eens wou zien. Ik nam hem dus mee en toonde hem. Het was getekend op een mooie afbeelding van Bill, wat het dus extra speciaal maakte. Na school stonden we aan de poort nog wat te praten. Ik, mijn vriendin, en haar vriendje. Toen vroeg ze of ik hem nog eens wou tonen, en toen ik hem toonde, greep haar vriendje ernaar (een tokiohotelhàter), hij nam het blad tussen z'n vuiste, verfrommelde het helemaal, ik hoorde het papier op een gegeven moment zelfs scheuren. Ik en mijn vriendin dus helemaal doorgedraaid proberen om hem te doen stoppen, en toen het eindelijk lukte dierf ik zelfs niet te kijken hoe het er nog uitzag. Ik ben toen vertrokken, nadat m'n vriendin haar duizend keer excuseerde in haar vriendje z'n plaats. Uiteindelijk heb ik het blad plat gekregen door het te strijken tussen stof, en heb ik de scheur op Bill's hoofd geplakt. Maar écht, ik schrok me kapot o;
    Anyway, hebben jullie nog zo iets meegemaakt?


    Life begins at the end of your comfort zone

    ik zou hem helemaal kapot slaan hoe durft hij Bill's handtekening te verscheuren!!!!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Alsjeblieft, mag ik hem voor je slaan?
    Oh bah, wat haat ik zulke mensen. T___T


    All this dampness is damp.

    Wat een lul, zeg.


    ars moriendi

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Hmm, dat kan ik wel begrijpen. Ik vind het echt erg voor je en als ik hen ooit eens tegenkom in duitsland -ookal woon ik aan de andere kant- vraag ik voor je een handtekening (':

    Hhihi, dat zou lief zijn ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    DECIBELLE schreef:
    Wat een *$#&%^! Nee echt, hier kan ik dus niét tegen! Niet normáál! Echt ik had die *pieeeeeeep* wel eens even duidelijk gemaakt dat ik dat niet pikte.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ohmygaskarth schreef:
    ...
    Dat is dan gewoon echt gemeen, ik zou hem eens goed gecastreerd hebben.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ohmygaskarth schreef:
    Het was een officieel handtekening ? (cat)
    Dat is dan gewoon echt gemeen, ik zou hem eens goed gecastreerd hebben.


    You move me ......... Kurt

    ik zou hem in mekaar slaan ofzo
    echt rot voor je!
    maar fijn dat die weer gemaakt is.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Wat een kut naai streek zeg. Ik had me niet kunnen inhouden als iemand dat bij mij had gedaan met een officiële handtekening waar ik superblij mee zou zijn..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wtf. Oke, haten, best, maar dit gaat écht te ver.


    Life is hard and then we die

    Ooh, als ik jou was geweest had die jongen er écht niet goed van geweest.


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik had hem zo hard in zijn noten geschopt dat hij had gewenst een meisje te zijn en geobserdeerd was door Bill. De fothermucker, ik vind het zielig voor jou ):

    Dat is echt laag van die gozer... ><'

    wat asociaal van die vriend !


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Spero schreef:
    Ik zou die jongen slaan (cat) Man, dat is wel héél erg kansloos om zoiets te doen!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.