• Gisteren vroeg mijn vriendin van m'n klas (een tokiohotelfan) of ik mijn handtekening van Bill eens wou meenemen, omdat zij er geen heeft, en ze hem eens wou zien. Ik nam hem dus mee en toonde hem. Het was getekend op een mooie afbeelding van Bill, wat het dus extra speciaal maakte. Na school stonden we aan de poort nog wat te praten. Ik, mijn vriendin, en haar vriendje. Toen vroeg ze of ik hem nog eens wou tonen, en toen ik hem toonde, greep haar vriendje ernaar (een tokiohotelhàter), hij nam het blad tussen z'n vuiste, verfrommelde het helemaal, ik hoorde het papier op een gegeven moment zelfs scheuren. Ik en mijn vriendin dus helemaal doorgedraaid proberen om hem te doen stoppen, en toen het eindelijk lukte dierf ik zelfs niet te kijken hoe het er nog uitzag. Ik ben toen vertrokken, nadat m'n vriendin haar duizend keer excuseerde in haar vriendje z'n plaats. Uiteindelijk heb ik het blad plat gekregen door het te strijken tussen stof, en heb ik de scheur op Bill's hoofd geplakt. Maar écht, ik schrok me kapot o;
    Anyway, hebben jullie nog zo iets meegemaakt?


    Life begins at the end of your comfort zone

    Als ik dat had had die gene echt een paar klappen en trappen gehad!


    My heart is yours and so am I

    Wat een vreselijke egoïstische jongen.


    -

    Ik zou hem verplaatsen naar een onbewoond eiland waar hij verhongerd (nerd)

    Na, ik ben niet zo'n fan van TH, maar ik vind het echt idioot als je iemand zijn unieke bezit inneemt en verscheurt. wat een loser


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ga die gast slaan! Als jij het niet doet doe ik het! Das kei respectloos! Is ie gestoord ofzo??? Mijn zus heeft dat ook gedaan met al mijn posters. Ze waren wel niet gehantekend maar ze hadden wel emotionele waarde. En zij heeft die allemaal verscheurd. "Ik wil niet in een kamer slapen met monsters aan de muren." Was haar verklaring. Mama en Papa ware kei mega kwaa op haar... Echt waar ik snap ni hoe mense zo respectloos kunne zijn. Iemand anders spullen maak je niet kapot, ookal vind hij het zelf het meest stomste dat er is!


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Hij heeft met zijn vuile poten van jou spullen af te blijven.


    ars moriendi

    :O

    Oke dat hij ze haat, maar zoiets hoort hij wel echt niet te doen. :/

    Ik zou helemaal gek worden.


    Don't forget to be the way you are

    wat.een.klootzak. (cat) !!!!! aaah , ik word al boos in jou plaats : (


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    OMG, dat is echt gemeen!! dat had een meisje in mijn klas ook een keer gedaan, ik was tijdens bv plaatjes aan het zoeken voor op mijn muur (ik verveelde me xD), knipte ik een vet mooi, groot kwaliteitsplaatje van de beatles uit, scheurt zij het kapot omdat ze hen stom vindt 0_o


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    omg dat is echt lullig! :o

    En iemand had mijn Hilary Duff CD op de grond laten vallen toen ik in groep 6 ofzo zat, en toen zat er een scheur in :(


    There are several things that I have been doing wrong.

    Spero schreef:
    Ik zou die jongen slaan (cat) Man, dat is wel héél erg kansloos om zoiets te doen!


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    jonge,,slaagt hem is.
    Da doet ge gewoon niet. zo simpel is da (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    klootzak.


    Right now. Someone you haven't met is out there wondering what it would be to meet someone like you.

    Ik had hem zo hard in zijn kruis getrapt!:9~


    we all deserve to die