• Gisteren vroeg mijn vriendin van m'n klas (een tokiohotelfan) of ik mijn handtekening van Bill eens wou meenemen, omdat zij er geen heeft, en ze hem eens wou zien. Ik nam hem dus mee en toonde hem. Het was getekend op een mooie afbeelding van Bill, wat het dus extra speciaal maakte. Na school stonden we aan de poort nog wat te praten. Ik, mijn vriendin, en haar vriendje. Toen vroeg ze of ik hem nog eens wou tonen, en toen ik hem toonde, greep haar vriendje ernaar (een tokiohotelhàter), hij nam het blad tussen z'n vuiste, verfrommelde het helemaal, ik hoorde het papier op een gegeven moment zelfs scheuren. Ik en mijn vriendin dus helemaal doorgedraaid proberen om hem te doen stoppen, en toen het eindelijk lukte dierf ik zelfs niet te kijken hoe het er nog uitzag. Ik ben toen vertrokken, nadat m'n vriendin haar duizend keer excuseerde in haar vriendje z'n plaats. Uiteindelijk heb ik het blad plat gekregen door het te strijken tussen stof, en heb ik de scheur op Bill's hoofd geplakt. Maar écht, ik schrok me kapot o;
    Anyway, hebben jullie nog zo iets meegemaakt?


    Life begins at the end of your comfort zone

    Echt gemeen van hem, zoiets doe je toch niet x.x

    Ohmygaskarth schreef:
    Het was een officieel handtekening ? (cat)
    Dat is dan gewoon echt gemeen, ik zou hem eens goed gecastreerd hebben.


    Ja idd. En niet alleen gecastreerd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een klootzak! Ik had hem écht geslagen!

    Oh mijn god, dat is gewoon zo'n kloteactie. (cat)


    wth.

    Als hij mij dat had geflikt. ik was zo kwaad geweest dat er van hem niets meer over zou zijn =$


    Everything is worse without music.

    aah, dat is echt zo kansloos.
    ik hou ook niet van Th, maar zoiets doe je dan toch nog steeds niet?


    Even a white rose has a black shadow.

    How pathetic! Dat vind ik echt wel zielig van hem! Seriously! Gelukkig heb ik zoiets nog niet meegemaakt maar als ik in jouw plaats was dan zou ik serieus flippen =O


    But love's a malady without cure

    Ik ga nog een keer reageren omdat die gast dood mag. Sommige mensen zijn zo laag. Ik bedoel, geen fan oke. Maar als je zo laag zakt kan ik daar echt niet tegen. Ga een hobby zoeken man.

    Lipsy schreef:
    Je had hem echt zo'n goeie lap recht in z'n gezicht moeten geven.(cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Spero schreef:
    Ik zou die jongen slaan (cat) Man, dat is wel héél erg kansloos om zoiets te doen!


    Home is now behind you. The world is ahead!

    RandomRhythm schreef:
    wow. Als dat mij zou overkomen zou ik nu 6 jaar voor poging to moord hebben.

    Bij mij van hetzelfde!
    Echt, hoe kan die vriendin van je in godsnaam zo'n vriendje hebben?!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    RandomRhythm schreef:
    wow. Als dat mij zou overkomen zou ik nu 6 jaar voor poging to moord hebben.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Die jongen zou het bij mij toch niet overleefd hebben, nee, maar toch ik zou hem eens goed laten zien datie met mij niet moet sollen (A) Ass (yeah)


    I changed.

    Omg, dat doe je toch niet..
    Ik had hem wat aangedaan!


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    my gott, dat is echt laf en kansloos van hem ><
    Ik zou hem echt verrot geslagen hebben :')


    Be my Louis and I be your Eleanor