• ziektes.
    Ja daar kan ik nou echt niet tegen.
    Daar kan ik me zó boos over maken niet normaal.
    Laatst kwam ik een oud basisschool klasgenootje tegen die schold met Kanker. En niet alleen schelden. (niet de bedoeling om hier te schelden hoor.)
    Ik dacht, doe normaal! Ook hoor ik mensen heel vaak met andere ziektes schelden.
    Zoek dan een ander woord, zou ik zeggen. Maar niet hiermee lopen schelden.

    zo dat moest er even uit.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 22:18 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    pf, I don't care over die dingen.
    Ik zeg zelf tering & tyfus. ik heb soms zelfs kanker gezegt. Maar niet 'dit is kanker vet, en dat is kanker dom', dat vind ik gewoon lame als je dat in elke zin gebruikt. Maar ik heb er niks op tegen. Het is hun manier van praten, laat ze ofzo.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 22:15 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zeg het allemaal, en ik heb er geen moeite mee. Mijn oom is aan kanker overleden, maar we hebben vast wel eens van iemand gehoord / gezien op het nieuws dat er iemand was met tering of tyfus OF WEET IK VEEL. En aan hen denk je helemaal niet? Dusja, I don't care though.
    Ik scheld er heel vaak mee, het is een gewoonte geworden.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Mensen die met kanker schelden, die wens ik kanker aan. -.-'


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Je kan er toch niks aan veranderen. Ik probeer zo min mogelijk te vloeken en schelden met ziektes, maar als iemand ermee scheldt zeg ik er niks van. Tenzij ermee tegen mij wordt gescholden


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik denk niet dat ik scheld met ziektes.
    BTW, mensen die zeggen dat het een gewoonte is, gewoontes kun je met wat inspanning afleren.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ability schreef:
    Mensen die met kanker schelden, die wens ik kanker aan. -.-'


    Dat is hetzelfde als met kanker schelden hoor. Ik weet niet hoor maar als je zegt 'wat een kankerding' dan heb je het over niemand, maar als je zegt krijg de kanker dan wens je iemand dusdanig echt de kanker. Dus dat is best wel raar als je met kanker schelden haat maar anderen wel kanker toewenst. Dankje btw.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Blessed schreef:
    Ik denk niet dat ik scheld met ziektes.
    BTW, mensen die zeggen dat het een gewoonte is, gewoontes kun je met wat inspanning afleren.


    Ik zie geen reden om het af te leren want ik stoor me er niet aan en mijn omgeving ook niet :'). Iedereen doet het hier in hartje Haarlem -O23 FTW- dusja. En néé ik doe het niet omdat zij het doen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Srsly. Ik heb geen goed woord over voor mensen die met kanker etc. schelden :Y) Ze moeten 't dan wel zelf weten, maar ik zal mijn mond er niet vuil aan maken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kikkeli schreef:
    pf, I don't care over die dingen.
    Ik zeg zelf tering & tyfus. ik heb soms zelfs kanker gezegt. Maar niet 'dit is kanker vet, en dat is kanker dom', dat vind ik gewoon lame als je dat in elke zin gebruikt. Maar ik heb er niks op tegen. Het is hun manier van praten, laat ze ofzo.

    Kikkeli schreef:
    pf, I don't care over die dingen.
    Ik zeg zelf tering & tyfus. ik heb soms zelfs kanker gezegt. Maar niet 'dit is kanker vet, en dat is kanker dom', dat vind ik gewoon lame als je dat in elke zin gebruikt. Maar ik heb er niks op tegen. Het is hun manier van praten, laat ze ofzo.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Zhaley schreef:
    (...)

    Dat is hetzelfde als met kanker schelden hoor. Ik weet niet hoor maar als je zegt 'wat een kankerding' dan heb je het over niemand, maar als je zegt krijg de kanker dan wens je iemand dusdanig echt de kanker. Dus dat is best wel raar als je met kanker schelden haat maar anderen wel kanker toewenst. Dankje btw.

    Mensen die schelden met kanker gebruiken 'kanker' dus als een scherdwoord > toch? & I mean; Ze zouden zelf eens moeten weten hoe het voelt, en niet te veel praten. Snap je? :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ability schreef:
    (...)
    Mensen die schelden met kanker gebruiken 'kanker' dus als een scherdwoord > toch? & I mean; Ze zouden zelf eens moeten weten hoe het voelt, en niet te veel praten. Snap je? :x


    Als je iemand kanker toewenst scheld je iemand ook uit want je wilt dat diegene kanker krijgt. Als je zegt kankerhomo is dat ook zo, ja. Maargoed whatever. Dus jij gaat huilen als ik zeg; 'kankerhoer?' Nope. Dus waarom zou ik dan moeten voelen hoe het is om kanker te hebben als ik jou persoonlijk niet eens uitscheld?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Zelf scheld ik wel met kanker, maar meestal vraag ik ook aan mensen of ze er last van hebben. Als ze 'ja' zeggen, dan stop ik wel met kanker schelden. Als ze 'nee' zeggen, ga ik er gewoon mee verder. Zodoende.. :Y)

    Ability schreef:
    Mensen die met kanker schelden, die wens ik kanker aan. -.-'

    Je wenst niemand kanker toe, dat is superlaf en dat doe je gewoon niet, vindt ik. Dat is net als iemand de dood toewensen..
    Ik ben het btw ook best wel eens met: "Zhaley" (;.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je hoort uit mijn mond ook weleens tering of tyfus komen, maar dat probeer ik te beperken tot het minimale.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mensen die met kanker schelden zijn gewoon vet zielig. ze hebben niet eens door dat ze mensen daar best wel mee kunnen kwetsen op sommige momenten. kanker verziekt je taal!


    Everything is worse without music.