• ziektes.
    Ja daar kan ik nou echt niet tegen.
    Daar kan ik me zó boos over maken niet normaal.
    Laatst kwam ik een oud basisschool klasgenootje tegen die schold met Kanker. En niet alleen schelden. (niet de bedoeling om hier te schelden hoor.)
    Ik dacht, doe normaal! Ook hoor ik mensen heel vaak met andere ziektes schelden.
    Zoek dan een ander woord, zou ik zeggen. Maar niet hiermee lopen schelden.

    zo dat moest er even uit.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 22:18 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Tering en Tyfus komen er bij mij dagelijks uit, dat is gewoon een gewoonte want ik scheld van mezelf vet veel.
    Maar kanker, kom er bij mij mij nooit uit. Die is er nog nooit uitgekomen en gaat er ook nooit uit komen, en daar heb ik een goeie reden voor.
    Ik was namelijk tien toen mijn moeder kanker kreeg, ze heeft het wel overleeft maar ik vind je onrespectvol als je met kanker scheldt. Maar je kan het niet tegen houden, want in de klas hoor ik niets anders als 'kanker dit kanker dat'. Dit het is eigenlijk niet gek meer dat je het doet, als vind ik het wel lame van je hoor. Iets uitdrukken doormiddel van een ziekte, een ziekte waar mensen aan dood gaan.

    'Als je met kanker scheldt ben je in mijn ogen gewoon een sukkel'
    - Guido Weiers.

    en ik dank hem nog steeds voor die uitspraak _O_

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 8:54 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk er gewoon precies hetzelfde over.


    wth.

    ik vind dat ook niet normaal!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn vader is overleden aan kanker en dan zeg ik tegen mensen, 'kan je ff ophouden?' als ze metkanker schelden

    Ik scheld niet met ziektes.. denk ik.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Mijn opa is aan long kanker overleden ik zit er niet echt zo mee want ik ken hem niet zo lang hij stier toen ik ongeveer 3 jaar was zo iets denk ik ik herinner me echt niet over hem soms betrap ik mijn vriendin om met dat woord en zeg ik dat ze het niet moet zeggen....Maar ja .. Nu PROBEERT ze het tenminste
    Ik zelf gebruik het woord niet


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Mijn oom en opa zijn eraan overleden, maar ik heb geen problemen mee met mensen die met kanker schelden. Moeten ze zelf weten, van schelden gaat niemand dood :'D

    En ik vind ook dat met kanker schelden iets heel anders is dan iemand kanker toewenzen, wat gewoon respectloos is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nou, ik vind het erger als mensen schelden met "gay" of "neger" ofzo. Schelden met ziektes.. tsja.. dat is grof, maar niet het ergste.


    ars moriendi

    Turn schreef:
    Je hoort uit mijn mond ook weleens tering of tyfus komen, maar dat probeer ik te beperken tot het minimale.:Y)


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    ik kan er ook niet tegen , of mensen die mongool zeggen tegen anderen..
    Het is ongehoord om zo iets te zeggen. De mensen die dat zeggen weten niet wat het echt betekent voor de persoon met kanker/syndroom van Down etc , denk ik dan (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Gisteren zat ik op Runescape met een vriend en we typten een beetje dialect. Zegt een ander mannetje uit het niets: 'kk belg'

    Leuk...


    Let the Night embrace you

    ik doe het niet.
    Maar het hangt er van af,,als het eerder word gebruikt als vloeken,,Ok dan,maar het echt tegen iemand zeggen..(N)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik denk dat het gewoon een uitlating is geworden en mensen niet echt meer beseffen dat het een echte erge ziekte is.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Kuyt schreef:
    Nou, ik vind het erger als mensen schelden met "gay" of "neger" ofzo. Schelden met ziektes.. tsja.. dat is grof, maar niet het ergste.

    Ik vind Gay nog geeneens zo erg hoor, neger is gewoon discriminatie;dus erg .
    Maar ik zie mezelf daar nog niet staan op het volleybal veld als ik iets verkeerds heb gedaan 'Gay' roepen. Dan gaat het gewoon om anderen mensen uitschelden.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 12:16 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Kikkeli schreef:
    pf, I don't care over die dingen.
    Ik zeg zelf tering & tyfus. ik heb soms zelfs kanker gezegt. Maar niet 'dit is kanker vet, en dat is kanker dom', dat vind ik gewoon lame als je dat in elke zin gebruikt. Maar ik heb er niks op tegen. Het is hun manier van praten, laat ze ofzo.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.