• ziektes.
    Ja daar kan ik nou echt niet tegen.
    Daar kan ik me zó boos over maken niet normaal.
    Laatst kwam ik een oud basisschool klasgenootje tegen die schold met Kanker. En niet alleen schelden. (niet de bedoeling om hier te schelden hoor.)
    Ik dacht, doe normaal! Ook hoor ik mensen heel vaak met andere ziektes schelden.
    Zoek dan een ander woord, zou ik zeggen. Maar niet hiermee lopen schelden.

    zo dat moest er even uit.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 22:18 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik kan er niet tegen. Vroeger ging het nog wel, omdat ik het niet héél vaak hoorde.
    Maar er zit nu een jongen in mijn klas, en hij zegt zeker elk kwartier minstens 1 keer kanker lauw, kanker cool, kanker dit, kanker dat... En ik begin me er echt heel erg aan te irriteren, zeker omdat mijn moeder het heeft gehad.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ability schreef:
    Mensen die met kanker schelden, die wens ik kanker aan. -.-'


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Zhaley schreef:
    (...)

    Als je iemand kanker toewenst scheld je iemand ook uit want je wilt dat diegene kanker krijgt. Als je zegt kankerhomo is dat ook zo, ja. Maargoed whatever. Dus jij gaat huilen als ik zeg; 'kankerhoer?' Nope. Dus waarom zou ik dan moeten voelen hoe het is om kanker te hebben als ik jou persoonlijk niet eens uitscheld?

    Okey, je hebt gelijk. > Maar zo bedoelde ik het eigenlijk niet. :'D Laatookmaar.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik kan er niet tegen als iemand met dat scheld, ik doe het zelf ook nooit. Alleen meestal als mensen het doen negeer ik ze.
    Behalfe als het kk dit, kk dat enz. Echt dan word ik boos -.-

    Dat vind ik pas zielig,Dat je iemand kanker toe wenst.
    Ik geef eerlijk toe dat ik het ookwel is er uit flap maar niet dat ik het in iedere zin zeg ofzo.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ability schreef:
    Mensen die met kanker schelden, die wens ik kanker aan. -.-'

    Deze reactie is echt wel fucking fucked up.

    Je vind het niet leuk als mensen met kanker schelden maar als ze dat doen mogen ze van jou kanker krijgen ? HAHA, meisje toch.


    None but ourselves can free our minds.

    ...
    Hier zijn echt, a lot, topics over! .__.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik vind je dan heel erg zielig. Je spoort dan niet in je hoofd! Mijn oma is zelf overleden aan kanker.
    Ik ken zelfs een meisje en die heeft kanker gehadt en laats zeiden ze tegen haar: Krijg toch kanker en kankerkind enzo. Ehct heel zielig want dat meisje dat begon heel hard te huilen en zo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mensen die met kk tegen me schelden kunnen een klap verwachten (: ik kan er echt niet tegen! Kijk hoeveel mensen er in mijn fam. Aan overleden zijn...


    My heart is yours and so am I

    Ik doe 't zelf ook. Teeering, zeg ik wel geregeld. Maar als mensen er last van hebben vermijd ik 't zo veel mogelijk. Zoals godverdomme zeggen bij m'n vriendin die christelijk is vermeed ik ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik gebruik wel vaak tering en tyfus maar met kanker scheld ik nooit. Maar meestal zeg ik gewoon kak. (:


    Never wait for perfection, just make it.

    Patos schreef:
    Ik gebruik wel vaak tering en tyfus maar met kanker scheld ik nooit. Maar meestal zeg ik gewoon kak. (:
    Ik zeg poep of jezus of damn.:X


    My heart is yours and so am I

    Ability schreef:
    Mensen die met kanker schelden, die wens ik kanker aan. -.-'

    ?


    No growth of the heart is ever a waste

    Kikkeli schreef:
    pf, I don't care over die dingen.
    Ik zeg zelf tering & tyfus. ik heb soms zelfs kanker gezegt. Maar niet 'dit is kanker vet, en dat is kanker dom', dat vind ik gewoon lame als je dat in elke zin gebruikt. Maar ik heb er niks op tegen. Het is hun manier van praten, laat ze ofzo.


    Agree.


    En ik krijg hier echt een déjà-vu gevoel van. Dit topic hebben we een tijd geleden ook al gehad.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik scheld bekant nooit met ziektes, ik vind het echt niet kunnen.