• Wat hij zei was;

    I feel like the Kurt Cobain of my generation, but nobody understands me.
    Ik voel me als de Kurt Cobain van mijn generatie, maar niemand verstaat me.
    Aangezien ik fan ben van Nirvana en Kurt Cobain ben ik echt zwaar beledigt. ( Kurt Cobain is de zanger van Nirvana ) Dit gaat er echt zwaar over, hij mag stoppen voor mij part. Ik erger me dood aan hem, nu denkt iedereen waarschijnlijk ' weer een justin bieber topic ' maar dat kereltje is gewoon super irritant met zo'n snotneus uitspraken. Die jongen is 16? Die hoort niet eens in Hollywood thuis? Hij verkloot zijn ganse leven daarmee, dat boeit me niet. Leuk voor hem dat hij bekend is enzo, maar ga dan ook niet van die zielige uitspraken doen over Kurt Cobain... :|


    i hate everyone

    oke

    Omgod, heeft hij dat écht gezegd.
    Hoe durft hij zichzelf te vergelijken met Kurt Cobain!
    Nu daalt hij nog meer in mijn achting, en hij zat al ver onder nul ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Sorry, maar ik vind hem echt zwaar irritant. Vooral als ie zo'n opmerkingen maakt over mijn idool.


    i hate everyone

    Er zijn zoveel 'arrogante' mensen die hier rondlopen, daar maak jij toch geen probleem van ? Ik begrijp dat je JDB niet mag, maar hij geeft echt geen shit om je mening hoor, en hij blijft cute.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 0:03 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Hoe durft hij dat te zeggen. Dit kan echt niet.


    I am an idiot, I move.

    Die jongen heeft zo'n air van zijn eigen.
    Ik haat hem. (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    Strobelight schreef:
    Er zijn zoveel 'arrogante' mensen die hier rondlopen, daar maak jij toch geen probleem van ? Ik begrijp dat je JDB niet mag, maar hij geeft echt geen shit om je mening hoor.

    Ze weet toch ook wel dat hij er niets om geeft. Maar het feit dat hij zichzelf vergelijkt met een van de grootste muziek legendes ooit vind zelfs ik erover gaan. Hij vind zichzelf té goed. Je kunt jezelf goed vinden,maar dat vind zelfs ik er over gaan.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Waarschijnlijk weet hij niet eens wie Kurt Cobain is, als hij zichzelf met hem vergelijkt!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Ze weet toch ook wel dat hij er niets om geeft. Maar het feit dat hij zichzelf vergelijkt met een van de grootste muziek legendes ooit vind zelfs ik erover gaan. Hij vind zichzelf té goed. Je kunt jezelf goed vinden,maar dat vind zelfs ik er over gaan.

    Dan negeer je hem toch gewoon ? ;d
    Laat hem zijn pleziertje hebben (:


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Er zijn zoveel 'arrogante' mensen die hier rondlopen, daar maak jij toch geen probleem van ? Ik begrijp dat je JDB niet mag, maar hij geeft echt geen shit om je mening hoor.

    Wat zeg jij nou? Precies alsof het me boeit of Justin Bieber hier een shit aan heeft of niet. De kans dat hij dit leest is 1% en waarschijnlijk nog véél minder. Voel je toch altijd niet zo persoonlijk aangevallen, ik ben niet arrogant ik zeg gewoon mijn mening. Ik vind hem een snotneus en dan zelfs nog meer dat hij zichzelf vergelijkt met Kurt Cobain, ik begrijp dat jij JB mag maar ik geef echt geen shit om je mening hoor.


    i hate everyone

    Magnolia schreef:
    (...)
    Wat zeg jij nou? Precies alsof het me boeit of Justin Bieber hier een shit aan heeft of niet. De kans dat hij dit leest is 1% en waarschijnlijk nog véél minder. Voel je toch altijd niet zo persoonlijk aangevallen, ik ben niet arrogant ik zeg gewoon mijn mening. Ik vind hem een snotneus en dan zelfs nog meer dat hij zichzelf vergelijkt met Kurt Cobain, ik begrijp dat jij JB mag maar ik geef echt geen shit om je mening hoor.

    Ten allereerste; niet graaf doen tegen mij.

    Ik zei niet dat het je boeide, ik voel me niet persoonlijk aangevallen, ik verdedig hem. Kan je der niet tegen, dan had je dit topic maar niet moeten openen. Tegenliggers heb je altijd. Ik zei niet dat jij arrogant bent, ik zei dat er zoveel arrogante kinders op de wereld zijn.
    En het kan me echt geen reet schelen dat jij geen shit geeft om mijn reactie hoor, ik leef niet om jou te plezieren. :)


    None but ourselves can free our minds.

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Ze weet toch ook wel dat hij er niets om geeft. Maar het feit dat hij zichzelf vergelijkt met een van de grootste muziek legendes ooit vind zelfs ik erover gaan. Hij vind zichzelf té goed. Je kunt jezelf goed vinden,maar dat vind zelfs ik er over gaan.

    Inderdaad, die jongen heeft een ego van hier tot in Tokio gekregen, echt belachelijk. Over een paar jaar hoor je niets meer van hem, maar die jongen gaat echt nooit meer kunnen leven als een normaal mens hé. Hij heeft zijn hele leven weg gegooid. Natuurlijk is dat de droom van elke tiener, beroemd worden. Maar dat heeft echt zo veel concequencies en nadelen. Arme Bieber, ergens heb ik medelijden. Langs de andere kant mag hij van mij terug naar de hel.


    i hate everyone

    Strobelight schreef:
    (...)
    Ten allereerste; niet graaf doen tegen mij.

    Ik zei niet dat het je boeide, ik voel me niet persoonlijk aangevallen, ik verdedig hem. Kan je der niet tegen, dan had je dit topic maar niet moeten openen. Tegenliggers heb je altijd. Ik zei niet dat jij arrogant bent, ik zei dat er zoveel arrogante kinders op de wereld zijn.
    En het kan me echt geen reet schelen dat jij geen shit geeft om mijn reactie hoor, ik leef niet om jou te plezieren. :)

    Ik doe niet graaf. En ik kan er wel tegen, ik kan er gewoon niet tegen als je op die manier woorden begint te gebruiken van ' wat boeit hem 't nou een shit ofzo ' dat is belachelijk.


    i hate everyone

    Magnolia schreef:
    (...)
    Ik doe niet graaf. En ik kan er wel tegen, ik kan er gewoon niet tegen als je op die manier woorden begint te gebruiken van ' wat boeit hem 't nou een shit ofzo ' dat is belachelijk.

    Dan is dat maar belachelijk. Of ik het nu zo breng of het allemaal netjes en met moeilijke woorden breng, het komt op hetzelfde neer. ;)


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Dan is dat maar belachelijk. Of ik het nu zo breng of het allemaal netjes en met moeilijke woorden breng, het komt op hetzelfde neer. ;)

    Ja maar de boodschap komt wel anders over, en je 15 dus moet je weten dat boodschap overbrengen ook een groot en belangrijk deel van communicatie is, of niet soms?


    i hate everyone