• Wat hij zei was;

    I feel like the Kurt Cobain of my generation, but nobody understands me.
    Ik voel me als de Kurt Cobain van mijn generatie, maar niemand verstaat me.
    Aangezien ik fan ben van Nirvana en Kurt Cobain ben ik echt zwaar beledigt. ( Kurt Cobain is de zanger van Nirvana ) Dit gaat er echt zwaar over, hij mag stoppen voor mij part. Ik erger me dood aan hem, nu denkt iedereen waarschijnlijk ' weer een justin bieber topic ' maar dat kereltje is gewoon super irritant met zo'n snotneus uitspraken. Die jongen is 16? Die hoort niet eens in Hollywood thuis? Hij verkloot zijn ganse leven daarmee, dat boeit me niet. Leuk voor hem dat hij bekend is enzo, maar ga dan ook niet van die zielige uitspraken doen over Kurt Cobain... :|


    i hate everyone

    Communist schreef:
    (...)
    Hoe kan je dat nu anders bedoelen?
    Zoals ik het bekijk, zal hij het waarschijnlijk bedoelen op de manier dat hij hetzelfde denkt te voelen voor muziek en hetzelfde zijn gevoel erin wil leggen als (zijn idool) Curt, maar zich ook net als hem ontzettend eenzaam voelt door de roem. Ik vind het vrij duidelijk dat hij niet zegt:Ik ben net zo goed als Curt Cobain, maar dat snapt niemand.

    Jullie moeten het niet zo letterlijk lezen als dat iemand het zegt, want meestal word het gewoon anders bedoeld :Y). En ja ook jongens die tegen glazen deuren aanlopen met hun gezicht kunnen nog iets liefs zeggen. Ik denk serieus dat deze opmerking ergens niets anders als een verknipt eerbetoon aan een van zijn idiolen is.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 0:39 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Tunstall schreef:
    Jongens, jullie snappen toch wat hij bedoelt? Hij bedoelt, dat niemand hem begrijpt, zoals Kurt Cobain, en dat hij eenzaam is zoals hem. Kurt had toch zelfmoord gepleegd? Niet over zijn succes.

    Dan vind ik het stiekem echt dom. Je weet nooit wat er om gaat in mensen die zoiets doen. Nooit. Bovendien is het onzin om te denken dat niemand voelt wat jij voelt. Er zijn altijd lotgenoten die kunnen en willen praten om jou er weer bovenop te helpen.


    I am an idiot, I move.

    Laat die jongen nou en neem niet alles zo letterlijk op. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Magnolia schreef:
    (...)
    Ik ben het met je eens, en dat ik dat één keer doe betekent niet dat ik bij iedereen hun mening ga lopen zeiken hey :')
    Dat was gewoon omdat het zo brutaal en persoonlijk overkwam wat ze had gezegd.

    ik vond het niet echt heel brutaal zelf was je ook 'n beetje brutaal


    (Be)lieve in (you)rself

    Wtf?
    Zijn ego iriteerd mij echt mateloos!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Communist schreef:
    (...)
    Dan vind ik het stiekem echt dom. Je weet nooit wat er om gaat in mensen die zoiets doen. Nooit. Bovendien is het onzin om te denken dat niemand voelt wat jij voelt. Er zijn altijd lotgenoten die kunnen en willen praten om jou er weer bovenop te helpen.


    Tja, vraag het aan mister himself. Ik denk dat hij dat bedoelt. Of zoals KirstenSnaps zegt.. (nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Als het echt gaat over dat ie eenzaam is, had ie in de eerste plaats maar nooit beroemd moeten worden. Dat is gewoon nog niks voor een kleine jongen van 16. :')


    i hate everyone

    Communist schreef:
    (...)
    Kurt Cobain wordt 16 jaar na zijn dood nog steeds herdacht. Ik zie Justin Bieber dat niet volhouden. Cobain was voor veel meer mensen een legende dan Bieber nu voor die enkele tienermeisjes.
    Ik denk zoiets.

    Dat is wat je dénkt. Justin Bieber is trouwens niet alleen geliefd bij tienermeisjes maar ook bij andere beroemdheden. Wie weet word hij 16 jaar na zijn dood ook nog herdacht. Maar anyways, big deal ofzo? Hij vergelijkt zich wel vaker met beroemdheden. En omdat Kurt nou toevallig jullie idool is..


    this ring here represents my heart.

    CAC schreef:
    (...)
    ik vond het niet echt heel brutaal zelf was je ook 'n beetje brutaal

    Ja, het is een vriendin van je hé. Maar hou er nou maar over op want om een ruzie te starten om zo'n discussie dat zie ik niet zitten, sorry


    i hate everyone

    Magnolia schreef:
    Als het echt gaat over dat ie eenzaam is, had ie in de eerste plaats maar nooit beroemd moeten worden. Dat is gewoon nog niks voor een kleine jongen van 16. :')

    Er zijn mensen die al voor hun 10e beroemd zijn geworden.


    this ring here represents my heart.

    Loveberry schreef:
    (...)
    Dat is wat je dénkt. Justin Bieber is trouwens niet alleen geliefd bij tienermeisjes maar ook bij andere beroemdheden. Wie weet word hij 16 jaar na zijn dood ook nog herdacht. Maar anyways, big deal ofzo? Hij vergelijkt zich wel vaker met beroemdheden. En omdat Kurt nou toevallig jullie idool is..

    No offence hoor xd. Dit was alleen een gedachtenloopje van mij. Iets in de zin waarom mensen hier vrij heftig reageren.


    I am an idiot, I move.

    Oja, ironisch. Ik geef eens een keer een perfect antwoord wat infeite aantoont dat alle negatieve, gemene en haatvolle reacties op dit topic nergens op slaan en dan word mijn reactie genegeerd, alsof hij niet geschreven is :'DDD.

    En ik zou het fijn vinden als jullie dit niet uitlaten lopen tot een ruzie. Ik neem aan dat we nu onderhand wel op een normale manier kunnen bespreken met elkaar dat we Justin wel of niet leuk vinden en waarom dan. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Oja, ironisch. Ik geef eens een keer een perfect antwoord wat infeite aantoont dat alle negatieve, gemene en haatvolle reacties op dit topic nergens op slaan en dan word mijn reactie genegeerd, alsof hij niet geschreven is :'DDD.

    En ik zou het fijn vinden als jullie dit niet uitlaten lopen tot een ruzie. Ik neem aan dat we nu onderhand wel op een normale manier kunnen bespreken met elkaar dat we Justin wel of niet leuk vinden en waarom dan. :Y)


    Ik gaf jou reactie credit hoor (cat)

    Maar inderdaad. Maar iedereen vat het gewoon anders op. (nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jammer dat zulke mensen ook geboren worden. Zucht.
    Het gore lef om zich daar mee te vergelijken ... wat een ... nou ja, laat ik er maar niet teveel bij stil staan. Wat een eng klein kindje in elk geval. Bah.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Tunstall schreef:
    (...)

    Ik gaf jou reactie credit hoor (cat)

    Maar inderdaad. Maar iedereen vat het gewoon anders op. (nerd)
    Lol, sorry niet gezien :Y).


    Wie du mir, so ich dir.