• Wat hij zei was;

    I feel like the Kurt Cobain of my generation, but nobody understands me.
    Ik voel me als de Kurt Cobain van mijn generatie, maar niemand verstaat me.
    Aangezien ik fan ben van Nirvana en Kurt Cobain ben ik echt zwaar beledigt. ( Kurt Cobain is de zanger van Nirvana ) Dit gaat er echt zwaar over, hij mag stoppen voor mij part. Ik erger me dood aan hem, nu denkt iedereen waarschijnlijk ' weer een justin bieber topic ' maar dat kereltje is gewoon super irritant met zo'n snotneus uitspraken. Die jongen is 16? Die hoort niet eens in Hollywood thuis? Hij verkloot zijn ganse leven daarmee, dat boeit me niet. Leuk voor hem dat hij bekend is enzo, maar ga dan ook niet van die zielige uitspraken doen over Kurt Cobain... :|


    i hate everyone

    Magnolia schreef:
    (...)
    Ja maar de boodschap komt wel anders over, en je 15 dus moet je weten dat boodschap overbrengen ook een groot en belangrijk deel van communicatie is, of niet soms?

    Zo erg kwam het toch niet over. Sorry dat ik geen moeilijke woorden ken hoor. : )


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Dan is dat maar belachelijk. Of ik het nu zo breng of het allemaal netjes en met moeilijke woorden breng, het komt op hetzelfde neer. ;)


    Jana, ik denk dat je 'shit' niet had moeten zeggen.

    OT: Volgens mij heeft die echt een dikke nek.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat is gewoon een kei harde belediging van Kurt Cobain.


    Fuck the world, I don't care.

    Bwahahaha ='D
    Serieus, dat is hetzelfde als dat hij zichzelf met MJ gaat vergelijken. Dit begin ik een beetje triest te vinden ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wat valt er te vergelijken aan die twee. *begrijpt het niet*


    All this dampness is damp.

    1) het is strobelight haar mening en er is recht van memingsuiting dus hou daar over op, want het is echt kinderachtig
    2) justin bieber gaat te ver maar, ik irriteer me al langer aan hem en het kan me niks meer schelen want ie nog allemaal doet want over een jaar hoor je niks meer van hem

    je kunt dit gerust quoten en lopen zeiken met dat je er niet mee eens ben veel plezier daar mee want dat kan me niet schelen dit is MIJN mening

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 0:30 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Misschien bedoelt hij het wel heel anders als dat iedereen het opvat? :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    CAC schreef:
    1) het is strobelight haar mening en er is recht van memingsuiting dus hou daar over op, want het is echt kinderachtig
    2) justin bieber gaat te ver maar, ik irriteer me al langer aan hem en het kan me niks meer schelen want ie nog allemaal doet want over een jaar hoor je niks meer van hem

    je kunt dit gerust quoten en lopen zeiken met dat je er niet mee eens ben veel plezier daar mee want dat kan me niet schelen dit is MIJN mening

    Ik ben het met je eens, en dat ik dat één keer doe betekent niet dat ik bij iedereen hun mening ga lopen zeiken hey :')
    Dat was gewoon omdat het zo brutaal en persoonlijk overkwam wat ze had gezegd.


    i hate everyone

    KirstenSnaps schreef:
    Misschien bedoelt hij het wel heel anders als dat iedereen het opvat? :'D

    Hoe kan je dat nu anders bedoelen?


    I am an idiot, I move.

    Ik mag Justin Bieber niet maar ik snap niet waarom het nou zo'n groot probleem is dat hij dat heeft gezegd. Hij heeft ego, dat weten we nou wel, en hij vergelijkt zich met de beste. Laat hem.
    En ik snap ook niet waarom jullie vinden dat dat een belediging is voor Kurt Cobain. Justin Bieber is nu ook heel erg beroemd en sommigen vinden dat hij wél talent heeft, en anderen weer niet.


    this ring here represents my heart.

    Strobelight schreef:
    Er zijn zoveel 'arrogante' mensen die hier rondlopen, daar maak jij toch geen probleem van ? Ik begrijp dat je JDB niet mag, maar hij geeft echt geen shit om je mening hoor, en hij blijft cute.


    Hope goes lost but never dies.

    Magnolia schreef:
    (...)
    Ik ben het met je eens, en dat ik dat één keer doe betekent niet dat ik bij iedereen hun mening ga lopen zeiken hey :')
    Dat was gewoon omdat het zo brutaal en persoonlijk overkwam wat ze had gezegd.

    Brutaal ? Dat was helemaal niet brutaal ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Ik geloof niet dat hij dat heeft gezegd. Echt niet. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 0:37 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Jongens, jullie snappen toch wat hij bedoelt? Hij bedoelt, dat niemand hem begrijpt, zoals Kurt Cobain, en dat hij eenzaam is zoals hem. Kurt had toch zelfmoord gepleegd? Niet over zijn succes.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Loveberry schreef:
    Ik mag Justin Bieber niet maar ik snap niet waarom het nou zo'n groot probleem is dat hij dat heeft gezegd. Hij heeft ego, dat weten we nou wel, en hij vergelijkt zich met de beste. Laat hem.
    En ik snap ook niet waarom jullie vinden dat dat een belediging is voor Kurt Cobain. Justin Bieber is nu ook heel erg beroemd en sommigen vinden dat hij wél talent heeft, en anderen weer niet.

    Kurt Cobain wordt 16 jaar na zijn dood nog steeds herdacht. Ik zie Justin Bieber dat niet volhouden. Cobain was voor veel meer mensen een legende dan Bieber nu voor die enkele tienermeisjes.
    Ik denk zoiets.


    I am an idiot, I move.