• Wat hij zei was;

    I feel like the Kurt Cobain of my generation, but nobody understands me.
    Ik voel me als de Kurt Cobain van mijn generatie, maar niemand verstaat me.
    Aangezien ik fan ben van Nirvana en Kurt Cobain ben ik echt zwaar beledigt. ( Kurt Cobain is de zanger van Nirvana ) Dit gaat er echt zwaar over, hij mag stoppen voor mij part. Ik erger me dood aan hem, nu denkt iedereen waarschijnlijk ' weer een justin bieber topic ' maar dat kereltje is gewoon super irritant met zo'n snotneus uitspraken. Die jongen is 16? Die hoort niet eens in Hollywood thuis? Hij verkloot zijn ganse leven daarmee, dat boeit me niet. Leuk voor hem dat hij bekend is enzo, maar ga dan ook niet van die zielige uitspraken doen over Kurt Cobain... :|


    i hate everyone

    Velen hier nemen die uitspraak veel te serieus man. Misschien voelt hij zich hetzelfde. En ik geloof er niks van, tot er bewijs is. Waar heb je het vandaan? Of loop je nu onzin uit te kramen? Er is geen bewijs, dus eigenlijk zou je zo een topic helemaal niet moeten openen. Vooral als er dit soort discussies komen.
    (krul)


    you're my favourite part of the day ~

    Goh, Justin vergelijkt zichzelf met Kurt. Dat joch moet nog uitvinden wie hij is, laat hem maar lullen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Stel je aan ofzo?


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    Stel je aan ofzo?


    Hahaha omf -out-


    you're my favourite part of the day ~