• Wat hij zei was;

    I feel like the Kurt Cobain of my generation, but nobody understands me.
    Ik voel me als de Kurt Cobain van mijn generatie, maar niemand verstaat me.
    Aangezien ik fan ben van Nirvana en Kurt Cobain ben ik echt zwaar beledigt. ( Kurt Cobain is de zanger van Nirvana ) Dit gaat er echt zwaar over, hij mag stoppen voor mij part. Ik erger me dood aan hem, nu denkt iedereen waarschijnlijk ' weer een justin bieber topic ' maar dat kereltje is gewoon super irritant met zo'n snotneus uitspraken. Die jongen is 16? Die hoort niet eens in Hollywood thuis? Hij verkloot zijn ganse leven daarmee, dat boeit me niet. Leuk voor hem dat hij bekend is enzo, maar ga dan ook niet van die zielige uitspraken doen over Kurt Cobain... :|


    i hate everyone

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Ze weet toch ook wel dat hij er niets om geeft. Maar het feit dat hij zichzelf vergelijkt met een van de grootste muziek legendes ooit vind zelfs ik erover gaan. Hij vind zichzelf té goed. Je kunt jezelf goed vinden,maar dat vind zelfs ik er over gaan.

    Inderdaad...

    Heb persoonlijk niet echt iets tegen hem, maar jezelf gaan vergelijke met Kurt Cobain vind ik ook wel een beetje heel overdreven van die snotneus... :x

    KirstenSnaps schreef:
    Oja, ironisch. Ik geef eens een keer een perfect antwoord wat infeite aantoont dat alle negatieve, gemene en haatvolle reacties op dit topic nergens op slaan en dan word mijn reactie genegeerd, alsof hij niet geschreven is :'DDD.

    En ik zou het fijn vinden als jullie dit niet uitlaten lopen tot een ruzie. Ik neem aan dat we nu onderhand wel op een normale manier kunnen bespreken met elkaar dat we Justin wel of niet leuk vinden en waarom dan. :Y)

    Beetje last van een ego? ='D.
    Maar ik ben het eigenlijk niet met je eens. Ten eerste lijkt Kurt mij een nogal raar idool voor zo'n 'gangster' popjochie en ten tweede een eerbetoon, hoe verknipte ook, waarin je zegt dat je weet hoe iemand zich ongeveer heeft gevoeld, terwijl diegene al ruim 16 jaar geleden uitgestapt is? Lijkt mij ergens niet.


    I am an idiot, I move.

    Als ik vragen mag, hoe weet je zo zeker dat hij dat gezegd heeft?


    this ring here represents my heart.

    Oké ik heb zegmaar een soort van tip voor jullie.

    'Wees de verandering die je in de wereld wilt zien'

    Als je nu domweg iemand gaat haten, die je niet eens persoonlijk kent, om een opmerking waarvan je niet eens zeker weet hoe je die moet opvatten, heeft dat dan wel zin? Je wilt toch ook niet dat mensen zo naar jou reageren.

    Sorry voor mijn genozel, maar ik snap het gewoon niet meer (krul).

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 0:48 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Loveberry schreef:
    Als ik vragen mag, hoe weet je zo zeker dat hij dat gezegd heeft?

    Lol, idd.


    Hope goes lost but never dies.

    KirstenSnaps schreef:
    Oké ik heb zegmaar een soort van tip voor jullie.

    'Wees de verandering die je in de wereld wilt zien'

    Als je nu domweg iemand gaat haten, die je niet eens persoonlijk kent, om een opmerking waarvan je niet eens zeker weet hoe je die moet opvatten, heeft dat dan wel zin? Je wilt toch ook niet dat mensen zo naar jou reageren.

    Sorry voor mijn genozel, maar ik snap het gewoon niet meer (krul).

    haha zo'n heel serieus bericht. En dan opeens een spelfout erin. (krul)


    this ring here represents my heart.

    Staat overal op internet enzo :')


    i hate everyone

    Sorry ik ben dyslectisch. Ik zie dat allemaal niet. Daar gaat de poging to serieus doen -zucht-.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Oké ik heb zegmaar een soort van tip voor jullie.

    'Wees de verandering die je in de wereld wilt zien'

    Als je nu domweg iemand gaat haten, die je niet eens persoonlijk kent, om een opmerking waarvan je niet eens zeker weet hoe je die moet opvatten, heeft dat dan wel zin? Je wilt toch ook niet dat mensen zo naar jou reageren.

    Sorry voor mijn genozel, maar ik snap het gewoon niet meer (krul).


    Ik haat hem niet, ik vind hem enkel een over het paard getild rotventje met een veel te groot ego voor iets dat het in mijn ogen niet waard is. Ook al zijn er miljoenen het niet met me eens, ik vind dat hij zich teveel groter voordoet dan dat hij is.
    En zulke opmerkingen zijn niet goed om te maken. Gewoon niet.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Magnolia schreef:
    Staat overal op internet enzo :')

    Er staan wel meer dingen op het internet over hem die niet waar zijn. Dat soort dingen kun je maar beter niet geloven.


    this ring here represents my heart.

    Ik besteed geeneens meer aandacht aan die uitspraken waarin hij zichzelf helemaal geweldig vindt.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Loveberry schreef:
    (...)
    haha zo'n heel serieus bericht. En dan opeens een spelfout erin. (krul)


    (cat) Spelfouten, belhouten.. Waarom ziet heel Quizlet opeens alleen de spelfouten?
    Niets tegen jou hoor.

    OT: You like JB, or you don't. End. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tunstall schreef:
    (...)

    (cat) Spelfouten, belhouten.. Waarom ziet heel Quizlet opeens alleen de spelfouten?
    Niets tegen jou hoor.

    OT: You like JB, or you don't. End. (krul)

    Omdat spelfouten vinden grappig is haha. Dat heb ik áltijd. Dan vertelt iemand me iets heel serieus en dan is mijn enige reactie 'haha -spelfout-'


    this ring here represents my heart.

    Ik denk dat iedereen gewoon een pest hekel heeft aan bieber door zijn uitspraken.
    Bijvoorbeeld het feit dat er een film van hem komt en dat hij een biografie wilt schrijven omdat hij al genoeg in zijn leven heeft meegemaakt. En nu gaat hij zich dan ook nog vergelijken met Kurt Cobain.

    Dat zijn voor mij genoeg redenen om hem gewoon niet te mogen, vooral als je fan bent van Cobain

    Edit: Met iedereen bedoel ik de mensen die hem niet mogen/haten etc, niet alle mensen op deze aarde.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 0:56 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Mensen die zeggen dat ze Bieber hierom haten, vind ik sowieso wel wat te ver gaan, want haten is een héél groot woord voor iemand niet mogen, terwijl je die piersoon niet eens in het echt kent. (krul)

    Maar toch vind ik persoonlijk zijn uitspraak ook niet zo... :Y)