• Wat hij zei was;

    I feel like the Kurt Cobain of my generation, but nobody understands me.
    Ik voel me als de Kurt Cobain van mijn generatie, maar niemand verstaat me.
    Aangezien ik fan ben van Nirvana en Kurt Cobain ben ik echt zwaar beledigt. ( Kurt Cobain is de zanger van Nirvana ) Dit gaat er echt zwaar over, hij mag stoppen voor mij part. Ik erger me dood aan hem, nu denkt iedereen waarschijnlijk ' weer een justin bieber topic ' maar dat kereltje is gewoon super irritant met zo'n snotneus uitspraken. Die jongen is 16? Die hoort niet eens in Hollywood thuis? Hij verkloot zijn ganse leven daarmee, dat boeit me niet. Leuk voor hem dat hij bekend is enzo, maar ga dan ook niet van die zielige uitspraken doen over Kurt Cobain... :|


    i hate everyone

    het zal wel allemaal maar ik ga slapen

    alvast weltrusten iedereen en tot de volgende keer


    (Be)lieve in (you)rself

    KillJoys schreef:
    Ik denk dat iedereen gewoon een pest hekel heeft aan bieber door zijn uitspraken.
    Bijvoorbeeld het feit dat er een film van hem komt en dat hij een biografie wilt schrijven omdat hij al genoeg in zijn leven heeft meegemaakt. En nu gaat hij zich dan ook nog vergelijken met Kurt Cobain.

    Dat zijn voor mij genoeg redenen om hem gewoon niet te mogen, vooral als je fan bent van Cobain

    Iedereen, daar zit je toch goed fout.
    Wat ik dan wel vind, als iemand als bijvoorbeeld Justin Bieber veel heeft meegemaakt in zijn leven, ik weet niet wat maar oké, dan is het meteen óf zielig voor hem, óf hij heeft een aandachttekort. Snap je wat ik bedoel? Fans vinden het zielig en andere vinden hem een aansteller. En zoiets begrijp ik niet. Je kan altijd wel zeggen dat ‘er wel ergere dingen in het leven zijn’ als bijvoorbeeld een scheiding of een ruzie met een dierbare. Dat zijn er altijd, maar dat betekend niet dat datgene niet erg is.
    Dat moest er even uit.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Iedereen, daar zit je toch goed fout.Wat ik dan wel vind, als iemand als bijvoorbeeld Justin Bieber veel heeft meegemaakt in zijn leven, ik weet niet wat maar oké, dan is het meteen óf zielig voor hem, óf hij heeft een aandachttekort. Snap je wat ik bedoel? Fans vinden het zielig en andere vinden hem een aansteller. En zoiets begrijp ik niet. Je kan altijd wel zeggen dat ‘er wel ergere dingen in het leven zijn’ als bijvoorbeeld een scheiding of een ruzie met een dierbare. Dat zijn er altijd, maar dat betekend niet dat datgene niet erg is.
    Dat moest er even uit.


    Klopt, toen ik het had gepost zag ik al dat ik fout zat
    En over dat andere, ik vind persoonlijk dat je op je 16de nog niet genoeg hebt meegemaakt in je leven. Je bent net een tiener/puber en achja de meeste mensen hebben dan nog niks meegemaakt in hun leven.

    Aan de andere kant, ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurt in zijn 16 jaar durige leven.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 1:02 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    KillJoys schreef:
    (...)

    Klopt, toen ik het had gepost zag ik al dat ik fout zat
    En over dat andere, ik vind persoonlijk dat je op je 16de nog niet genoeg hebt meegemaakt in je leven. Je bent net een tiener/puber en achja de meeste mensen hebben dan nog niks meegemaakt in hun leven.

    Aan de andere kant, ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurt in zijn 16 jaar durige leven.

    Ik ben ook nog een tiener/puber hoe je het wil noemen, dat betekend niet dat ik nog niets heb meegemaakt. Dat zeg ik niet omdat ik ontzettend veel zelfmedelijden heb of zo - wat ik niet heb - maar je snapt me. Je kan 'levenservaringen' denk ik niet vergelijken met leeftijden. Want er zijn mensen van 40 die een geweldig leven hebben gehad zonder al te veel downs. Ik ken een meisje van 18, en toen zij vier was heeft haar vader haar moeder vermoord. Dus ik ben het niet met je uitspraak eens, nee. Absoluut niet.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    KillJoys schreef:
    (...)

    Klopt, toen ik het had gepost zag ik al dat ik fout zat
    En over dat andere, ik vind persoonlijk dat je op je 16de nog niet genoeg hebt meegemaakt in je leven. Je bent net een tiener/puber en achja de meeste mensen hebben dan nog niks meegemaakt in hun leven.

    Aan de andere kant, ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurt in zijn 16 jaar durige leven.

    Nou, ik ga even het slechte voorbeeld geven door offtopic te gaan, maar ik heb bijvoorbeeld in mijn eerste vier levensjaren meer meegemaakt dan ik waarschijnlijk ooit nog zal meemaken, zeg maar. :'D Dus daar kun je gewoon geen mening op plakken, vind ik.

    Niemand hier kent hem persoonlijk en ook niemand weet dus wat er écht in z'n hoofd omgaat en wat voor levenservaring hij heeft. :'D

    Maargoed, nu gaan we weer on-topic. :Y)

    KillJoys schreef:
    (...)

    Klopt, toen ik het had gepost zag ik al dat ik fout zat
    En over dat andere, ik vind persoonlijk dat je op je 16de nog niet genoeg hebt meegemaakt in je leven. Je bent net een tiener/puber en achja de meeste mensen hebben dan nog niks meegemaakt in hun leven.

    Aan de andere kant, ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurt in zijn 16 jaar durige leven.

    Hij is beroemd geworden, heeft een album uitgebracht, heeft een nieuw album uitgebracht. Dat is het.


    i hate everyone

    Ach ik ga ook slapen , morgen vroeg op.


    i hate everyone

    KillJoys schreef:
    (...)

    Klopt, toen ik het had gepost zag ik al dat ik fout zat
    En over dat andere, ik vind persoonlijk dat je op je 16de nog niet genoeg hebt meegemaakt in je leven. Je bent net een tiener/puber en achja de meeste mensen hebben dan nog niks meegemaakt in hun leven.

    Aan de andere kant, ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurt in zijn 16 jaar durige leven.



    Mmm, ik ben ook geen fan maar daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik heb zelf namelijk héél veel meegemaakt op, voor en mijn 16e... meer dan menig volwassenen zelfs zal doen. Dus al vind ik hem erg overdreven en w/e, daar kan ik het helaas niet mee eens zijn. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 1:06 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Magnolia schreef:
    (...)
    Hij is beroemd geworden, heeft een album uitgebracht, heeft een nieuw album uitgebracht. Dat is het.

    Dat kun je niet weten.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Menschen, het gaat hier over die uitspraak over Kurt Cobain, niet Bieber's leven. :Y)

    On-topic blijven, dus. Discussies kun je via PB of GB verderzetten. ^^

    Dudes, waarom gelooft iedereen altijd alles wat op internet staat? (krul)
    Het is vaak onzin. Net zoals dat hij dood zou zijn? Ook onzin. Ik wil bewijs want stiekem geloof ik hier niks van ;x. Laat die jongen nou met rust (cat).
    Eerlijk gezegd -gozers val me niet aan- vind ik dat je eerst bewijs moet hebben voordat je een topic zoals deze plaatst. Er komen nu oneindig veel discussies hierdoor en dat is -denk ik- niet de bedoeling.

    Zo, Samira heeft haar zegje gedaan hoor :'D


    you're my favourite part of the day ~

    Hahhaahha ''ganse leven'' ROFL wat een woord. x'DD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jongens, als je JB niet mag, en als hij je niet boeit, laat t dan lekker. stop je energie niet in iets waar je een hekel aan hebt (; Justin Bieber moet zich niet vergelijken met kurt, en hoe weet je of ie het heeft gezegt. Staat het op youtube? dat ie het echt heeft gezegt? Zoniet: geloof niet alles wat er word gezegt. mensen maken nu gebruik van de beroemdheid van justin en verzinnen dingen van hem. Hij is jong maar niet dom. Zijn grote voorbeelden zijn grote artiesten als Michael jackson. Daar zal hij zich niet mee vergelijken. Laat hem zijn ding doen, en luister zelf naar wat je leuk vind. Stop er niet zoveel energie in, dat is nergens voor nodig. Op de een of andere manier worden mensen die beroemd worden op jonge leeftijd altijd het pispaaltje van mensen die het zogenaamd beter weten. Hou ermee op, het helpt je niet verder (;
    -dit zeg ik niet als JB fan maar gewoon in het algemeen, ik zou hetzelfde zeggen als het over een andere artiest ging die zoiets heeft gezegt, volgens i'net-


    I chill back and I spread peace n love

    Pinup schreef:
    (...)


    Mmm, ik ben ook geen fan maar daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik heb zelf namelijk héél veel meegemaakt op, voor en mijn 16e... meer dan menig volwassenen zelfs zal doen. Dus al vind ik hem erg overdreven en w/e, daar kan ik het helaas niet mee eens zijn. (cat)


    Iedereen maakt dingen op z'n eigen manier mee. De één kan een klein ding heel zwaar opvatten en daardoor moeite hebben met het dagelijkse leven, een ander maakt een zwaar ding mee en kan gewoon redelijk normaal verder leven en z'n eigen ding doen.

    O.T. Het is een giga zware opmerking voor zo'n jong iemand. Of het nou JB is of iemand anders, zulke opmerkingen moet je niet maken als je pas 16 bent. Je staat net aan het begin van je leven, hebt nog zoveel dingen te doen en zoveel te bereiken. Bewaar dit soort opmerkingen voor als je oud bent en niet als je net aan het begin van je muziekcarrière staat. Of dit bericht nou waar is of niet, het komt niet zomaar uit de lucht vallen. Er zal vast een kern van waarheid in zitten. Just sayin'.


    FML

    Hoe durft hij. Ik ben nirvana fan, en niet zon klein beetje ook ...Verdomme Kurt heeft meer talent dan hij in zijn kleine teen heeft fudging hell!! Kurt R.I.P <3


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey