• Zoals de titel zegt, was ik vanavond bij een concert van Kate Nash. Het was zoooo tof en ze was zo lief en schattig en grappig en ik vind haar nog cooler dan dat ik verwacht had! En ik ben zo blij dat ik haar eindelijk eens echt gezien en gesproken heb!! Ik heb ook nog een gesigneerde cd van Supercute gekregen. Ik weet zeker dat heel veel ze hier vet wazig vinden. Maar ze waren letterlijk supercute en super lief, dat maakte ze zo leuk (nerd).

    Voor de mensen die niet weten wie Kate Nash is, hier een paar nummers:
    Kate Nash - Foundations
    Kate Nash - Do Wah Doo
    Kate Nash - Pumpkin Soup

    Dus nu komen mijn vragen. Wie was er ook en vinden jullie haar leuk, of niks aan :Y)?


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat leuk joh! :9~
    Ik ken haar verder niet buiten die liedjes :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Foundations en Nicest Thing zijn leuke nummers. :9~
    Maar verder ken ik haar niet echt (:
    & Ik was er dus niet.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind haar echt super. Ze ziet er echt zo lief uit, dat is nu dus ook nog eens bevestigd.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Blessed schreef:
    Ik vind haar echt super. Ze ziet er echt zo lief uit, dat is nu dus ook nog eens bevestigd.
    Ja man ze is echt zo vet schattig. Als ik er nu aan terug denk begin ik weer helemaal te glunderen. En ik vind haar uitbundigheid en enthousiasme zooo geweldig. Was ze stiekem aan het kijken hoe het publiek keek en begon ze ineens onverwachts te schreeuwen en al dat soort dingen. Het was gewoon zo energiekvol, wel jammer dat het publiek wat doods was :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Spero schreef:
    Wat leuk joh! :9~
    Ik ken haar verder niet buiten die liedjes :3
    Ja twas echt vet. :9~


    Wie du mir, so ich dir.

    OHMYMESSI schreef:
    Foundations en Nicest Thing zijn leuke nummers. :9~
    Maar verder ken ik haar niet echt (:
    & Ik was er dus niet.
    Volgens mij is ze toch ook niet echt super bekend in NL en BE ofwel? Tenminste, een paar jaar terug wel, maar nu niet meer echt dacht ik.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben superdeduper fan van Kate Nash! Ze is gewoon zo schattig en ik wil haar haar hebben!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja man ze is echt zo vet schattig. Als ik er nu aan terug denk begin ik weer helemaal te glunderen. En ik vind haar uitbundigheid en enthousiasme zooo geweldig. Was ze stiekem aan het kijken hoe het publiek keek en begon ze ineens onverwachts te schreeuwen en al dat soort dingen. Het was gewoon zo energiekvol, wel jammer dat het publiek wat doods was :Y)

    Haha, dat laatste ken ik. En dat suckt echt zwaar (cat)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Tunstall schreef:
    Ik ben superdeduper fan van Kate Nash! Ze is gewoon zo schattig en ik wil haar haar hebben!
    Had dat eerder gezegd! Dan had ik der voor je meegenomen D:!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ze was ook op Pukkelpop, maar ben niet naar der gaan kijken, was te vroeg in de voormiddag. Heb haar wel horen zingen tot op de camping. :Y)

    Maar ze is idd superschattig. :3

    En wat stoer dat het zo leuk was! _O_

    Ik zag haar op Pukkelpop, maar toen vond ik haar tegenvallen.
    Wat leuk dat je het zo naar je zin had! (krul)

    Leuk dat het zo vet was!
    Ik ken niet veel nummers van 'r, behalve Do Wah Doo haha. Maar die vind ik wel vet!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Volgens mij is ze toch ook niet echt super bekend in NL en BE ofwel? Tenminste, een paar jaar terug wel, maar nu niet meer echt dacht ik.
    Volgensmij is ze nooit zo bekend geweest. Ik vond haar eerst super, vond Made Of Bricks een goede cd, My Best Friend Is You ofzo vond ik iets minder


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik vind haar liedjes echt heel leuk, van de meesten word ik vrolijk =$


    Everything is worse without music.

    Ik vind haar vet! :'3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.