• Zoals de titel zegt, was ik vanavond bij een concert van Kate Nash. Het was zoooo tof en ze was zo lief en schattig en grappig en ik vind haar nog cooler dan dat ik verwacht had! En ik ben zo blij dat ik haar eindelijk eens echt gezien en gesproken heb!! Ik heb ook nog een gesigneerde cd van Supercute gekregen. Ik weet zeker dat heel veel ze hier vet wazig vinden. Maar ze waren letterlijk supercute en super lief, dat maakte ze zo leuk (nerd).

    Voor de mensen die niet weten wie Kate Nash is, hier een paar nummers:
    Kate Nash - Foundations
    Kate Nash - Do Wah Doo
    Kate Nash - Pumpkin Soup

    Dus nu komen mijn vragen. Wie was er ook en vinden jullie haar leuk, of niks aan :Y)?


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg! Ik ben zwaar jaloers op jou o_o Waarom nam je me niet mee? (baby)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind haar wel leuk en ken wel best veel liedjes van haar, maar ik vind haar niet geweldig en ik moet zo al op mijn geld letten voordat ik weer blut ben. Hahah.
    Maar seg, hoe kom jij toch altijd bij die artiesten zelf? -Jaloers-


    Some people make the world special just by being in it

    Unhearted schreef:
    Ik zag haar op Pukkelpop, maar toen vond ik haar tegenvallen.
    Wat leuk dat je het zo naar je zin had! (krul)
    Had ik gehoord ja dat ze daar iets minder was. Maar nu was ze echt helemaal in vorm (cat):Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Alyssicious schreef:
    Ik vind haar wel leuk en ken wel best veel liedjes van haar, maar ik vind haar niet geweldig en ik moet zo al op mijn geld letten voordat ik weer blut ben. Hahah.
    Maar seg, hoe kom jij toch altijd bij die artiesten zelf? -Jaloers-
    Nou, ze was gewoon heel chilled en relaxed :Y). En het regende buiten en bliksemde enzo, en we waren daar aan het eten dus we mochten binnendoor langs de keuken naar de zaal lopen en toen kwamen we haar al tegen :'DD. En na de show kwam ze uiteindelijk gewoon de zaal ingelopen toen veel mensen al weg waren. (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Slime schreef:
    Omg! Ik ben zwaar jaloers op jou o_o Waarom nam je me niet mee? (baby)
    Sorry :x. Ik wist ook pas een week geleden dat ik er heen ging :Y). De volgende keer neem ik je wel mee (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Nah, niet zo mijn stijl.
    Maar echt tof dat je het leuk hebt gehad!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Sorry :x. Ik wist ook pas een week geleden dat ik er heen ging :Y). De volgende keer neem ik je wel mee (nerd).

    Deal (cat) Ik hoorde haar trouwens nog op 3FM. Ze belden haar van te voren nog op :'D En daarna draaiden ze Foundations.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Euphoria schreef:
    Nah, niet zo mijn stijl.
    Maar echt tof dat je het leuk hebt gehad!
    Nah.. ik weet niet. Ik vind de muziek tof omdat ik de persoon tof vind, hahaha :Y). Normaal gesproken luister ik ook niet echt naar dat soort genre's zeg maar.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 20:19 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ik ken dr niet maar ik wil wel eens naar een conert ofzo


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Ik ken maar één nummer en dat is Birds haha :'D

    Maar fijn dat je het zo leuk hebt gehad!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, wat gaaf. Ik heb Made of Bricks op m'n mp3 staan, daar word ik altijd zo vrolijk van 8D. Leuk dat het leuk was (en dat je haar hebt gesproken, hihi)!


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Ik kende haar niet, maar de liedjes klinken echt leuk! (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Fantasyst schreef:
    Haha, wat gaaf. Ik heb Made of Bricks op m'n mp3 staan, daar word ik altijd zo vrolijk van 8D. Leuk dat het leuk was (en dat je haar hebt gesproken, hihi)!
    Ja ze is echt zo postitief, energiek en vrolijk. Haar nummers zijn ook echt moodoppepers ja :Y)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ken Do-Wah-Doo en foundation. Verder eigenlijk geen een. Maar die 2 nummers vind ik wel leuk(:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nou, ze was gewoon heel chilled en relaxed :Y). En het regende buiten en bliksemde enzo, en we waren daar aan het eten dus we mochten binnendoor langs de keuken naar de zaal lopen en toen kwamen we haar al tegen :'DD. En na de show kwam ze uiteindelijk gewoon de zaal ingelopen toen veel mensen al weg waren. (krul).

    Jonge, zo iets heb ik echt nooit voor hé. Tss :'D


    Some people make the world special just by being in it