• Ik meen het. Ik had altijd al gedacht dat ze een beetje zelfzuchtig was, maar had toch nog vertrouwen in haar. Terwijl Morgenrood dat gevoel moest laten afzwakken, is het juist vermeerderd. En hóé. Kijk. Volgens mij is de enige reden dat Bella Renesmee gehouden heeft, is dat ze wist dat Renesmee prachtig ging worden. Als het een normale baby was, dus niet zo beeldig als Renesmee, zou ze waarschijnlijk meteen abortus gepleegd hebben. Ze zegt zelfs in het boek dat ze geen fan is van kinderen. Maar een vampierkind? Hellyeah. ^^

    Wat vinden jullie van Bella Swan? En delen jullie hetzelfde gevoel?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    En mijn vrienden vinden het vreemd dat ik niks van die hele serie vind,o.a. om haar.
    Ik heb Twilight en een stuk van New moon(?) gezien, verschrikkelijk. Zo overdreven allemaal en zo nep,3 maanden als een zombie voor je uit zitten te staren omdat iemand weg is gegaan? kom op zeg.
    Het enigste leuke vond ik dat die weerwolven zonder t-shirt lopen. En dan noemen ze me oppervlakkig...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tunstall schreef:
    (...)

    Gosh, ik haat haar niet.


    ik vind haar wel leuk. maarja, ieder zijn mening he??


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Nou dan is het maar goed dat ze niet eens bestaat. :'DDD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zet mij op een acteercursus en wedden dat ik beter kan acteren.

    Zo denk ik erover. Wordt. Actress. Ever.


    No growth of the heart is ever a waste

    Smartiepants schreef:
    Ik vind Jacob juist lief.(krul)


    Ik ook. Ik kon Bella wel slaan toen ze Jacob voor de zoveelste keer pijn deed.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Kikkeli schreef:
    -kutkop.
    -(Kristen kan NIET acteren)
    -Steeds dezelfde gezichtsuitdrukking.
    -Geeft niet om anderen.
    -hoer (dan jacob, dan edward, dan jacob dan blabla)

    en omg, most annoying movie char ever.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik was daar van overtuigd na het lezen van Eclips. Ze doet Jacob pijn, omdat ze zelf geen pijn wilt. Dat is zo ego.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    In de boeken vond ik het niet zo storend (wel een beetje) maar in de films is ze echt vreselijk!


    Bowties are cool

    Hmm als ik twilight kijk kijk meestal naar Edward Xd Ik leet nooit op haar ik vind haar zooowww irri...


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Misschien moet ze wel zo emotieloos spelen in Twilight. Ze kan in het echt wel heel aardig zijn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    weet je,,ik denk niet dat je een 'normaal' kind kan vergelijken met het jouwe. Dat is jouw kind. Tis voor de helft jou en de andere helft de liefde van je leven. Hoe kan je er dan niet van houden?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind Twilight al niet leuk, maar Bella Swan haalt me het bloed al helemaal onder de nagels vandaan! En dan ook nog eens hoe ze word neergezet in de films maakt mijn mening er niet beter op. En ja, daarbij heb ik ook de boeken gelezen. Geen fijn persoon, lijkt me.


    You move me ......... Kurt

    I agree. In de boeken irriteer ik me aan haar en in de film vind ik dat zij niet het juiste karakter heeft, dit is niet een rol voor haar. Dit wil niet zeggen dat ik heel Twilight direct vind sucken, want dat vind ik wel goed, maar Bella is gewoon annoying en Jacob is lekker. _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wel.
    klik
    En nog steeds veranderd haar gezichtsuitdrukking niet.


    All this dampness is damp.

    reyon schreef:
    weet je,,ik denk niet dat je een 'normaal' kind kan vergelijken met het jouwe. Dat is jouw kind. Tis voor de helft jou en de andere helft de liefde van je leven. Hoe kan je er dan niet van houden?


    Waarom denk je dat Bella überhaupt voor Edward gekozen heeft? Omdat hij een pracht van een vampier is en Jacob.. uhm. En volgens mij kende Bella Jacob langer. En misschien zijn Bella en Edward voor elkaar maakt, je kan gewoon niet vergeten dat ze Edward gewoon wilt om zijn schoonheid.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt