• bij mij:
    ~ een vlieg (hij vloog plotseling in mijn mond toen ik aan het fietsen was en toen heb ik hem door schrik door geslikt)
    ~ krokodillen biefstuk(weet je hoe lekker!)
    ~ een 10 cent muntje
    ~ gras

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 22:39 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Boterham met kattenvoer, levende meelwormen, gefrituurde krekels (En dan is het vooral leuk als er krekelingewanden tussen je tanden zit en het water op is..) Als het ons niet naar de Landelijke Scouting Wedstrijden had geholpen, had ik het dus écht niet gedaan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    euhh...
    vlieg, sprinkhaan, vissenvoer, kattenvoer, vissenogen (wel gebakkenx'D), leguanensoep.


    Music on, word off

    struisvogel denk k

    Vliegen, hondenvoer, klei, papier
    ik kan nu even niet op meer komen.

    owjaa wagt ik heb weleens kippenvoer gegeten xD


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    hout met verf, papier, hondenkoekjes, gras, héél veel madeliefjes, oogschaduw.. volgens mij heb ik alles wel eens in m'n mond gestopt.


    It's time to be happy again.

    Een bloem, gras, papier, van die bibigunbolletjes, spinnen -iedereen btw- & hondenvoer :u


    Don't be a drag, just be a queen.

    Hondenvoer en kattenvoer en dat soort dingen. Ehm, voor de rest niets eigenlijk.

    Mijn pa heeft wel eens kat gegeten en vond dat het naar kip smaakte. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Hondenvoer en kattenvoer en dat soort dingen. Ehm, voor de rest niets eigenlijk.

    Mijn pa heeft wel eens kat gegeten en vond dat het naar kip smaakte. :'D


    Mijn moeder heeft ooit een keer in Afrika een krokodil gekocht en die opgegeten. o.O


    It's time to be happy again.

    ik moest wel lachen met wat anderen binnen hadden gekregen xD
    ik heb wel al vissenvoer gegeten :D
    als kleuter dan :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ehm Kangoeroe biefstuk en Struisvogel Biefstuk :D en kikkerbillen :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    LagieMcLarge schreef:
    (...)
    Hoe kan je nou perongeluk een kikker opeten ik bedoel die komen niet zomaar in je mond vliegen .__,


    Knikker.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Niks eigenlijk, ik word misselijk als ik al die dingen van jullie lees. >.<


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    OMG wat heeft iedeen met wilde dieren eten?! Herten, krokodillen en kikkers?! Ik zou het van mijn leven nooit eten.. Ik heb al moeite genoeg van kip rundvlees en andere vee. Damn it! Waarom lukt t me niet op vegatarish te worden?!


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Shampoo ook :'D Enneh... Konijnenvoer :'D Die yoghoballetjes


    s[he] be[lie]ve[d]