• bij mij:
    ~ een vlieg (hij vloog plotseling in mijn mond toen ik aan het fietsen was en toen heb ik hem door schrik door geslikt)
    ~ krokodillen biefstuk(weet je hoe lekker!)
    ~ een 10 cent muntje
    ~ gras

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 22:39 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uhm.. Kalfhart en hersenen was toch wel het meest apparte wat ik ooit geproeft heb. Voor de rest vind ik alles vrij normaal wat ik eet. Giraf, Struisvogel, Krokodil en al die dingen zijn niet echt een uitzondering, want ik ben kok, dus zo speciaal is dat niet meer, hahah.


    Wie du mir, so ich dir.

    Pff... ik kan nu op dit moment echt even niks bedenken, maar ik ben er vrij zeker van genoeg vreemde dingen geprobeerd te hebben. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Een heel potje kattensnoepjes :$ Ik vond die lekker toen ik een jar of 6 was :$ :$


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Een heel potje kattensnoepjes :$ Ik vond die lekker toen ik een jar of 6 was :$ :$


    Je begon toch niet te mauwen hè? :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Volgens mij heb ik serieus nog nooit iets heel raars gegeten :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een sigaret :$

    Nee ik rook niet, ik was 5 en het lag daar lekker op de grond te liggen


    itkee turhaan

    Hersens van een schaap, een maag van een schaap, oor van een schaap (het kraakbeen en alles) en nog wel een paar dingen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Carrousel schreef:
    OMG wat heeft iedeen met wilde dieren eten?! Herten, krokodillen en kikkers?! Ik zou het van mijn leven nooit eten.. Ik heb al moeite genoeg van kip rundvlees en andere vee. Damn it! Waarom lukt t me niet op vegatarish te worden?!


    Het is gewoon die klik omzetten in je hoofd en rustig afbouwen. Niet onmiddellijk, dan moet het lukken.

    OT: Niks eigenlijk.


    Olive

    Slakken. Heerlijk! <3

    (Escargots)


    Let the Night embrace you

    ehmmm ik was op ercusie in parijs en toen moesten we kikkerbillen proeven en dat is toch ranzig iieelw


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Koeienmaag, kippenlever, kippenhartjes.

    Als ik kijk naar wat jullie allemaal op hebben is dat van mij dus egt niets. Ik heb een keer van die geroosterde maden gegeten in een museum ik heb alleen geen idee waar ze dat eten. Het smaakte naar chips!!!


    love my friends

    Patat met pure chocolade saus.

    Is wel lekker, als je er maar niet te veel van eet.

    20 cent. heeel lang geleden!


    Everything is worse without music.

    Kattenvoer. ;x


    SLOAN.