• Oké ik dacht er laatst over na, dat leraren net doen alsof we geen leven meer buiten school om hebben. Vooral wanneer ze zeggen waarom heb je dit niet af en waarom heb je dit niet geleerd. Ik bedoel, je kan toch niet de hele tijd bezig zijn met je school, je bent ook tijd nodig voor jezelf? of zit ik verkeerd?


    Everything is worse without music.

    Helemaal mee eens!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Je wilt volgens mij nog niet eens weten hoe leerkrachten denken.
    Ik heb ook vaak het gevoel alsof dat het enige is waar ze aan denken :Y).


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Je ziet het juist helemaal goed, vind ik.
    Ze denken echt dat je alleen maar aan school denkt als je thuis komt!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ja inderdaad! En ze verwachten ook dat altijd bezig bent met hun vak. Zoals laatst bij Duits. We hadden een flut SO maar ik had niet geleerd omdat ik ook een SE had. Dat SO telt niet mee en dat SE 4 keer, dus nogal logisch dat ik dat SE ging leren. Die vent helemaal boos omdat hij het onzin vond dat ik niet voor zijn SO ging leren omdat ik maar beter moest plannen en zo. Zeg ik zo van; Ja, maar ik was zaterdag op verjaardag. Hij zo van; Dan doe je het daar maar ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik zit in een olc, ik weet niet of iedereen dat op school heeft ?
    maar wij hebben juist geen huiswerk, omdat we ook nog thuis dingen hebben, dus hebben we 1 uur per dag om het huiswerk te doen, mijn school is gewoon cool. :"D


    Life is a beautiful struggle

    helemaal mee eens!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mee eens, irritante leerkrachten >.<


    Get back motherfuckerz'

    OFNIET DAN.
    Ze denken werkelijk dat we ons 24/7 met school bezighouden. Dan zit ik te leren en denk ik echt: 'rotflikkers, doe even normaal'.


    I live for the applause, you will die for it.

    GuitarGs schreef:
    Ja inderdaad! En ze verwachten ook dat altijd bezig bent met hun vak. Zoals laatst bij Duits. We hadden een flut SO maar ik had niet geleerd omdat ik ook een SE had. Dat SO telt niet mee en dat SE 4 keer, dus nogal logisch dat ik dat SE ging leren. Die vent helemaal boos omdat hij het onzin vond dat ik niet voor zijn SO ging leren omdat ik maar beter moest plannen en zo. Zeg ik zo van; Ja, maar ik was zaterdag op verjaardag. Hij zo van; Dan doe je het daar maar ._.


    de bekende, 'dan-moet-je-beter-plannen' preek.


    Everything is worse without music.

    Haha, de mentor van mijn broer had gezegd dat ze een baantje moesten zoeken én moesten sporten. De meeste hebben dat nu dus (17/18 jaar) en nu is het 'Ja, jullie zeiken altijd maar dat je het druk hebt! Moeten jullie je leven maar minder druk inrichten. '

    Wtf willen ze nu?oô


    everything, in time

    helemaal juist. Vaak kan je dan nergensnaar toe omdat je zo veel huiswerk hebt


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ability schreef:
    Helemaal mee eens!


    effort never betrays you

    Kijk, een beetje huiswerk vind ik niet erg, dat houdt me wat wakker. Maar al die KILO'S huiswerk.... Leren, maken, doorlezen, afmaken, inhalen...pfft. >.<


    *insert philosophical cringe expression here*

    GuitarGs schreef:
    Ja inderdaad! En ze verwachten ook dat altijd bezig bent met hun vak. Zoals laatst bij Duits. We hadden een flut SO maar ik had niet geleerd omdat ik ook een SE had. Dat SO telt niet mee en dat SE 4 keer, dus nogal logisch dat ik dat SE ging leren. Die vent helemaal boos omdat hij het onzin vond dat ik niet voor zijn SO ging leren omdat ik maar beter moest plannen en zo. Zeg ik zo van; Ja, maar ik was zaterdag op verjaardag. Hij zo van; Dan doe je het daar maar ._.
    .______.
    URGH alleen als ik het al lees irriteer ik me mateloos aan die docent xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Ability schreef:
    Helemaal mee eens!


    Hope goes lost but never dies.