• Oké ik dacht er laatst over na, dat leraren net doen alsof we geen leven meer buiten school om hebben. Vooral wanneer ze zeggen waarom heb je dit niet af en waarom heb je dit niet geleerd. Ik bedoel, je kan toch niet de hele tijd bezig zijn met je school, je bent ook tijd nodig voor jezelf? of zit ik verkeerd?


    Everything is worse without music.

    Vind ik anders wel meevallen (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    mee eens, ik heb wel meer te doen!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Bestaat dat dan, een leven buiten school?

    Serieus docenten denken echt dat we een stelletje No-lifers zijn.. -.-'


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat had ik ook altijd, vooral met geschiedenis, en dan ging ze er vanuit dat we alles helemaal perfect hadden geleerd en gemaakt, en dan denk ik, uh, we hebben ook nog andere vakken, niet alleen geschiedenis...


    There are several things that I have been doing wrong.

    jha en dan durfen ze nog te zeggen, als ze zelf een fout makn ''ik ben ook maar een mens.' maar dat geloof ik niet., ;x want stiekem vind ik dat ze buitenaardze wezens zijn., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tragically schreef:
    Bestaat dat dan, een leven buiten school?

    Serieus docenten denken echt dat we een stelletje No-lifers zijn.. -.-'


    we zijn toch ook no lifers.. *sarcasme*


    Everything is worse without music.

    Bij ons valt dat wel mee :')
    Ik heb eigenlijk amper huiswerk voor de volgende dag :') Hooguit van 2 vakken de volgende dag. Maar dat komt misschien ook omdat er bij heel veel vakken minstens 1 dag tussenzit voor de volgende les komt, wat het plannen van mijn huiswerk wel een stuk makkelijker maakt :')


    To live would be an awfully big adventure

    Ability schreef:
    Helemaal mee eens!

    helemaal mee eens. dan heb ik mijn huiwerk niet gemaakt omdat ik de dag geleden geen tijd had zeggen ze allemaal: ja maar je kon toch ook de dag er voor maken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kikkeli schreef:
    OFNIET DAN.
    Ze denken werkelijk dat we ons 24/7 met school bezighouden. Dan zit ik te leren en denk ik echt: 'rotflikkers, doe even normaal'.


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn leraar Frans ging helemaal flippen vorig jaar. Een aantal mensen hadden een baantje op donderdagavond en op vrijdag hadden we Frans. Hij gaf voor elke les superveel huiswerk op en je had altijd kans om overhoord te worden. Één keer zei iemand; 'Sorry, meneer, ik moest gisteren iemand anders' dienst overnemen en heb niet kunnen leren.' Zegt die man: 'Jullie zouden geen baantjes moeten hebben, jullie kunnen later nog genoeg werken! Eerst moet je leren en dan wel vooral voor Frans, ik word hier helemaal niet goed van!'
    En dit jaar flipte onze lerares Frans (zit het in het vak?) omdat een paar mensen de luisteropdrachten niet hadden gemaakt. Ze hadden een toets bio die dag. Dat mens ging bijna huilen, ze vond het niet kunnen dat we ons huiswerk niet maakten. Sorry hoor.
    De belangrijkste dingen gaan voor.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Volgens mij denken die leraren niet verder dan hun eigen vak.

    Denken ze van, je kan je geschiedenis huiswerk toch wel maken, ergens deze week?
    Maar als je dan ook nog economie, wiskunde, nederlands, engels, biologie en m&o hebt...
    o.o

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 16:53 ]

    Ze blijven maar zeuren,,
    Soms is het gewoon té veel


    TINKYWINKY<'3 DIPSY<'3 LALA<'3 POOO<'3333

    Ik ben ziek, maar ik kan niet eens rustig ziek zijn. Zonder te stressen over hoe ik al die SO's in ga halen & wat ik voor maakwerk nog moet maken.
    :Y)

    Eigenlijk hoeven wij niet veel huiswerk te maken, als je je SE's maar voldoende maakt zijn ze tevreden.


    SLOAN.