• Het werk als volgt:

    Je verzint een nare/slechte/domme/enge enz. situatie. Dat beschrijf je in maximaal vier zinnen. Dan verzint de persoon onder je hoe je die situatie goed kunt laten aflopen. (ook maximaal vier zinnen) Bijvoorbeeld:

    Pietje: Ik word ontvoert door blauwe aliens met gele stippen. Ze willen mijn hersens eruit zuigen, met een rietje van de McDonalds.
    Klaasje: Maar ze konden die rietjes niet bemachtigen, en ze vonden je er toch niet zo smakelijk uitzien. Dus lieten ze je maar gaan.

    En dan is het Klaasjes beurt om een situatie te verzinnen. Gesnapt?
    Ik zal beginnen:

    Ik loop in een donkere straat. Er zit een moordennaar achter me aan! Hij wil me vermoorden met een pinpasje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    maar er hing toevallig een brandblusser zo kon je, je een weg banen door de vuur zee (Right brandblussen midden in een bos*

    Je zit in een huis en die stort ineens in

    Maar je kan net op tijd een gat in de muur vinden waardoor je kon ontsnappen.

    Je wilt een foto maken maar je camera gaat kapot


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    je pakt je mobiel ;o

    je moet nodig naar de wc maar er staan een lange rij


    I lost my dreams when I learnd how to fly!

    Er schijnt een uitverkoop te zijn bij de H&M waar iedereen direct heenrent.

    Je bent bij het einde van je boek waar je al zó lang op hebt zitten wachten, blijkt de laatste bladzijde eruit te zijn gescheurd.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    maar geen paniek, je gaat snel naar de bieb, zoekt het zelfde boek op en leest de laatste bladzijde.

    je hebt een maand internet verbod,


    Life is a beautiful struggle

    Je gaat op het internet van je buren.

    Je hebt de hele dag geleerd voor fysica. De volgende dag blijkt dat je geen test had van fysica, maar van Biologie. Damn, je slechtste vak.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 16:48 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Je zegt tegen de docent dat je de toets niet kunt maken omdat je je boeken in je kluisje had laten liggen en vraagt of je het volgende week mag maken. In die week heb je nog genoeg tijd om te leren...


    Je bent op vakantie in Griekenland. Je rijd op de gehuurde fiets een berg af. Plotseling zie je iemand op de weg staan, maar je merkt dat je remmen het niet doen en je spreekt geen grieks...:O

    [ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 16:49 ]


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    opeens gaf God vanuit de hemel de krachten om Grieks te spreken en je roept heel snel dat hij aan de kant moet gaan.

    Opeens staat het klaslokaal in brand, en jullie zitten vast.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Gelukkig zijn er een paar jongens die hun broek uitdoen en het vuur uitplassen xD


    Ik zit vast in een boom samen met de kat van de buren, die me nu in stukken wil verslinden!

    [ bericht aangepast op 14 okt 2010 - 14:30 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De kat valt uit de boom & ik kom je redden. :Y)
    Je moet aan je ouders gaan vertellen dat je een drie op wiskunde hebt. Ze gaan razend worden & je verwacht huisarrest.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Je zegt dat het gemiddelde van de klas een 3 was en jij een zeven hebt gehaald dat je daar superblij mee bent en dat je ouders trots op je moeten zijn. Voor de volgende toets leer jij gewoon wat harder dan haal je de drie wel op!


    Je hebt leuke inkopen gedaan voor je feestje en hebt 50 euro bij je. maar als je bij de kassa bent blijkt het 52 euro te zijn. En je wilt niks wegleggen. Terwijl er achter je een hele lange rij van chagerijnige scholieren die snel weer naar school moeten voordat de pauze over is staan.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2010 - 15:56 ]


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    xD Je had 50 euro en bleek dus 52 euro te hebben. Dus je kon het makkelijk betalen!

    Je bent hartstikke moe en rijdt met je fiets over een drukke weg. Opeens komt er een auto vanuit de bocht die tegen jou aanknalt. Je vliegt door de lucht.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik krijg plotseling vleugeltjes. Dan boink plotseling lig in naast mijn bed.Gelukkig het was maar een droom....(A)

    Je moest een papier inleveren op school, en vandaag was echt de laatste dag dat je het kon inleveren. , maar je bent het vergeten en je wilt niet helemaal terug fietsen en dan weer naar school...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Je belt je moeder om te vragen of ze het wil brengen en omdat je een hele liever moeder doet ze het. Ten slotte vind je de leraar het papier zo goed dat hij je een 9 geeft.

    Je hebt een supertof vriendje en samen gaan jullie naar een M&G van je idool. Als je vriendje weg is komt je idool verlekkerd naar je toe lopen en wilt je zoenen. Jij zoent gewillig terug maar dan komt je vriendje terug.


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    je roept je vliegende eekhornvriendjes die je uit het brandende bos redden.

    je word gevangen in school en gemarteld door je mentor


    "Once you learn the ability to not give a fuck, life gets epic." ~A Random Youtube Comment