• Het werk als volgt:

    Je verzint een nare/slechte/domme/enge enz. situatie. Dat beschrijf je in maximaal vier zinnen. Dan verzint de persoon onder je hoe je die situatie goed kunt laten aflopen. (ook maximaal vier zinnen) Bijvoorbeeld:

    Pietje: Ik word ontvoert door blauwe aliens met gele stippen. Ze willen mijn hersens eruit zuigen, met een rietje van de McDonalds.
    Klaasje: Maar ze konden die rietjes niet bemachtigen, en ze vonden je er toch niet zo smakelijk uitzien. Dus lieten ze je maar gaan.

    En dan is het Klaasjes beurt om een situatie te verzinnen. Gesnapt?
    Ik zal beginnen:

    Ik loop in een donkere straat. Er zit een moordennaar achter me aan! Hij wil me vermoorden met een pinpasje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    maar de rest imigreert toevallig naar hetzelfde land! ö

    je hebt je benen net geschoren, maar plots groeien de haren met 3 centimeter/seconde ö


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Je scheert ze weer, maar dit keer goed en nu blijven ze kaal :D


    Je zit op een bankje in het park en er komt een zwerver naast je zitten die naar bier stinkt, hij begint je te zoenen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    justin bieber komt hem slaan met z'n handtas en de zwerver begint hem te kussen xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nieuwe vraag?

    Een oud schattig dametje geeft je een koekje, je eet het in een keer op, maar het blijkt vergiftigd te zijn!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tom Felton heeft een doktersopleiding gevolgd en pompt meteen je maag leeg, en daarna kust hij je als je weer bijkomt :Y)

    Je zingt keihard en vals onder de douche maar het blijkt dat het raampje open staat en je leuke buurjongen je gehoord heeft, en je nu keihard staat uit te lachen .

    [ bericht aangepast op 20 okt 2010 - 15:42 ]

    Zodra hij vraagt of jij dat was, zeg jij dat het je zusje was, en hij geloofd je.

    Je bent vroeg vertrokken naar je sollicitatie gesprek want vorige keer was je te laat. Maar dan is het geblokkeerd waar jij langs moet vanwege een ongeluk..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Maar opeens merk je dat je vleugels hebt en je vliegt eroverheen, en zo kom je op tijd bij je gesprek.

    Ik heb een schoolfeest, en die leuke jongen komt ook. Maar help! Ik heb alleen nog maar lelijke kleding.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Uiteindelijk doe je dan toch een maffe outfit aan. Je crush vindt je hilarisch en komt naar je toe om je te feliciteren met je geniale outfit. Je slaat een babbeltje met hem en je komt erachter dat hij de jongen van je leven is.

    Je doet voor de grap auditie bij een musical. Hoewel je écht totaaaal niet kan zingen nemen ze je toch aan omdat er volk te weinig is. Nu moet je je totaal belachelijk gaan maken op het podium...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gelukkig kwam op de dag van de uitvoering alleen je oma langs die het prachtig vond en verder zat er niemand in de zaal.

    Een dikke man met een baard zit in een café naar je te kijken, hij gooit papieren servetjes met eten erin naar je toe en jij wordt helemaal vies.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je draait je om en de dikke man staat op. Hij knipt een stukje van zijn baard af en zegt: "Voor jou schatje!"

    Je Kaugom is op en de winkels zijn dicht

    Er komt zo'n reclamemannetje voorbij en die geeft je een sample van een nieuwe geweldige smaak van Sportlife.

    Je bent net gedumpd voor je vriendje en je komt er achter dat hij door jou te weten is gekomen dat hij homo is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Toevallig ben jij door hem ook te weten gekomen dat je lesbisch bent :8

    Je doet een gek dansje op straat en dan loopt je crush voorbij.
    jah,,red je daar maar eens uit :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hij loopt naar je toe en doet gezellig mee.

    Je wilt een nieuw hoofdstukje op Q zetten, maar de stroom in de hele stad valt uit.


    Sometimes, words are not enough to express a feeling

    maar na 1 seconde is de stroom er weer en je kan je hoofdstukje rustig schrijven

    er is niemand in de straat en opeens wil barba papa je aanvallen


    Sup n_n

    Hij valt en jij hebt tijd om weg te lopen :Y)

    Je wilt een cd kopen maar hebt geen geld? -.-


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'