• Het werk als volgt:

    Je verzint een nare/slechte/domme/enge enz. situatie. Dat beschrijf je in maximaal vier zinnen. Dan verzint de persoon onder je hoe je die situatie goed kunt laten aflopen. (ook maximaal vier zinnen) Bijvoorbeeld:

    Pietje: Ik word ontvoert door blauwe aliens met gele stippen. Ze willen mijn hersens eruit zuigen, met een rietje van de McDonalds.
    Klaasje: Maar ze konden die rietjes niet bemachtigen, en ze vonden je er toch niet zo smakelijk uitzien. Dus lieten ze je maar gaan.

    En dan is het Klaasjes beurt om een situatie te verzinnen. Gesnapt?
    Ik zal beginnen:

    Ik loop in een donkere straat. Er zit een moordennaar achter me aan! Hij wil me vermoorden met een pinpasje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je kon nog net op tijd de school uitrennen.

    Je laptop valt van de tafel.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vang hem

    Je zit op de wc in de badkamer als je familie gillend het huis uit rent. "BRAAAAAND!" Jij zit te flippen op de pot en dan komt de brandweer de deur open trappen.


    No guts no glory.

    Je springt de wc in en gaat door de riolering naar buiten. Die brandweer mag jou niet zien!

    Je bent in een lift samen met een vent die naar spruitjes stikt. En die lift blijkt nu kapot te zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    hij probeerde de lift open te krijgen en dat lukte niet, hij bleef vast zitten en toen deed de lift het weer hij was geplet. [dead]

    je zit in het bos met 5 wolfen om je heen ze proberen je op te eten.


    They fell in love, didn't they?

    dan herken je de wolven. Het zijn Jacob, sam en z'n vrienden. Gelukkig maar...:)

    Het regent buiten heel hard, je moet naar gym fietsen. Bah! Wat doe je?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Je pakt je multifunctionele pen en haalt er een parapluutje uit:Y)

    Je komt op school en komt tot de conclusie dat je alleen een onderbroek en een hemdje aanhebt.


    JDN.

    Gelukkig heeft je Bff nog gymkleren in haar kluisje liggen die jij aan kan doen, zodat je niet in je ondergoed door de school hoeft.

    Je ligt in je bed, en opeens voel je dat er iets in je gezicht kietelt. Je doet het licht aan en schrikt je wild! Er zit een vogelspin op je gezicht!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    .maar op het monent dat hij me wil bijten komt er een kudde lama's aan en red me van de vogelspin(krul)

    ~

    je wordt achterna gezeten door een hondsdolle hond

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 21:41 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    maar dan komt een kat voorbij en miauwt hem weg *haha, bange hond*

    ik wil Kellan Lutz, die voor mijn neus staat, kussen, maar hij wil het niet -_-'


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Maar opeens zag hij hoe knap jij was en wilde hij wel.

    Je loopt in het park en je eet een broodje honing. Opeens komen er een zwerm bijen en een kudde honingberen op je afrennen omdat ze honing ruiken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    jij geeft hen het broodje honing en eet zelf een broodje choco =)

    Je eet een ijsje,maar laar het op de grond vallen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    een leuke jongen heeft medelijden met je en betaald een nieuw ijsje -die je niet laat vallen?

    je moeder is zo boos dat ze je computer het raam uitgooit ; in een stomme reactie spring jij erachteraan :Y)


    never lose the ability to see beauty in the little things

    In een reflex heb jij je computer al in je handen gepakt, dus voordat ze hem kon pakken..

    Je kijkt je lievelinsserie op je tv, ineens verandert het in je stomste serie ooit. Je kan niet zappen en de tv kan niet uit, ook niet door de stekker.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    ik knip de kabel door :')

    je bent ziek en je kan niet lopen, je plast in je broek waar je crush bij is.

    Hij heeft het niet gezien en je gaat snel de wc in,

    Je gaat emigreren waardoor je iedereen hier gaat missen .


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget