• Het werk als volgt:

    Je verzint een nare/slechte/domme/enge enz. situatie. Dat beschrijf je in maximaal vier zinnen. Dan verzint de persoon onder je hoe je die situatie goed kunt laten aflopen. (ook maximaal vier zinnen) Bijvoorbeeld:

    Pietje: Ik word ontvoert door blauwe aliens met gele stippen. Ze willen mijn hersens eruit zuigen, met een rietje van de McDonalds.
    Klaasje: Maar ze konden die rietjes niet bemachtigen, en ze vonden je er toch niet zo smakelijk uitzien. Dus lieten ze je maar gaan.

    En dan is het Klaasjes beurt om een situatie te verzinnen. Gesnapt?
    Ik zal beginnen:

    Ik loop in een donkere straat. Er zit een moordennaar achter me aan! Hij wil me vermoorden met een pinpasje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een stom wijf van mijn school heeft een pot honing bij en loopt een eind verderop. Bijen vinden dat interessanter =]

    Je gaat naar een concert, en hebt niet in de gaten dat de zanger het publiek in is gesprongen. Hij valt keihard bovenop je.


    ars moriendi

    gelukkig is het niet ernstig en krijg je een grote geldsom van de zanger.

    Je kijkt al renend achterom, hij zit je op je hielen. Nog sneller begin je te rennen. Je valt en de grote gedaante buigt zich over je heen. In je ooghoek zie je een groot glimmend en scherp uitziend mes.


    Whee

    Uiteindelijk blijkt het je moeder te zijn die zich af vraagt waar de cake is gebleven, die ze wil gaan snijden voor jou verjaardag!

    Je loopt in de H&M, je ziet een leuke broek hangen, hij is in jou maat! Je draait je even om naar je vriendin en wijst naar de broek, maar dan zie je dat iemand anders hem heeft gepakt!!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Maar het persoon is te dik en past hem niet. Jij krijgt hem toch.

    Je kijkt naar Edward Cullen en hij wil je vermoorden.

    Door vreemde omstandigheden krijgt hij ineens een hartattack en is hij zelf dood.

    Je komt erachter dat je crush met wie je een date hebt, allegisch is aan vanille en er een hekel aan heeft. Jij hebt net een parfum met vanillegeur helemaal over je heen gesprayt. Je date is over een uur.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    euhm. je wast de geur van je af en neemt een rozengeur (krul)

    Iemand steelt je lolly (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    maaar je ziet een lekkere en pakt die :9~

    vroeg op staan voor 1e lesuur (dat is ook een hel!)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gelukkig belt er een klasgenoot op dat je de eerste 3 uur vrij bent!

    Je loopt in de regen buiten, je steekt de straat over en glijdt uit. Maar er komt kei hard een auto naar je toe scheuren!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    maar er lag een bananenschil op de straat en daardoor gleed de auto zo erg uit dat hij over je heen vloog (krul)

    Ik loop de trap af en m'n moeder is net het eten aan het klaarmaken. Spruitjes met aardappels (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dan komt je vader thuis met verse pizza's (dus geen invriespizza's). Hij zegt: 'dit gaan we eten vanavond'. Heerlijk eten!

    Ik lig in bed. Morgen ga ik naar de efteling met vrienden. Ik ben zo enthousiast dat ik niet in slaap kan komen. Ik ben bang dat ik daardoor veel te weinig slaap heb en veel te moe ben morgen.


    To live would be an awfully big adventure

    UIteindelijk, als je aan al die leuke dingen denkt, dommel je toch in slaap. De volgende morgen heb je volop plezier.

    Er is enorme uuitverkoop en ik heb nieuwe schoenen nodig, Helaas willen mijn ouders dat ik op mijn zusje ga passen.


    I Lick The Gun When I'm Done, Cuz I Know That Revenge Is Sweet

    Je weet je evenoude buurmeisje over te halen om op haar te passen en jou houdt er een heel mooi paar schoenen aan over.

    Ik wil naar een concert van Paramore, maar alle kaarten zijn uitverkocht!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een vriendin had een kaartje gekocht, maar kan die avond niet omdat ze naar de verjaardag van haar oma moet die 100 wordt, dus jij kon gaan.

    Ik loop naar de keuken, er is helemaal geen eten meer! Alleen nog wat kaas, want je niet lekker vind.


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    Dus je vond wat geld in de keuken la en ging daarvan naar de McDonalds!

    Je zet de tv aan, je lievelings serie is bezig, maar opeens vliegt je tv in de fik!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gelukkig komen Tom & Jerry aangerent met een pan water!

    Die o zo vette hippe laarzen die jij moest hebben worden niet meer gemaakt! En alle overige exemplare zijn vernietigt! En uit bezit genomen omdat ze schadelijk voor je voeten waren! Jij scheld boos al je woedde er ui! Maar oeps, je crush komt langs gelopen! Hij is ineens super bang voor je en rent weg zodra hij je ziet!