• Juist ja, een piercing in je pols :]
    Ik heb er net 2 laten zetten, onder elkaar. Onderin mijn pols.
    De piercingshop zelf heeft er nog een paar foto's van gemaakt omdat bijna niemand op deze plek een piercing (of 2.) laat zetten x'D
    (ik ben eerlijk, het deed wel zeer :'D)

    Anyway, wat vinden jullie van deze plek op een piercing te zetten,
    en watvoor piercings hebben jullier ^^?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 17:46 ]

    WOAH mensen schoppen topic omhoog.

    dan hier de foto van nu nog een keer:

    HIERSO!

    Hahah, ik heb er een jaar geleden ofzo nog een topic over gemaakt dat ik er zo één wou. But ik ga 't niet laten doen. Moet te véél pijn doen, indeed.


    Some people make the world special just by being in it

    Wow jouw bolletjes zijn dik :'D Anyway ik vind het wel leuk, alleen ik zou er wel 2 laten zetten in plaats van 4 (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Alyssicious schreef:
    Hahah, ik heb er een jaar geleden ofzo nog een topic over gemaakt dat ik er zo één wou. But ik ga 't niet laten doen. Moet te véél pijn doen, indeed.


    Lol, ik raad het niemand aan. Die van mij is namelijk aan het afstoten. Dus het is nu helemaal rood, en is pijnlijk :'D maarja uiteindelijk scheurt het uit.
    Pijnlijk proces dus..

    Romances schreef:
    Wow jouw bolletjes zijn dik :'D Anyway ik vind het wel leuk, alleen ik zou er wel 2 laten zetten in plaats van 4 (nerd)


    het zijn er 2 >:3
    't zijn 2 surface onder elkaar :'D

    lijkt me fuckin vet :)

    Solitude schreef:
    (...)

    het zijn er 2 >:3
    't zijn 2 surface onder elkaar :'D

    Dan 1 :'D Ik heb geen verstand van die dingen joh (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    (...)
    Dan 1 :'D Ik heb geen verstand van die dingen joh (nerd)


    hehe ik wel >=]

    Solitude schreef:
    (...)

    Lol, ik raad het niemand aan. Die van mij is namelijk aan het afstoten. Dus het is nu helemaal rood, en is pijnlijk :'D maarja uiteindelijk scheurt het uit.
    Pijnlijk proces dus..


    en je gaat dus nu ook serieus afwachten tot het uitscheurt?

    Hel schreef:
    (...)

    en je gaat dus nu ook serieus afwachten tot het uitscheurt?


    Hai.

    Solitude schreef:
    (...)

    Hai.


    okay, dan ga ik nu zeggen dat je knettergek bent :P, je kan ze er beter uit halen, hou je minder grote littekens over, en kun je het juist sneller verzorgen zodat de schade beperkt blijft

    Hel schreef:
    (...)

    okay, dan ga ik nu zeggen dat je knettergek bent :P, je kan ze er beter uit halen, hou je minder grote littekens over, en kun je het juist sneller verzorgen zodat de schade beperkt blijft


    hmh iknow. maar ik heb m nog maar net ><' doei geld, doei piercing
    bah, kwil m houden.
    :(

    Holy shit o.o Ik zou doodbloeden, mocht ik daar een piercing laten zetten :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wauw, toen ik je topic las had ik in eerste instantie iets heel randoms verwacht, maar dit is veel cooler. Jammer dat hij nou niet helemaal lekker meer gaat, ik zou ook balen als ik jou was... ;\
    Ikzelf heb oorbellen en een lip piercing. Wel random dus :'D Maar ben er wel wijs mee.


    Scream for mercy!

    aaaaaah :| Dat moet pijn doen :|


    Get back motherfuckerz'