• Osama speelt helemaal geen verstoppertje in de bergen zoals lang gedacht (:

    (Novum/AP) - Osama bin Laden, de leider van het terreurnetwerk Al-Qaida, houdt zich op in het noordwesten van Pakistan. Ook Bin Ladens tweede man, Ayman al-Zawahiri, heeft zich in het Pakistaanse grensgebied met Afghanistan verschanst. De twee wonen in gewone huizen. Dit meldt de zender CNN op basis van uitspraken van een bron binnen de NAVO.

    Bin Laden en Al-Zawahiri wonen apart, maar niet ver weg van elkaar. Ze wonen aardig comfortabel. Ze huizen echt niet in een hol, zo liet de bron weten. Het tweetal zou de afgelopen jaren regelmatig van locatie zijn gewisseld binnen een gebied van enkele honderden vierkante kilometers.

    Volgens de bron genieten de twee bescherming van de lokale bevolking, maar ook van de Pakistaanse geheime dienst. Deze laatste aantijging is vaker geuit, maar altijd door de Pakistaanse autoriteiten met klem ontkend.


    bron

    Dus.. waar wachten ze op?
    edit: en met tweede man bedoelen ze niet dat hij gay is ofzo xD Tweede man betekent dat hij recht achter Bin Laden komt als het gaat om de macht en het leiderschap. Geloof ik ^^

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 20:12 ]


    ars moriendi

    Poseidon schreef:
    Ik las het net, ja. Serieus, gelijk afknallen. ;D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kuyt schreef:
    Ja, ik snap dus niet waarom ze nou gewoon niet dat hele dorp platbombarderen? Sorry hoor, maar al die mensen hebben dus lekker zitten helpen met die man verschuilen. DIe sporen dan ook niet helemaal :S


    Ik denk dat wie het dan zou bombarderen ongelofelijk hard in de problemen zou raken met die geheime dienst, en eigenlijk met heel veel mensen die achter bin Laden staan...

    En misschien willen ze hem toch het liefste levend hebben om achter andere informatie enzo te komen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Kuyt schreef:
    Ja, ik snap dus niet waarom ze nou gewoon niet dat hele dorp platbombarderen? Sorry hoor, maar al die mensen hebben dus lekker zitten helpen met die man verschuilen. DIe sporen dan ook niet helemaal :S

    Ook lekker aardig,het zijn wel mensen en kinderen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Funeral schreef:
    Ja idd, arresteren die handel. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ook lekker aardig,het zijn wel mensen en kinderen.

    Nou, maar die beschermen dus wel de hoofdterrorist die op #1 op de most wanted lijst staat. Ook lekker aardig.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 17:11 ]


    ars moriendi

    Heeft Bin Laden een mán? Dus geen vróúw? Dit begint raar en vreemd te worden..


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Kuyt schreef:
    Ja, ik snap dus niet waarom ze nou gewoon niet dat hele dorp platbombarderen? Sorry hoor, maar al die mensen hebben dus lekker zitten helpen met die man verschuilen. DIe sporen dan ook niet helemaal :S


    Misschien helpen die mensen hem omdat anders Osama hun een kogel door het hoofd gaat schieten? Normaal.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Blackhorse schreef:
    Heeft Bin Laden een mán? Dus geen vróúw? Dit begint raar en vreemd te worden..


    Ik denk dat ze het hebben over de tweede man in zijn organisatie, ofzo. Ik weet niet, als een soort onderdirecteur, conrector, zoiets.
    Denk ik.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    bom d'r op.
    lol :')
    als je even verder kijkt dan je neus lang is weet je dat organistaties eigenlijk best wel machteloos staan ten opzichte van een arrestatie. Het één gaat leiden tot het ander en voor je het weet resulteert dat in een enorme kettingreactie met ontzettend veel onschuldige doden.


    waarom is het zo godse koud? :(

    Hahaah welke vent valt er nou op Osama? 0.o


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hih. Hij is tegelijk jarig met mij! Nu kan ik eindelijk bij 'm op de thee :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik wist niet dag osamaatje homo was :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    x'D Hahaha, met "tweede man" wordt niet tweede echtgenoot of zoiets bedoelt, daar bedoelen ze mee dat hij ook een hoge functie heeft :'D
    Volgensmij kent Osama geen liefde. :|


    ars moriendi

    en nu komt wrs Amnesty met briefen tegen de doodstraf.(cat)
    gewoon afknallen hoor.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    hebben we nog een bommetje liggen? Als de bevolking hem helpt, maakt nie uit dat er meerdere slachtoffers vallen, tog?:X(A)


    ~ You're original, cannot be replaced ~