• Osama speelt helemaal geen verstoppertje in de bergen zoals lang gedacht (:

    (Novum/AP) - Osama bin Laden, de leider van het terreurnetwerk Al-Qaida, houdt zich op in het noordwesten van Pakistan. Ook Bin Ladens tweede man, Ayman al-Zawahiri, heeft zich in het Pakistaanse grensgebied met Afghanistan verschanst. De twee wonen in gewone huizen. Dit meldt de zender CNN op basis van uitspraken van een bron binnen de NAVO.

    Bin Laden en Al-Zawahiri wonen apart, maar niet ver weg van elkaar. Ze wonen aardig comfortabel. Ze huizen echt niet in een hol, zo liet de bron weten. Het tweetal zou de afgelopen jaren regelmatig van locatie zijn gewisseld binnen een gebied van enkele honderden vierkante kilometers.

    Volgens de bron genieten de twee bescherming van de lokale bevolking, maar ook van de Pakistaanse geheime dienst. Deze laatste aantijging is vaker geuit, maar altijd door de Pakistaanse autoriteiten met klem ontkend.


    bron

    Dus.. waar wachten ze op?
    edit: en met tweede man bedoelen ze niet dat hij gay is ofzo xD Tweede man betekent dat hij recht achter Bin Laden komt als het gaat om de macht en het leiderschap. Geloof ik ^^

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 20:12 ]


    ars moriendi

    reyon schreef:
    en nu komt wrs Amnesty met briefen tegen de doodstraf.(cat)
    gewoon afknallen hoor.

    Zou ook lekker ironisch zijn. Die kerel heeft duizenden doden op zijn naam staan. :'O


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Nou, maar die beschermen dus wel de hoofdterrorist die op #1 op de most wanted lijst staat. Ook lekker aardig.
    Dat moet je natuurlijk wel in verhouding zien,soms hebben ze geen keus en onder Bin laden hadden ze een veiliger bestaan dan nu.
    En die kinderen hebben geen keus.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 14:28 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oppakken die handel:Oen gelijk door de kop schieten(cat)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 15:22 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waarom pakken ze hem dan niet gewoon op? xd als het écht zo zou zijn hadden ze dat allang al gedaan.


    I'm sexy.

    Kuyt schreef:
    Ja, ik snap dus niet waarom ze nou gewoon niet dat hele dorp platbombarderen? Sorry hoor, maar al die mensen hebben dus lekker zitten helpen met die man verschuilen. DIe sporen dan ook niet helemaal :S

    Die slaat echt nergens op. alsof die mensen een keus hebben. Als bin laden nu naast jouw huis zou wonen en jij zou het niet weten, dan is het toch belachelijk dat jij daar ook dood door moet gaan.


    I'm sexy.

    Waarom gaan ze er niet heen en doden die handel. Goed voor de toekomst. Kunnen er ook geen aanslagen meer plaatsvinden, alhoewel de Taliban er ook nog is -__-


    Shit happends

    Dood ze dan ook meteen x)


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Did it with love(krul)


    Hehe oké. (krul)

    Opsluiten en de sleutel weggooien.
    Ja, dat klinkt goed.


    All this dampness is damp.

    ENTERHOTNAME schreef:
    (...)
    Die slaat echt nergens op. alsof die mensen een keus hebben. Als bin laden nu naast jouw huis zou wonen en jij zou het niet weten, dan is het toch belachelijk dat jij daar ook dood door moet gaan.

    Lees dat artikel eens goed -_- Er staat dat die mensen hem daar hielpen onderduiken.


    ars moriendi

    Is bin Laden opeens gay geworden? -volgt niet meer met de "tweede man"-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Lolz, volgens mij is hij echt al lang dood.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Iedereen zegt nu wel: neerknallen, platbombarderen, oppakken, etc.

    Ik denk niet dat dat kan. De VS(ik neem aan dat het vooral in hun belang is om bin Laden te pakken) kan niet zómaar een land binnenstormen, volgens mijn zijn daar in de NAVOofzo(waar ze lid van zijn) heus wel regels voor dat dat niet kan.
    En daarbij, in het artikel staat ook dat de geheime diens bin Laden beschermen. En ik wil wedden dat die geheime dienst ook niet mis is.

    En zo'n actie kost waarschijnlijk veel tijd om op gang te krijgen, het moet natuurlijk wel volgens het boekje gaan, want anders zit de VS in de shit.

    En wie weet, misschien hebben ze al plannen... ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Lees dat artikel eens goed -_- Er staat dat die mensen hem daar hielpen onderduiken.

    Lees jij dat artikel maar eens goed. 'Volgens de bron'. Wie zegt dat die bron gelijk heeft. Dus alleen omdat die dat zegt moeten daar honderden mensen misschien wel dood en waaronder dus ook kinderen. Jij bent degene die niet spoort man.


    I'm sexy.

    Milim schreef:
    Is bin Laden opeens gay geworden? -volgt niet meer met de "tweede man"-

    Handlanger ;p tweede man is zegmaar zijn 'opvolger'


    I'm sexy.

    ENTERHOTNAME schreef:
    (...)
    Lees jij dat artikel maar eens goed. 'Volgens de bron'. Wie zegt dat die bron gelijk heeft. Dus alleen omdat die dat zegt moeten daar honderden mensen misschien wel dood en waaronder dus ook kinderen. Jij bent degene die niet spoort man.

    Ik lees dat artikel echt wel een keer goed door voordat ik em hier post hoor -_- Dit meldt de zender CNN op basis van uitspraken van een bron binnen de NAVO. Dus jij trekt de NAVO in twijfel? Ik heb zo'n vermoeden dat de fakking NAVO wel bron genoeg is, hoor.

    Oh en ik spoor wel, hoor. Val mij der niet op aan alleen omdat jij een andere mening hebt en je me nieteens kent. -_-


    ars moriendi