• Ik ben denk ik net van mijn sokken gevallen maar, de beste vechtgame 'Tekken' is een film. Ik zag het net op Belgacom tv (voor de Nederlanders: Films via betaal televisie) en dude!

    Heeft iemand die gezien? Zo,ja is die ook zo verneukt als dat ze met Dragonball Z gedaan hebben?

    Zo,neen zet dan maar een mening erover.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Lol. Dat zou awesome zijn. Is er een film van Dragonball Z dan?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Lol. Dat zou awesome zijn. Is er een film van Dragonball Z dan?

    Jup
    ik heb die gezien hij is wel leuk maar toch. Het is best een verneuking als mensen dat zo spelen :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Is de film van Tekken al uit? Ik zag een paar maanden geleden de trailer van die film op youtube, maar ik wist niet wanneer hij uit kwam. Nu ga ik zeker aan mijn broer vragen of hij die film wil downloaden :'D

    Ik speelde vroeger echt altijd Tekken op de playstation 2(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Sardonyx schreef:
    Is de film van Tekken al uit? Ik zag een paar maanden geleden de trailer van die film op youtube, maar ik wist niet wanneer hij uit kwam. Nu ga ik zeker aan mijn broer vragen of hij die film wil downloaden :'D

    Ik speelde vroeger echt altijd Tekken op de playstation 2(krul)


    Ik ben echt zot van die laatste.
    Ik heb Tekken 4,5 voor PS2
    En Tekken 6 op PS3


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Daar is toch al lang een film van? -een animefilm, dat wel-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vond hem wel het kijken waard. Gewoon je verstand op nul zetten en kijken. : D


    All this dampness is damp.

    Milim schreef:
    Daar is toch al lang een film van? -een animefilm, dat wel-


    Ja, maar ze hebben nu ook een film met echte mensen erin.
    De trailer


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb hem net gekeken hij is eigenlijk beter dan die verneuking van Dragonball Z.

    De meeste mensen uit die film zijn echte vechters. Wel cool.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Apparition schreef:
    Ik heb hem net gekeken hij is eigenlijk beter dan die verneuking van Dragonball Z.

    De meeste mensen uit die film zijn echte vechters. Wel cool.


    Ik zit hem nu op youtube te kijken.
    Hij is inderdaad beter dan Dragonball Z. Ik heb Dragonball Z niet helemaal afgekeken, omdat ik hem zo slecht vond dat ik ging zappen.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb Tekken gezien en die was best gaaf ;D


    I rather love then fight.